1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    word :b:

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Weer 3 punten erbij, ook al was het met hangen en wurgen is het wel terecht. Liverpool was de hele wedstrijd de betere en hadden genoeg kansen op meer maar maakten het alleen niet af. Nu afwachten wat de concurrentie doet morgen.

3. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    AZ - NEC is niet om aan te zien. Zo maar overschakelen naar Barcelona - Atletico Madrid.

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    2' [1 - 0] Z. Ibrahimovic

Lekker begin :)

Nu al 3-0 bij Barca.

En NEC gewonnen :cool:

5. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    De Barca show. 4-0 alweer.

ViVa La NeC !!!

EDIT: 4-1, Aguero stift erg mooi binnen.

Laatst bewerkt: 19 sep 2009
  6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Barca :D!

7. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Eerste helft Barca-Madrid was leuk! 2e helft was totaal niet Barca waardig, viel bekant in slaap.

Morgen Feyenoord-PSV:). Hoop op een overwinning maar schat een gelijkspelletje..

8. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik schat op een overwinning:) voor Feyenoord natuurlijk he.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Hehe, prachtig die 5-2. Wedstrijd niet gezien, was weg. Net even samenvatting gekeken, ziet er toch wel weer goed uit. Hoe soepel het toch gaat, een pass en meteen een goal ( 1-0 ). Heerlijk! Tof dat Marquez ook weer mocht spelen na z'n blessure. :p

En AZ :emo:

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar was de derde nederlaag voor AZ de kampioenswedstrijd. Maar goed, toen werden ze ook met overmacht kampioen. Denk niet dat we ze al kunnen afschrijven, al zullen ze dus niet meer met zo'n overmacht kampioen worden.

Normaal is Koeman meester in het 'voortborduren' op andermans werk. Vandaar dat ik dit ook verrassend vind, er is maar weinig aan de selectie veranderd(De Zeeuw weg, Wernbloom en Elm gehaald).

Denk een beetje dat spelers als El Hamdaoui en Dembele toch wel hadden willen vertrekken en er mee zitten dat er zich geen Europese top heeft gemeld. En natuurlijk het gemis van Demy de Zeeuw. :+

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Niet Barça waardig? Ze gingen gewoon op 60/70% spelen omdat ze toch al dik voor stonden en dinsdag weer aan de bak moeten. Zou vrijwel elke club doen. Natuurlijk werd het achterin wel erg sloppy doordat met name Chiggy (ik ga die naam echt niet telkens helemaal uittypen:)) af en toe stond te slapen. Die 2 goals van Atlético gaven ze ook gewoon weg. Maar in het slot akkoord zag je gewoon wat er gebeurt als Barça gas geeft; heerlijk om te zien. Ik heb de hele wedstrijd genoten.

Messi weer een fenomeen en Iniesta komt langzamerhand weer op zijn oude niveau. Wat heerlijk was het ook weer toen hij ging warmlopen. Het hele stadion had het door en zijn naam werd weer gescandeerd. Ik geniet elke keer van dat soort momenten. Lijkt me ook te dope als je de speler zelf bent.

12. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Hopen op een gelijkspel tussen Feyenoord en PSV dan is Ajax bij winst koploper. Hopelijk brengt dat wat vertrouwen, achtering staat het trouwens al lang goed.

13. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ten eerste is het niet zeker dat ajax wint, daarnaast staat Twente ook nog boven ajax. En als die winnen staan die bovenaan...

Over Feyenoord-PSV heb ik geen idee, hoop op winst voor Feyenoord. Maar met Feyenoord weet je het nooit.

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dan doen we: Feyenoord-PSV gelijkspel, Twente puntverlies en Ajax winnen:D

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik verwacht eigenlijk weer zo typische Ajax wedstrijd vandaag. Geen inspiratie en inzet en verliezen bij VVV.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt toch ook 'Bij winst koploper' ?

Heb er wel vertrouwen in vandaag. Gewoon winnen, VVV lijkt me niet een te onderschatten ploeg, ze zijn nog ongeslagen. Dat zal Ajax (hopelijk) ook zien.

Feyenoord-PSV kan natuurlijk alle kanten op, maar denk dat PSV toch kwalitatief iets beter is.

Opstelling VVV Venlo:

Gentenaar, Timisela, v. Kouwen, Paauw, Fleuren, Schaken, Leemans, Honda, Auassar, Ahahaoui, Calabro

Opstelling AJAX:

Stekelenburg, v.d. Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson, Bakircioglu, De Zeeuw, Anita, Aissati, Cvitanich, Suarez

Laatst bewerkt: 20 sep 2009
  17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Iemand stream?

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    1-0 voor Ajax!! Suarez kopbal

19. Shin David