Ben een fan van Datolo en hoop/denk dat hij het dit jaar wel waar maakt. Diegene op m'n avatar is Montervino, een echt clubman. Helaas na 7 jaar naar Salernitana (Serie B) gegaan.
van di vaio heb ik ook nog een handtekening hier ergens liggen volgens mij. Was toen met het EK 2000 , had een prijsvraag gewonnen van McDonalds waardoor ik met die spelers mee mocht lopen met 2 wedstrijden als klein jochie (wanneer ze het veld betreden). 1e wedstrijd was Slovenie- Spanje en de 2e was Nederland-Italie (die halve finale). Toen liep ik zelf dacht ik met di baggio. Geweldige ervaring was dat, jammer van het resultaat toen.
Voor Turkije ook een beslissende wedstrijd, hopelijk zijn ze er gewoon bij op het WK. Puur omdat het ergens toch wel leuk is als al die Turken hier gaan toeteren. ( Na 5 minuten heb ik het gehad en hoopte ik dat ze verloren. ) Laat Portugal maar verliezen hehe.
Het is eigenlijk geen stunt Hongarije is opzich favoriet.. Wel zonde dat Malta - Zweden vlak voor tijd 0-0 staat.. Dat vergroot de kansen van Portugal. Ik zie het liefst Hongarije en Zweden doorgaan, het is wel echt een dodelijke poule! Edit:// vlak voor tijd, 0-1 voor Zweden