1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 7 nov 2009.

?

Wie wordt winterkampioen?

1. FC Twente

57 stem(men)
    56,4%
  2. PSV

24 stem(men)
    23,8%
  3. Ajax

12 stem(men)
    11,9%
  4. Feyenoord

6 stem(men)
    5,9%
  5. Overig

2 stem(men)
    2,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sparta - Roda 1-2:cool:

Yes, dit zijn belangrijke punten zeg!

2. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0

Is het omdat ik een kleurtje heb he? :mad:
    j/k

1. PS V
    2. FC Twente
    3. FC Suarez Ajax
    4. Feyenoord
    5. Utrecht

Degradatie: Rodja JC en RKC

Chelsea gaat gewoon 4-0 winnen jongens:p

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik zeg 2-2, Chelsea 2-1 voor en de 2-2 valt in de 89ste min :) Chelsea heeft het thuisvoordeel maar United heeft de mazzel.

En Utrecht zet je wel heel hoog trouwens, had je anders nooit gedaan 8)

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Die had je daar nooit gezet als het seizoen nog niet begonnen was! :+

5. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dan had ik daar Ajax neer gezet denk ik, of AZ :p

PSV en daarna Twente riep ik vorig jaar al :D

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Twente houdt dit niet vol.

Morgen gaan ze met 0-3 onderuit tegen Ajax, en dan verliezen ze de wedstrijden daarna ook meteen.. :+

Oke, daar zit een klein stukje wishfull thinking in :D

7. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Ach Stoch dolt vd Wiel. Die ik na Manoleven trouwens wel de beste rechtback atm vind hoor :p

Heeft verder niks te maken dat Stoch van Chelsea is hoor (A)

Maar ik denk dat Twente dit wel vol gaat houden, maar ze worden gewoon tweede.

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Lijkt me duidelijk dat van der Wiel veel beter is dan Manolev, hij heeft veel meer lef en weet zich altijd goed te positioneren.

9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Stoch dolt V. de Wiel ....:{

Op die manier hoe je het zegt, het is geen Messi oid. Die jongen is een goede linksbuiten, maar daarmee is het ook wel weer gezegd. Hij loopt gewoon meer in zich zelf te dollen dan tegenstanders :+.

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Mooiste zou zijn als twente wint vandaag en Den Haag. ZIe dat 2e alleen niet zo snel gebeuren. Dan ontstaat er een mooi gat tussen twente en ajax,psv! Mooi voetbalweer is het in ieder geval!

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gisteren bij vlagen weer kunnen genieten van Barcelona. Zeker toen Xavi en Messi weer in het veld stonden kwam het prachtige combinatievoetbal weer voorbij. Het spel was nog lang niet zoals het moet, maar nu ook de doelpunten weer gemaakt worden blijft de goede vorm hopelijk niet lang meer uit.

Jammer dat Atlético in eigen huis niet terug kon komen tot 3-3. Ik heb alleen de eerste helft gezien en daarin speelde Atlético nogal ongeïnspireerd. Ik vond het trouwens erg vreemd dat Agüero, die later nog enorm betrokken was bij de 2 goals van Atlético, op de bank zat. Iemand daar een reden voor? Lichte blessure ofzo?

12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij zat hij op de bank omdat de trainer met een man meer op het middenveld wilde spelen(niet dat het goed had uitgepakt). Dus moest hij kiezen tussen Forlan en Aguero.

13. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Aguero en Forlan moet je beide in het elftal hebben, ze maakten vorig jaar samen enorm veel doelpunten voor Atletico.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het is waar dat Jurado een middenvelder is, maar hij was zover vooruit geschoven dat hij zo'n beetje als tweede aanvaller fungeerde. Vandaar dat ik dacht aan een lichte blessure ofzo. Opzich was een extra middenvelder geen slechte gedachte. Wanneer je op het middenveld een man meer hebt is er een grotere kans dat je team sterker is op het middenveld dan de tegenstander en dat het daardoor ook de wedstrijd kan controleren. Als Atlético niet zo'n ongeorganiseerd zooitje zou zijn en de middenvelder ook daadwerkelijk op het middenveld had gespeeld (:+) dan had het heel goed anders kunnen lopen.

15. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    V.d. Wiel en manolev zijn wel twee hele verschillende rechtbacks. Manolev combineert wel steeds lekker met Lazovic en appelvlaai. V.d. Wiel is wel de beste rechtsback die we momenteel hebben voor het Nederlands elftal. Maar qua persoonlijkheid vind ik hem een beetje vaag. Ook al is het heel erg opgeblazen maar met dat concert van Lil'Wayne? :')

PSV wint vandaag met grote cijfers!

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    0-1 voor Feyenoord. Cisse

17. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prima uitbraak, knappe goal, matig-zwak gekeept door Romero of misschien was het wel pech... hij pakt tot nog toe nog geen punten voor AZ met zijn reddingen.

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Niet meer inderdaad. Hij neemt het niveau aan van het Argentijnse voetbalelftal:cool:

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Deze goal kon je niet aanrekenen op Romero. Eerder op de persoon die de buitenspel val ophief.

20. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Poulsen stond inderdaad te dromen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina