1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Inleven = schelden? oke, weer wat nieuws geleerd.

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ach spreekkoren horen erbij. Ik kom ook bij de voetbal om me woede er lekker uit te schreeuwen. Af en toe wat negatief, ligt er maar net aan hoe de wedstrijd. Na de wedstrijd ben je toch weer verrot en staat er weer een werkweek voor de boeg. Vind dat ik me ook af en toe uit mag leven :D.

Praat het niet goed, maar schaam me er niet voor.

3. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat het toen fout ging was dacht ik eigenlijk ook een beetje schuld van de organisatie rond die wedstrijd. Er waren Ajax supporters en die wilden al naar binnen gaan. Maar dat mocht niet, omdat ze moesten wachten op andere Ajax supporters. Ik weet het niet zeker maar dat was toch zo? En ipv dat ze kijken naar wat de organisatie fout heeft gedaan, gaan ze dit gebruiken om een uitsupporters verbod in te stellen. :emo:

Maar waar het verbod uiteindelijk op neer komt is volgens mij dat de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam gewoon zielige mannetjes zijn die bang zijn dat het een keer goed fout gaat en dat zij dan de schuld van alles krijgen. En ze willen daarom dus dat er geen uitsuppoters zijn toegestaan. En hebben een paar heeeeeele kleine ongeregeldheden gebruikt om het door te kunnen voeren.

Maar wat ik me dan ook afvraag: in andere landen heb je toch ook dit soort beladen wedstrijden en daar kan dan wel alles onder controle worden gehouden?

4. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Als er iets gebeurd waardoor ik boos wordt (wanprestatie eigen club, iets van een andere club) ga ik schelden. Als er iets gebeurd waar ik heel blij van wordt (overwinning Feyenoord) ben ik zo blij dat ik vaak genoeg van m'n stoeltje af pleur. Mag ik btw vragen voor welke club jij bent?

Nee, ging erom dat de trein die de ajax supporters vervoerde totaal gesloopt was. Toen wou Opstelten de supporters terug sturen maar dat kon op een of andere manier niet, lag vooral aan de NS. Dat het wedstrijdbeeld ook nog eens zo was dat je zeker wist dat het 'los' zou gaan was gewoon pech.

E: Shit, dubbelpost
    /Mod Helemaal niet8)

5. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Dat sowieso. Ze schijten gewoon in hun broek, terwijl er elk jaar vrijwel niks aan de hand is. Inderdaad, 5 jaar geleden ging het een keer fout. Maar dit jaar ging ik alles prima, jaar daarvoor ook, etc. Ik keek altijd erg uit naar de wedstrijd in de Arena, fantastisch als je met z'n allen die trein uit komt, zo'n sfeertje heb je maar bij één wedstrijd. Ontzettend jammer dat het niet meer doorgaat. Hopelijk over 2 jaar weer :emo:

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Foto's van vorig seizoen:

Meteen charges uitvoeren.

7. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets maak je inderdaad nergens anders mee. Je komt die trein uit, gelijk de hekken eruit, het over en weer gezang, de spanning die je een maand van te voren al had, heerlijk. Jammer dat die kutburgemeesters zoiets moeten verpesten. Ik zou er trouwens niet op rekenen dat we over twee jaar weer mogen, zal wel vijf jaar duren.

8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38

Wie ben jij dan daarachter?:cool:

9. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, als dit de eerste trein is zou ik ergens helemaal links op de foto moeten staan:9

10. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, als dat de eerste trein is zal ik er ook wel opstaan. Fantastisch, ik krijg zo'n zin in dat soort wedstrijden als ik dit zie 8)

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Emoties hoort erbij, schelden mag (met mate). ******joden dit ******honden dat en al die Hamas zooi gaat mij te ver. Ik vind het te gek dat het allemaal maar normaal gevonden wordt.

Ajax overigens, maar dat doet er niet toe. Ik keur het net zo hard af van Ajax. Meestal mensen met het IQ van een pepernoot die dat soort dingen roepen.

Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ga het zeker missen in ieder geval. Half elf 's ochtends aankomen in Amsterdam. Geen slaap gehad, soms een kater, paar blikken bier en blijven staren naar dat perron tot jullie aankwamen.

13. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Niet aanklikken als je niet tegen gescheld/spreekkoren kan :9

Zoiets zie je bij geen enkele andere wedstrijd _O_

Heeft waarschijnlijk geen zin om hierover met jou in discussie te gaan, je zal zoiets waarschijnlijk nooit snappen ;). En dat over dat IQ valt wel mee hoor, lopen genoeg mensen rond die studeren.

E: Weer een dubbelpost 8)

/Mod *Iets over een ezel en een steen :+ - Cookie

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik sta open voor discussie. Geef mij maar eens 2 goede argumenten waarom spreekkoren van die mate nodig zijn. Probeer me maar te overtuigen :+ Overigens denk ik dat ik het snap vanaf "jullie" punt, maar vanaf mijn punt is het nogal bekrompen en dat hamas en joden aan het gas bijvoorbeeld getuigd toch wel van onwetendheid.

Oh en gister zat ik tussen de "supporters" van Dordrecht, en ik betwijfel of het anders is bij Feyenoord, maar daar zaten echt niet de meest snuggere mensen hoor. In ieder geval de mensen die al die dingen blèrden. Werd nog bij mijn jas gegrepen omdat ik niet hard genoeg juichte bij de 1-1.

15. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    8)
    Logisch, je bent voor Ajax 8) Verwacht dan niet dat je aardig wordt behandeld als je in een publiek zit dat voor de helft uit Feyenoordsupporters bestaat :+

16. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Je zal mij nergens horen zeggen dat spreekkoren "nodig" zijn, het gebeurd gewoon tijdens zo'n wedstrijd.

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vind het best, als ze maar een beetje nadenken wat ze zeggen.

Ja, dat wisten zij niet. Overigens verdiende Dordt het en speelt mijn neef er dus ik juichte wel een beetje mee.

Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Huppa Volendam thuis 3-0 achter na 1 helft. Hopelijk gaat meneer Sturing nu wel eens een keer weg, hij gebruikt Volendam als een soort veredelde KNVB-cursus.

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    AGOVV - Cambuur is echt een toffe wedstrijd. Normaal kijk ik nooit Jupiler League maar er is nu toch niets op TV. 3-4 staat het inmiddels.

20. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    FC Volendam - Go Ahead Eagles 2 - 6! \o/
    Straks zeker even de samenvattingen kijken!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina