1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 16 aug 2009.

?

Van der Sar en Van Nistelrooy moeten terug in Oranje.

1. Ja, allebei!

37,7%
  2. Alleen Van der Sar

41,6%
  3. Alleen Van Nistelrooy

1,3%
  4. Thuis laten blijven.

19,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Damn, net bij een vriend Barca gekeken.
    Ik snapte niet dat Barca echt bijna nooit ging voorzetten, maar telkens met de korte passes die hier bij Inter niet echt lukte, snapte niet dat ze nooit is wat anders gingen proberen...

2. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Die verdiende Olympiakos ook niet. Het is jammer dat Koeman Koeman blijft. Met een beetje meer aanvalskracht en durf naar voren kan je hier gewoon winnen. Ach ja, conclusies kunnen worden getrokken na de volgende wedstrijd. Win je die sta je 2e in de poule en is alles nog mogelijk. Verlies je die sta je laatste en moet je hard werken om 3e te worden.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    AZ snijdt zichzelf bijzonder in de vingers met deze nederlaag. Absolute onnodige nederlaag want Olympiakos was echt drie keer niks. Nu lopen ze al achter de feiten aan. Ik ben benieuwd hoe ze tegen Standard gaan spelen. AZ speelde niet goed, maar had dit nooit moeten verliezen.

4. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Als Olympiakos zo speelt gaat Standard van ze winnen denk ik. Dan moet AZ eigenlijk 2 keer van Standard winnen om kans te houden om tweede te worden. Ben het wel met je eens dat AZ zich in de vingers snijd. Ongelofelijk dat ze zich zo laten verrassen.|:-

5. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    AZ heeft volgens mij niks te zoeken in de CL. Uefa Cup is meer op niveau, in de CL maken ze geen schijn van kans...

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Geen briljant Inter. Werden vooral in de tweede helft ver teruggedrongen. De verdediging, met name Samuel en Chivu waren geweldig. Voor de rest matig tot redelijk. Muntari heeft echt helemaal niks goed gedaan, wat een ergernis.

Barça de sterkere ploeg met de betere kansen. Inter en fans dik tevreden met een puntje :)

Santon speelde op het middenveld.

'Inter zwak met hun anti-voetbal'? Twee dingen die niet kloppen. Ten eerste waren ze verdedigend ijzersterk, en ten tweede was het geen anti-voetbal maar volledig de verdienste van Barça dat ze zo ver werden teruggedrongen. In de eerste helft lieten ze zien niet enkel te willen verdedigen. In balbezit probeerden ze naar voren te drukken. Zelfde gezeik als tegen Chelsea. Als je zo onder druk staat gaat geen enkele ploeg met vier man voorin lopen, aangezien iedereen van Barça, behoudens de twee centrale verdedigers, mee aanvalt. Zelfmoord heet dat.

Ook dat donkerrood voor Sneijder is zwaar overdreven. Hij was gewoon te laat en raakt de voet van Touré. Shit happens. Het is voetbal, geen hockey.

Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik weet dat hij op het middenveld speelde maar je kunt het met de beste bedoelingen geen aanvallend ingestelde speler noemen :+

Al met al viel het tegen maar nu ik er een dag later nog eens over nadenk hadden we misschien ook wat teveel verwacht van zo'n groepswedstrijd aan het begin van het seizoen

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Zo speelt Barca nou eenmaal altijd ;)

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Eerst was het nog een verdediger en nu is de kritiek dat het 'geen aanvallend ingestelde speler' is. Tsja. Daar zit ook nog iets tussenin... Overigens is Santon voor een back zeer offensief.

Mwah, ik vond 't wel meevallen. De eerste helft vond ik sowieso prima te pruimen, hoewel het tempo vrij laag lag. Had 't idee dat Barça het op een soort gentleman's agreement gooide ofzo. Normaal gesproken is het baltempo veel hoger. Tweede helft kwam dat wat meer.

Vooral tactisch een zeer boeiend gevecht. Ik heb best genoten. Maarja, ben ook niet objectief...

Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  10. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Klote gister :mad:
    Alleen het eerste kwartiertje speelden ze leuk voetbal, met een grote kans van Martens. Jammer dat die er niet inging. Dat was tevens ook de enige grote kans die AZ gecreeerd heeft. Olympiacos ging veel beter van start de 2e helft en kon de hele tijd voorzetten vanaf de zijkant geven. Uiteindelijk valt daar dan ook de goal uit.

Nu moeten we 2x tegen standaard winnen en nog van Olympiacos. En hopen dat die grieken het minder doen. Of misschien kun je wel hopen op een gelukje tegen Arsenal.
    Anders zie ik het somber in.

11. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Koeman heeft nog nooit verloren van Arsenal, dus wie weet :D

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ook nog nooit gewonnen volgens mij :+

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mwah, Barça gaat echt tegen geen enkele ploeg met negen man achter de bal hangen hoor, en zo slecht doen ze het de laatste tijd niet. Met je zelfmoord. Bovendien speelde Inter in die 2de helft vrij passief, er was tot aan de fullbacks weinig echte druk op de spelers van Barcelona. Ze hingen gewoon achterover om gierig te kunnen toeslaan uit een counter. Niks vroeg druk zetten en vol erop en vechten voor de bal. Ja, wat je nu zag dat is anti-voetbal, of je het leuk vind of niet. Ook Chelsea parkeerde een bus voor het doel en had een afwachtende houding. Gaan weinig voetballende intenties vanuit. En donkerrood van Sneijder helemaal niet overdreven. Ik kan me niet heugen dat een speler van Barcelona zo barbaars doorgaat op een tegenstander. Bovendien kun je ook gewoon normaal doen en niet met je volle gewicht op iemands wreef gaan staan. Die Chivu ging ook al een keer debiel door. Achja, als ze Sneijder of Samuel een keer zo aanvallen waarna ze per brancard van het veld af moeten omdat ze er een keer minder fortuinlijk uit komen met botbreuken, dan vind je dat natuurlijk ook prima. Want het is geen hockey.:emo: Lul toch niet zo slap man, doorgaan op de man hoort niet bij dit spel. Het is alleen maar zwak.

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Heb niet 't gevoel dat jij ooit wat anders kijkt dan Barcelona.

Maargoed. Veel plezier verder in je puppyleague.

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Goede comeback. FYI kijk ik hele wedstrijden van de Spaanse en Nederlandse competitie (vanzelfsprekend veruit het meest FC Barcelona en Ajax) en zie ik voornamelijk samenvattingen van met name Engels voetbal. Mja, en ik kijk alle wedstrijden CL en UEFA Cup/Europa League die ze uitzenden op de Nederlandse televisie. In hoeverre dat verder in de discussie van belang is, is mij verder overigens een groot raadsel. Ik zie ook wel dat men bijvoorbeeld in Engeland wat minder snel fluit voor een overtreding, maar met je noppen met je volle gewicht op iemands wreef inrammen is in mijn boekje gewoon rood.

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het gaat om de intentie. Hij had overduidelijk niet de intentie om hem wat aan te doen en was gewoon te laat. Een gele kaart zou kunnen, maar het een donkerrode overtreding noemen is gewoon een teken van subjectiviteit. Tuurlijk is het pijnlijk, maar dat kan gebeuren.

Dat je alles vanuit Barça oogpunt bekijkt is misleidend aangezien ze de beste ploeg ter wereld zijn, bijna niemand zo aanvallend speelt én ze dus ook zelden overtredingen hoeven te maken om te corrigeren.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze staan er wel een beetje verloren bij die gasten. :+

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Best wel ja. :p

19. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf doet die scheids bij de doel van Ajax? Hoeveel mensen lopen daar bij elke lijn 1 ofzo?

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Had gelezen dat er een test kwam met een 5e en 6e arbiter. Maar kijk geen ajax dus weet niet of dat dat is. Die moeten eerder een pingel moeten kunnen waarnemen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina