1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Het was ook te gehaast. Na de 1-0 maar weer steeds de aanval zoeken zonder enige rust aan de bal, alsof het alles of niets was.

2. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, ze zijn lekker bezig daar in Amsterdam. Lopen mooi de kansen op Europees voetbal kleiner te maken, waardeloos zeg. Maar zelf vind ik het heerlijk, ook Jol krijgt té weinig uit deze miljoenselectie:D. Pantelic wil nog totaal niet aarden in de amsterdamse elf. Vooralsnog vind ik PSV de grootste kanshebber voor het kampioenschap.

3. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Jezus wat typisch weer dit. Niet normaal hoe die kerel in alle rust de omhaal mocht maken. Ajax had dit makkelijk moeten winnen en na de 1-0 rustig uit moeten spelen.

En waarom hebben ze in godsnaam die 2 extra officials erbij gezet als die lui toch zo blind zijn! Dat was toch overduidelijk hands in de eerste helft!:mad:

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Schandalig tegen zo'n matige ploeg. Die 11 man hadden al op 0-3 of meer gezet moet worden, maar dan gaan we in de laatste minuten nog effe lekker staan goochelen met z'n allen. Suárez die een mannetje met een circusbeweging uit wil spelen op randje zestien en vervolgens weer de nodige dromers die gewoon NIET staan te dekken.

Werkelijk bedroevend. Ik ben echt zwáár pissed.

5. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde liedje als AZ? :+

6. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    whahahahhahahahahaha!!! Sorry dat ik dit zeg als PSV'er maar het ging me er meer om dat er vanmiddag nog een ajaxied mij zat af te zeiken dat ajax ging winnen en dat die boeren zouden verliezen!! Whahahaha echt grappig dit want we hebben uiteindelijk gewed voor 10 euro (jaja wel 10!) Dus morgen 10 euro incasseren en hem helemaal tot de grond afzeiken. Jammer voor ajax, en 3 punten voor PSV:thumbs:

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, alleen vond ik het krachtsverschil nog groter. Met name omdat AZ totaal niet in vorm is en Standard volgens mij een betere ploeg dan A'lecht.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mijn god wat een trieste boel daar gisteren. Pantelic kon echt voor geen meter overtuigen, telkens de bal aan nemen en dan onderuit gaan, of te lang wachten, wat een zak stro is dat zeg. Ik had ook veel liever Cvitanich voor hem in de plaats gezien. Daarbij had Ajax gewoon minimaal één strafschop moeten krijgen. Hoe kun je dat niet zien in de eerste helft met 5 arbiters?!

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

Sorry, net wakker en dan doe je dit. Ofzo. :+

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hahaha, wtf. 8)

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegd was het voor mij meteen duidelijk dat het hands was. Ik neem dan ook aan dat zij het wel zagen, maar het niet aandurften om na 5 minuten gelijk een penalty voor hands te geven. Ach ja, het zijn ook mensen he.

Bovendien kunnen we nog makkelijk doorgaan, staan maar 2 puntjes achter op Anderlecht. Thuis moeten we ze kunnen pakken en Anderlecht gaat vast nog wel ergens anders punten verspelen.

12. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Standard en Anderlecht zijn alle 2 even zwak,dit jaar nog geen goede wedstrijd van hun gezien.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja begin maar weer over de scheidsrechter zeg... Anders schop je de volgende keer je kansen er wel een keer in zeg.

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik was door al die enorme kansen die blunders van de scheidsrechters al weer vergeten. Ze hadden na 20min met minimaal 0-2 voor moeten staan en als dat niet gebeurd dan weet iedereen al dat dit weer geen 3 punten worden aangezien het het hele seizoen al zo gaat.

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je zelf je kansen mist heeft de scheidsrechter een vrijbrief om kutbeslissingen te maken. Wat een logica weer. :lol:

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Tyrant bedoeld het waarschijnlijk gewoon zo dat dit volledig aan Ajax zelf is te wijten. Met die blunders erbij had het 0-3/0-4 moeten zijn. Je moet niet afhankelijk zijn van de arbitrage want die falen altijd wel, dit is gewoon de fout van Ajax en daarbij is het jammer dat de arbitrage deze dingen niet zag, maar dat had niet van waarde mogen zijn bij deze wedstrijd.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nee, maar nu gaan jullie het verlies van 2 punten wijten aan de scheidsrechters.. Je moet er gewoon nooit vanuit gaan dat je een strafschop krijgt.
    Omdat de scheidsrechter kut is geeft dat je geen vrijbrief om zo lomp te gaan verdedigen in de laatste 10 minuten.

Cookie verwoord het perfect ja.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand zegt hier dat we 2 punten hebben verloren door de scheidsrechter. Weet niet waar je het vandaan haalt. Iedereen hier kraakt eerst Ajax af, en vervolgens hebben ze het ook over de scheidsrechter. De post die jij quote(van Daz) is precies zo.

(dit onder voorbehoud dat Josh straks nog langskomt :+)

Laatst bewerkt: 2 okt 2009
  19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is ook wel zo hoor Tyrant, ze hadden gewoon die grote kansen moeten benutten, en dat doen ze niet. Had nog gehoopt dat Mickey nog zou scoren toen in de laatste minuut maar helaas. Volgende weken gewoon Cvitanich naast Suarez graag.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Inderdaad, die Pantelic moet nog even fit worden.. Ik persoonlijk vond hem in z'n Hertha tijd echt goed, maar tegen Brussel was die toch een partij drama jeeezus.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina