1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 16 aug 2009.

?

Van der Sar en Van Nistelrooy moeten terug in Oranje.

1. Ja, allebei!

37,7%
  2. Alleen Van der Sar

41,6%
  3. Alleen Van Nistelrooy

1,3%
  4. Thuis laten blijven.

19,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar ben ik het ook mee eens. Maarja, je woont er verder wel en dat regenachtige weer in Engeland zou ik niet echt lekker vinden, sowieso vind ik Engeland niet echt een relaxt land (alhoewel ik er nooit ben geweest). Maarja, het heeft zijn voordelen om met zulke hoge temperaturen te voetballen, zie het WK in Afrika:p. Leuk onderonsje trouwens tussen van der Heijden en Hofs trouwens, hahaha, "pannekoek/hamburger, misschien moet je meer trainen".

Kan niet wachten op de Champions League trouwens, nog maar twee dagen_O_.

Laatst bewerkt: 13 sep 2009
  2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Den haag moet over 2 weken weer tegen ajax. Hoop dat ze dan weer 4-3-3 spelen met rommendahl - suarez - emmanuelson :D. Maar denk dat ze wel aan 2 spitsen vast blijven houden. Nac speelde ook wel dramatisch ook zeg1

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het is winter tijdens het WK straks. Betekend dat het nooit echt warmer gaat worden dan 20 graden ongeveer. En avondwedstrijden zijn behoorlijk fris.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Lekkere goal van Eto'o trouwens. :cool:

NOS zend wel shit uit met de CL. Dinsdag Zürich - Real. Juventus - Bordeaux lijkt me veel mooier. En Woensdag AZ zeker, moet ik Inter - Barça weer op een kut stream bekijken. :+

5. HansSpijker

Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke, geen rekening mee gehouden. Ik hoor inderdaad dat de avondwedstrijden behoorlijk koeltjes zijn. De scheidsrechters zijn vandaag trouwens weer van een bedroevend niveau, zie de twee honderd procent penaltys die Hofs had moeten krijgen. Wegereef moet direct verbannen worden naar de Jupiler League, want hoe kan je dat nou niet zien. Ook de grensrechters geven totaal geen kik.

6. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Het laat des te meer zien waarom Nederlandse scheidsrechters op de grote landentoernooien schitteren door afwezigheid. Wel met de eerlijkheid dat Pieter Vink prima floot op het EK vorig jaar.

7. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Pardon, mogen die fouten wel in de Jupiler League dan? :+

8. HansSpijker

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik denk dat er minder aan de hand is als Fortuna Sittard een penalty ontnomen wordt tegen FC Omniworld dan dat een plaatsing voor de Europa League voor Vitesse, bij wijze van spreken, in het water valt door een scheidsrechterlijke fout:9, niet dat dat hier het geval was, maar die scheidsrechtersfouten krijgen we het hele seizoen door natuurlijk.

9. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Maar wat als Fortuna Sittard zich door die penalty periodekampioen zou kunnen kronen, wat zich uiteindelijk zou resulteren in een uiterst verrassende promotie naar de Eredivisie via de play-offs in een finale tegen Heracles Almelo?8)

10. HansSpijker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had al zo'n reactie verwacht:D, ik ga er niet op in, want ik jullie begrijpen mijn punt best:9. Vitesse heeft trouwens zijn eerste zege binnen, NEC speelt ongeïnspireerd en heeft niet mogen klagen wat betreft de arbitrage. Dit geven ze vast niet uit handen.

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Moet je nou mijn clubje weer als voorbeeld nemen? :+

Maar ik vind het een beetje onzin. Goede scheidsrechters in de jupiler league zijn imo even belangrijk.
    Vrijdag heb ik me overigens weer mateloos ge-ergerd aan de scheidsrechter bij Fortuna - Cambuur. Werkelijk alles in het voordeel van Cambuur. Heb na de wedstrijd nog supporters van Cambuur gesproken, en die vonden de scheidsrechter ook zeer triest.

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wat een slot in de wedstrijd vitesse - nec. 2-2 perfecte uitslag :D

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Op dat soort momenten ben ik ook blij Sport1. Afgelopen wedstrijd Barça moest ik wel weer per stream zien omdat ze die uitzonden op een 2de kanaal wat wij niet kunnen hebben.:emo:

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je hebt Sport1 maar niet het tweede kanaal (en de rest)? :confused: Hoe doe je dat?

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 2-2 geworden ;)

Weer terug van Ajax, echt genoten vandaag. Mooie wedstrijd. Tuurlijk was NAC zwak maar dat betekent niet meteen dat je met 6-0 gaat winnen, Ajax heeft het dus goed gedaan. Leuk voor Cvita dat hij een hattrick wist te maken, en toch wel jammer dat Pantelic zijn debuut niet kon opluisteren met een goaltje. Die knal van Vertonghen was trouwens nice. Al met al is 6-0 een mooie uitslag, al had het nog wel hoger kunnen zijn.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zullen ze wel Canaal Digitaal hebben. Dan heb je niet alle zenders geloof ik.

17. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Genoa vs Napoli

1-1, met rust. Zeer harde wedstrijd met kansen voor beide partijen, rood voor Genoa (Fuck you tegen scheids) en 1 voor Napoli + penal. Onterecht, elke idioot kan zien dat dat GEEN penal is maar die lamlul van ons weer eens niet.

http://nl.justin.tv/mirajuan/popout hier een linkje voor de liefhebber

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :eek: schitterende goal van Genoa

19. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, godver Mesto..

20. Delphiki