1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    It's on!!

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Interessante kwestie nu je er over begint. Ik heb eigenlijk geen idee. Maar een bekerfinale tegen Feyenoord. Schitterend. Zolang die klote-regeling nu geldt zal er waarschijnlijk er zo geloot worden dat zoiets niet voor gaat komen.

3. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, 'waanzinnig kinderachtig', gewoon ff gefrustreerd omdat ik de hele avond fanatiek voor Dordrecht heb geduimd, en heb gehoopt op een overwinning omdat ze ajax wegspeelden. Dat er dan een lucky tegendoelpunt valt in de laatste minuut van de verlenging, valt bij mij dan nogal slecht. Sorry dat ik je heb gekwetst met mijn door emoties misschien grof geplaatste reactie :emo:

Ik wist niet dat je 6 was :lol: je moest eens weten.
    En die laatste zin getuigd inderdaad wel van volwassenheid :b:

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam alleen maar naar jouw niveau, niet bedoeld om te kwetsen ofzo hoor, ik dacht, misschien snap je het dan beter, maar it's all good.. Nothing but love!

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    GG je bent wel heel goed bezig he de laatste tijd :+

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De hele avond fanatiek duimen voor Dordrecht als Feyenoorder? Ik zie het al voor me, Dordrechtsjaaltje om, meezingen met het clublied, alleen maar omdat ze tegen Ajax spelen. :emo: Triest

7. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Maar hij heeft wel een punt en een dope rap (denk ik..)
    Ajax heeft totaal niet geluk gehad, ze hebben kut gespeeld maar de scheids was echt een regelrechte mafkees die ajax zwaar genaaid heeft.
    En Lucky Ajax is al jaren geen begrip van waarde meer.

8. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, ik kwam alleen maar naar jouw niveau :lol: Wie gedraagt zich hier nou als een kleuter :emo:

En dat om een zinnetje wat ik hier plaats :emo: Maar ik zal de volgende keer beter op mijn woorden passen :):

9. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, een of andere club uit de buurt van Amsterdam tegen Feyenoord speelt ben jij natuurlijk voor Feyenoord :emo:
    En ik wou inderdaad graag naar de wedstrijd om Dordt aan te moedigen, helaas was ik net te laat met mijn kaartje :'-(

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Jeuj, AZ in de kuip.

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat wordt weer zo'n toppertje :)

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hahahaha:lol: WHC! Nu wel beter jullie je best doen mannen!

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Had het liefst NAC, Feyenoord of PSV gehad.
    Is er motivatie en trots als er wordt gewonnen

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Die cynische reactie van Urby zei al weer genoeg :emo:

15. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Bewaar Feyenoord - ajax liever voor de finale }:]

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Winst Inter, maar vraag niet hoe. Niet super spelen, toch 4-0 voorstaan bij rust, en dan met nog een half uur te spelen met je billen bij elkaar moeten zitten :emo:

't Is triest en typisch tegelijk. Gelukkig maakte held Milito aan alle onzekerheid een einde.

Ajax gelukkig niet gezien, maar wat een bedroevende zooi weer. Ook zeer voorspelbaar, net als Inter elke week.

:lol:

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ook dat hoeft niet hoor, leef je vooral uit, daar is het een forum voor. Ik blijf het alleen schattig vinden, die haat tegen Ajax (Let je op, A.j.a.x. geen k en geen s) terwijl je allang blij mag zijn dat jullie er eindelijk weer een beetje bovenop komen. Ik wil niet zeggen dat wij nou zo geweldig voetballen, maar ik ben juist blij dat Feyenoord weer beter voetbalt, en dat a.s. zondag dus weer een leuke wedstrijd kan gaan worden..

Maarja, dat komt natuurlijk ook omdat ik geen die-hard Ajax (weer die X, goed onthouden hé!) fan ben, maar vooral een liefhebber en dan toevallig een behoorlijke voorkeur voor Ajax heb.. En het te druk heb met vrolijk zijn om ook nog eens haat tegen een club te hebben.. Vind ik nogal dom en (daar is ie weer) kinderachtig.. Niet alleen van jou hoor, maar van iedereen die zo is. Ook de Ajacieden. Natuurlijk mag er rivaliteit zijn, maar let toch eens op je eigenwaarde. Hoe neemt iemand je nou serieus als je zulke domme opmerkingen blijft maken (wederom, niet alleen voor jou) als Ajaks, Kakkerlakken, 010, 020, dat soort bullshit..

Maar goed, nogmaals, dat zal wel aan mij liggen, en mijn eeuwige drang (How, hihi, schreef ik bijna drank, das grappig) om gewoon een beetje positief te zijn en al die ongein (Tering, ik lijk echt stoned Matthijs 8))

18. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Daar kan ik wat mee. Rivaliteit Feyenoord-Ajax is misschien moeilijk te begrijpen als je geen fanatiek Feyenoorder/Ajacied bent, maar die is er nou eenmaal. Dat jij nou zo diep ingaat op één reactie die ik plaats omdat ik het ontzettend jammer vind dat Dordrecht niet heeft gewonnen, vind ik dan weer een beetje jammer. Is misschien niet echt goed over nagedacht, dat geef ik toe, maar zo erg was het nou ook weer niet. Nogmaals, excuses aan iedereen die dit als storend heeft ervaren ;)
    Wel jammer dat jij dan met zinnetjes als Jorrit de Porrit (en wat in je vorige post tussen de haakjes staat)... komt, daarmee wil je iemand voor lul zetten, en dat slaat nergens op, heb ik ook op geen enkel moment gedaan. ( Hoogstens mezelf met die eerste post ;) )

Maar goed, no hard feelings ;)

Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  19. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    leuke loting WHC - Ajax ;)
    hopelijk spelen ze op de dezelfde dag als Feyenoord - Az .. dan zenden ze tenminste nog een redelijke wedstrijd uit :9 Vanavond was verschrikkelijk :emo:

20. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ook pas in de laatste minuut van de verlenging scoren :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina