1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nah, Feyenoord stond voor die rode kaart met 1-0 achter. Die rode kaart doet ze definitief de das om, maar of ze met 11 tegen 11 ook niet keihard onderuit waren gegaan kun je nooit weten. Misschien waren ze door die 1-0 al mentaal geknakt en kreeg Ajax meteen de flow die ze nodig hadden om er overheen te lopen.

Ik kan die stumpers ook niet uitstaan. Wat een kutwannabe's en kleuters staan er toch ook altijd in die sfeergebieden. Vreselijk. Gelukkig is de sfeer die ze creëren wel een dik pluspunt.

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Met alleen maar winnaars op de tribune lijdt het voetbal zijn grootste nederlaag 8)

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Babovich:

[yt]uZJn5wpHuYQ[/yt]

Suarez(05:20):

Oordeel zelf. Maar als iemand hier een rode kaart had moeten krijgen, is het Suarez wel vind ik.

Blom was nog aan de telefoon in studio voetbal en toen krabbelde hij inderdaad al terug toen hij onder druk werd gezet door Jan Mulder i.c.m. de herhalingen.

Jammer.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad, Blom wist niet echt wat hij moest zeggen toen Jan Mulder zo tekeer ging tegen hem. Hij maakt zich inderdaad breed, maar gooit weldegelijk een arm tegen het gezicht van Babovich.

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Is allebei een rode kaart! Suarez had er al gewoon af gemoeten en dan weet je natuurlijk niet hoe de wedstrijd gaat lopen! Nu is dat niet gebeurd en is het natuurlijk heel mooi voor Ajax!

6. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt ook weinig van bij het eerste doelpunt. moet je maar eens goed kijken hoe die bal er in gaat. Had de grensrechter toch wel kunnen zien dat dat duidelijk met de hand ging.

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Waar zie je de bal dan tegen zijn hand gaan? Hij kopt hem tegen zijn been aan en gaat uiteindelijk via het been van Fer het doel in. Ik zie iig nergens een handsbal!

8. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik heb echt 10 keer de herhaling gezien vanuit 5 verschillende standpunten, maar ik kon het echt niet zien hoor :lol:

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb me gister echt zitten ergeren aan Blom tijdens Studio Voetbal, wat een zwakkeling zeg.

Eerst zegt ie, nee het was niks, daarna wordt het ineens tussen rood en geel in, en op het einde zegt hij, als jullie het vinden dan vind ik het ook rood.

Wat een zwakkeling, en dit moet dan een wedstrijd fluiten, als hij hier al binnen een paar seconden helemaal wordt omgeluld.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Voor een scheidsrechter is zoiets gewoon erg lastig. Geloof me, ik heb het professionele scheidsrechterswereldje van érg dichtbij meegemaakt en dan kijk je er gewoon heel anders tegenaan.

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk is het lastig, maar ik vind gewoon dat hij 1 standpunt in moet nemen, en niet binnen een minuut 3 verschillende.

Hij moet gewoon zeggen ik blijf bij me besluit of hij moet zeggen, sorry ik heb het verkeerd gezien, hij had inderdaad rood moeten krijgen.

Maar hij moet niet zo zwak gaan lopen doen en constant iets anders zeggen.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat hij ook zegt, het is altijd fout. Zegt hij; het is echt geen rood. Dan krijgt hij het verwijt dat het wel rood is. Zegt hij; het is rood..dan krijg hij het verwijt waarom hij dan niets heeft gedaan. Hij moet wel ergens tussenin zitten. Hij wacht gewoon af tot de KNVB hem belt.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Daar gaat het Nitram volgens mij niet eens om. Toen ze gisteren met hem belden was het in eerste instantie "gewoon breed maken", toen geel en op het einde rood. Hij had gewoon meteen moeten zeggen "Sorry, mijn fout het had rood moeten zijn"

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Precies. Als scheidsrechter hoor je stevig in je schoenen te staan, niet alleen op het veld maar ook voor de camera. Natuurlijk is het zuur als er eventueel een verkeerde beslissing wordt genomen maar als scheidsrechter moet je dan ook laten zien dat je een vent bent en je fout toegeven na afloop van de wedstrijd. Het is erg opvallend van hem dat hij het eerst ontkent en langzaam terug krabbelt. Dat toont alleen maar zijn zwakte.

15. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij dat onderste filmpje zie je bij 8:13, 8:14 toch echt hands

16. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Twijfelgeval. Is niet helemaal duidelijk, kan ook met de borst zijn..

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Zelfs frame voor frame is het niet te zien, jij maakt er met je feyenoord bril gewoon hands van.

Zou mij terecht meer druk om die arm van Suarez maken, was of allebei geel of allebei rood. Klaar.
    Hoop voor Feyenoord niet dat ze Babovic schorsen, dat zou te zwaar zijn.

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Zie het ook echt niet, net als killaz frame voor frame gekeken, maar het blijft voor mij toch echt gewoon een kopbal;)

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Borst -> been. punt.

20. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Duidelijk geen hands. En Feyenoord mag blij zijn dat Ajax heel slordig was met de kansen en het geen 7/8-0 werd ofzo.

Ik fake echt niet hoor. Wat zou daar de lol in zijn dan volgens jou?

Babovic 4 wedstrijden geschorst, 1 voorwaardelijk. V.Dijk 2 wedstrijden, 1 voorwaardelijk. Feyenoord is het niet eens met de straf van Babovic en gaat naar de tuchtcommisie. Suarez kan niet geschorst worden, omdat Blom het in de wedstrijd had gezien en als niks had beoordeeld.

Edit: Ik had toen ik live keek de actie van Suarez gemist. Later keek in nog naar de herhaling en kon ik het wel vinden met Blom. Maar nu ik die ene beelden van hier zie moet ik wel zeggen dat Ajax daar heel veel geluk mee had. En gelukkig dat Blom zegt het in de wedstrijd gezien te hebben, want anders was Suarez misschien wel geschorst voor meerdere wedstrijden. (Is volgens mij de eerste keer dit seizoen dat de scheidsrechter mee zit, dus dat kan dan ook wel een keertje.)

Laatst bewerkt: 2 nov 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina