De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 16 aug 2009.

?

Van der Sar en Van Nistelrooy moeten terug in Oranje.

1. Ja, allebei!

37,7%
  2. Alleen Van der Sar

41,6%
  3. Alleen Van Nistelrooy

1,3%
  4. Thuis laten blijven.

19,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nee joh!
    Want het ideale WK zou zijn als we Portugal in de halve finale verslaan en die Germanen in de finale. Met 2-1 _O_

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Portugal verslaan? Het zou nu toch moeten kunnen want ze spelen alles behalve denderend maargoed, dat kan ook gezegd worden van Oranje soms.

Nederland - Duitsland in de finale. Ja, dat zou wat zijn :) Laatste wedstrijd is alweer een paar jaar geleden is het niet? 1-0 achter en Ruud die 1-1 scored?

EDIT
    Als je dan toch revanche wilt?

Achste finales > Rusland
    Kwart Finales > Portugal
    Halve Finale > Italië
    Finale > Duitsland

Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat zou wel master zijn 8)

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Doe dan voor Italië maar Brazilië, met die 3-2 van Branco vlak voor tijd en pingels in '98. Italië kon er toch niet zo veel aan doen dat Nederland al die kansen verprutste en geen penalty raak schoot :+

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heitinga is natuurlijk een held voor Ajacieden, maar dat komt door zijn clubhart en zijn ongelofelijke killermentaliteit. Verdedigend vind ik hem namelijk echt tekort komen op het topniveau. Dan zie ik hem liever verdedigend middenveld spelen, zoals hij ook bij Ajax heeft gedaan een tijdje. Of rechtsback.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Op Italië hebben we vorig jaar revanche gehad. Ik zie liever Brazilië als een slachtoffer als wraak voor 1994 en (nog erger:mad:) 1998... Wat was ik in zak en as toen...

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    1998 was echt erg ja.. Al kan ik het me niet zo goed herinneren want ik was 9 :p.

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, dat was in de Pool des Doods. Dat zag ik niet eens als revanche. We hebben ze niet uitgeschakeld.

9. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Paraguay heeft Argentinië nog dieper in de shit gedrukt. Gaat echt lekker. Argentinië staan vijfde nu met nog maar twee wedstrijden te spelen. Maar goed, de play-off zal waarschijnlijk tegen een landje van Costa Rica of El Salvador gaan. Paraguay overigens nu ook gekwalificeerd.

En Bahrein tegen Nieuw-Zeeland als play-off voor Oceanië-Azië8) Heb je ook even twee landen zeg:emo:

10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Verdediging is eigenlijk het enigste echte dikke minpunt van het NL elftal. Het staat voor geen meter. Ooijer is gewoon te oud, Gregory heeft eigenlijk amper ervaring voor het echte hoge niveau. Daarbij vind ik Heitinga gewoon een enorme 'wilde' en is v. Bronckhorst inmiddels ook niet meer wat hij was. Matthijsen, daar praat ik maar helemaal niet over.

Luxeprobleem op het midden en in de aanval, maar achterin is het echt dramatisch!

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Van der Wiel en Braafheid vind ik toch een zeer positieve indruk achterlaten ... dat niveau komt vanzelf wel. Kom, ze hebben beide niet eens ... wat, 15 interlands gespeeld?

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nog niet eens tien als ik het juist heb.

13. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    AGOVV zijn we nu kwijt, nu staat alleen FC Dordrecht nog op drie punten achterstand.
    Was weer een goede degelijke wedstrijd, al was het op het einde nog wel even spannend.
    Heb alleen de eerste helft gezien maar daar heeft FC Oss niet veel uit kunnen richten.

Volgende week zondag, FC Zwolle uit. Spannend!
    Enige nadeel is dat we daar de laatste jaren altijd verliezen. :+

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    GAE houdt het wel lang vol zeg. Maar wees gevreesd: Volendam heeft met 1-0 gewonnen. Die komen er aan. :+

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Chelsea wint voor de verandering weer in de blessuretijd :emo:

1-1 = 45+3
    1-2 = 90+4

16. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook nooit goed, als ze het slecht doen worden ze uitgelachen en zelfs als er winnen word gezeurd.:{

17. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Meeste mensen hebben weinig met 'nepclub' Chelsea, bij elkaar gekocht zootje (behalve Lampard en Terry), denk dat dat het is.

18. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Primera Division nu ook via Unibet te kijken :thumbs:

19. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nepclub? Chelsea is een van club met een lange historie en een grote schare trouwe fans die er ook al zaten voordat Roman Abramovitsj met het grote geld kwam. Dat je het niet eens bent met het aankoopbeleid van Chelsea kan ik begrijpen, maar zij hebben de laatste jaren minder geld uitgegeven aan aankopen dan de andere 'traditionele' topclubs van Engeland. Dit seizoen was bijvoorbeeld de enigste echt topaankoop Zhirkov.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Arsenal begon lekker, maar weer verloren. Maar goed was te verwachten eigenlijk.

Defoe 1-0 gemaakt voor Spurs tegen United in de eerste minuut. _O_

@Jojo: Moet je op een wedstrijd hebben gewed om die desbetreffende wedstrijd te bekijken?

Laatst bewerkt: 12 sep 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina