1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 7 nov 2009.

?

Wie wordt winterkampioen?

1. FC Twente

57 stem(men)
    56,4%
  2. PSV

24 stem(men)
    23,8%
  3. Ajax

12 stem(men)
    11,9%
  4. Feyenoord

6 stem(men)
    5,9%
  5. Overig

2 stem(men)
    2,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik nou altijd zo stom, Henry krijgt een klein duwtje in een kopduel en vangt de bal zo ongeveer op in de hoop dat die een vrije trap krijgt. En inderdaad, geen enkele scheidsrechter durft een grote speler aan te pakken en gewoon geel te geven voor hands.

Ja hoor Frankrijk wint dankzij een handsbal, leve de techniek =(

Laatst bewerkt: 18 nov 2009
  2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Kutslakken!! :mad: Wat een schijt-, schijt-, schijtzooi.

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ach ik zet eerder mn tv tijdens het WK aan voor een wedstrijd frankrijk - (bijv) Denemarken .. dan ierland :9
    net als Portugal :)
    mooi toch alle grote voetballanden op het wk :b:
    een champions league zonder arsenal, barca, inter is toch ook niet leuk 8)

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nou, had liever Rusland gezien dan Slovenië, liever Ierland dan Frankrijk, liever Bosnië dan Portugal en liever Oekraïne dan Griekenland.

Volslagen kut dus.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Over 20 minuutjes Uruguay - Costa Rica. Zul je zien dat Suarez ook nog eens verliest.

6. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja man, dat is leuk, geen Frankrijk en geen Portugal op een WK i.p.v. de fantastische voetballanden Ierland en Bosnië:'-(...

Tjonge jonge jonge, fokin Frankrijk, dan heb je het over fantastische spelers als Benzema, Henry, Anelka die het steeds beter en beter doet, een talent als Gomis en een van de meest vaardige aanvallende middenvelders van Europa, Gourcuff. Portugal, Liedson die het licht heeft gevonden, Cristiano Ronaldo, de beste speler van de wereld (een van de) en nog een aantal spelers die mij echt veel meer aanspreken dan al die goede maar niet erg bijzondere spelers uit Bosnië en Ierland...

Natuurlijk, beide landen presteren nog erg matig, maar een wedstrijd Nederland-Ierland is toch echt niets vergeleken met een topper als Nederland tegen Frankrijk...

Laatst bewerkt: 18 nov 2009
  7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, dat is fantastisch.

8. HansSpijker

Leuk Bevonden:
    0
    Leg mij eens uit waarom. Serieus, wat dragen landen als Ierland en Bosnië bij op een wereldkampioenschap en waarom zou je grote namen weg willen hebben?

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Grote landen staan niet gelijk aan leuk voetbal. Ik wil leuk voetbal zien, en dat krijg je niet als je naar Frankrijk kijkt, dat is gewoon 1 grote baggerpoel. Ja natuurlijk hebben ze goede individuen, maar als team is het 3 keer niks. Dan zie ik veel liever een team als Ierland ervoor vechten.

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat wij dan eerder kunnen winnen..? Laat je nationalisme is nakijken joh, volgens mij is 'ie stuk! :+

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wat boeien mij Ierland en Bosnië nou? Ik wil gewoon Frankrijk er niet bij hebben omdat ik een schijthekel aan ze heb, en Portugal omdat ik het leuk vind als een groot land op z'n bek gaat, en omdat het voor ons een mogelijke concurrent minder is. Komt ook nog bij dat ik Ierland eigenlijk wel sympathiek vind, maar het weegt niet op tegen de haat jegens Frankrijk.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Er zijn op het moment toch al zo een 25 landen gekwalificeerd die beter zijn als Nederland dus dan maken Frankrijk en Portugal ook al niet zo veel meer uit:+

Wat was het Nederlands elftal bedroevend bezig vanavond:emo:

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Voor jou geld hetzelfde :+ Laat 'm nakijken.

14. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter dan, niet beter als. En tja dat NL bedroevend speelt in een vriendschappelijk wedstrijd is niks nieuws en dat maakt niks uit. NL staat niet voor niets 3e op de lijst. Nee ze zijn niet 3e van de wereld want die punten telling klopt natuurlijk van geen kant maar toch. Nooit dat er 25 landen beter zijn:emo:

15. HansSpijker

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, jij denkt er dus zo over. Dat je een land er niet bij wilt hebben dat je niet mag (mag je Fransozen niet of de Franse voetballers? Ik heb namelijk ook een schijthekel aan Fransozen, mensen die geen engels willen leren en je vies aankijken als je de Franse taal niet beheerst, dus als je dat bedoelt dan kan ik me daar wel in vinden. Maar de Franse voetballers komen als sympathiek gasten over...), okee... Maar ik vind het dus veel minder leuk om kampioen te worden terwijl alle goede landen al opgetieft zijn, liever zie ik eindrondes tegen Brazilië, Argentinië en Engeland waar je je als land doorheen moet vechten, dan eindrondes tegen inspiratieloze tegenstanders als Slovenië. Kampioen worden is altijd geweldig, maar de manier waarop speelt toch ook een rol voor mij.

Eens, maar toch... Frankrijk, dat is een van de top vijf landen wat betreft voetbal over het algemeen. Grote namen spelen bij mij toch wel een grote rol... al is het voetbal niet goed, dat maakt me niet zo veel uit.

Zoals ik al zei, natuurlijk wil ik kampioen worden, maar de manier waarop is ook belangrijk:)!

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Uhh vergeet niet dat die landen ook fantastische spelers bezit. Ik zeg alleen al Dzeko en Ibisévic bij Bosnië! 2 spelers die het erg goed doen in de Bundesliga.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    en Medunjanin !!

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo dan, net de handsbal gezien van Frankrijk. Echt onvoorstelbaar dat een land op zon manier door gaat echt te erg gewoon. En nog blijven ze technische middelen tegenhouden terwijl het bij andere sporten prima werkt.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    En Misimovic; samen met Dzeko (en Grafite) de smaakmaker van vorig seizoen in de Bundesliga

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, we zijn nog nooit wereldkampioen geworden. Om dan moeilijk te gaan doen over de tegenstanders.. Italie moest in 2006 in de achtste en kwartfinale tegen Australie en Oekraine, niet bepaald toplanden. Denk niet dat het kampioenschap er minder om voelt.

Maar goed, als jij dat vindt, dan mag dat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina