Ook dat hoeft niet hoor, leef je vooral uit, daar is het een forum voor. Ik blijf het alleen schattig vinden, die haat tegen Ajax (Let je op, A.j.a.x. geen k en geen s) terwijl je allang blij mag zijn dat jullie er eindelijk weer een beetje bovenop komen. Ik wil niet zeggen dat wij nou zo geweldig voetballen, maar ik ben juist blij dat Feyenoord weer beter voetbalt, en dat a.s. zondag dus weer een leuke wedstrijd kan gaan worden..
Maarja, dat komt natuurlijk ook omdat ik geen die-hard Ajax (weer die X, goed onthouden hé!) fan ben, maar vooral een liefhebber en dan toevallig een behoorlijke voorkeur voor Ajax heb.. En het te druk heb met vrolijk zijn om ook nog eens haat tegen een club te hebben.. Vind ik nogal dom en (daar is ie weer) kinderachtig.. Niet alleen van jou hoor, maar van iedereen die zo is. Ook de Ajacieden. Natuurlijk mag er rivaliteit zijn, maar let toch eens op je eigenwaarde. Hoe neemt iemand je nou serieus als je zulke domme opmerkingen blijft maken (wederom, niet alleen voor jou) als Ajaks, Kakkerlakken, 010, 020, dat soort bullshit..
Maar goed, nogmaals, dat zal wel aan mij liggen, en mijn eeuwige drang (How, hihi, schreef ik bijna drank, das grappig) om gewoon een beetje positief te zijn en al die ongein (Tering, ik lijk echt stoned Matthijs
)
Klik om te vergroten...