1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 7 nov 2009.

?

Wie wordt winterkampioen?

1. FC Twente

57 stem(men)
    56,4%
  2. PSV

24 stem(men)
    23,8%
  3. Ajax

12 stem(men)
    11,9%
  4. Feyenoord

6 stem(men)
    5,9%
  5. Overig

2 stem(men)
    2,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Vertel?:cool:

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Nouja, je weet hoe het gaat. Beetje uitdagen naar elkaar. Supporters van den haag tegen het plexieglas beuken.(doe dat zelf niet hoor). Hun zingen, JE MOEDER HEEFT EEN PIEMEL uit volle borst. Toen ging ik kapot, was echt onder de indruk. :+. En na de wedstrijd ging het zo ook nog 5 minuutjes verder. De hele tijd grote bek (bij ons in het vak ook hoor, maar zo gaat dat met veel voetbalsupporters.) en toen kwamen er 10 stewards die zeiden dat ze weg moesten en ze waren gelijk weg. Was allemaal gewoon lachwekkend. Komt ook niet zo vaak meer voor dat je heen en weer aan het zingen bent en dat gebeurde vanmiddag wel. Dus dat was gezellig :D :thumbs:

Ondanks de 1-1 een topdag gehad en niet de hele wedstrijd gezien omdat er steeds wel weer wat op het vak gebeurde :D

Laatst bewerkt: 22 nov 2009
  3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, geweldige eerste helft gezien! Vroeg druk zetten, veel ballen werden veroverd, spelers liepen goed vrij(wat dan weer goed werd gezien door de anderen), snel flitsend combinatiespel en twee schitterende Bergkamp-achtige goals! (Die van Pantelic, die wederom goed speelde, mocht er ook zijn.)

Jammer dat de tweede helft wat minder was, vooral de defensie baart me zorgen. Al deed Anita het zeker goed. En had Suarez er eigenlijk nog 2 of 3 in kunnen schieten, man wat heeft ie toch moeite met makkelijke kansen benutten zeg.

Echt zonde dat de overwinning zo weinig waarde heeft. Twente en PSV winnen ook gewoon weer en we blijven dik achter staan op ze. Kan je nog zo'n leuk doelsaldo hebben maar daar heb je dus niks aan.

4. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het sowieso een beetje een trieste bedoeling daar. Volgende week jou kant op, altijd mooie uitwedstrijd :)

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Echt kut, moet hem missen omdat ik moet werken. Normaal valt er altijd wat te regelen alleen deze wedstrijd niet. Toch meestal wel de leukste wedstrijd van het seizoen. Maar het is niet anders!

6. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    -

Zeker die mannetjes links van je (als je in het uivak zit). Wij hebben om hun ook helemaal krom gelegen. 2 min voor de wedstrijd kopen er opeens allemaal mannetjes met petjes en capuchons daar de trap af gelopen, die heel stoer bij het uitvak kwamen staan. Hilarisch :lol:

Volgende week nr jullie toe, is ook altijd gezellig. :)

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hehe, wtf, Jermain Defoe die even 5 keer scoort in 1 wedstrijd voor Tottenham 8)

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Haha stond in het uitvak. Veel ventjes van 15/16 idd met petjes en capuchons ertussen :D. Altijd een grote bek die lui. Die voelen zelf niet dat zichzelf een beetje voor lul zetten. Idd hilarisch is dat :D.

Maar jij was gister bij willem II - ado terwijl je voor feyenoord bent?

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk dat ie ze bij Willem II-Feyenoord ook heeft gespot.

10. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft het over Willem II - Feyenoord he :p

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jaa had het later pas door. Maar bij den haag staan ze er ook tussen hoor :D. Bij willem II aan die kant trouwens niet gezien maar stond er ook niet echt bij. Krijg iig nog een glimlach op me gezicht als ik aan gister terugdenk, en dat was alweer te lang geleden na een wedstrijdje ado!

Helaas volgende week missen, daar ben ik wel flink pissig om! Al weet je van te voren wel weer wat er naar elkaar gezongen gaat worden! Maar toch is het elke keer weer leuk *)

12. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Vanavond Barca, ik hoop dat ze winnen maar gaat lastig worden.
    Messi en Ibrahimovic spelen niet mee toch?

Arsenal moet ook winnen vandaag, ff weer het vertrouwen opkrikken na zaterdag|:-

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat AZ vandaag ook speelt, dan zenden ze die uit natuurlijk. Anders hadden we Barca - Inter kunnen kijken... ach ja de wedstrijd van AZ is ook belangrijk.

14. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    wow veel mensen hier die Twente kampioen zien worden, beetje onverwacht ookal doen ze het erg goed natuurlijk. Vanavond maar hopen dat AZ es naar hun kunnen gaat voetballen, ben geen AZ` er maar zou goed zijn voor het NLvoetbal.

15. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    :9

16. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ow haha daar heb ik overheen gekeken, ik hoop trouwens dat ajax winterkampioen word. Altijd als zij winterkoning zijn worden ze het uiteindelijk toch niet :cool:

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Nope. Aanval met Iniesta - Henry - Pedro en daarachter Keita, Xavi en Busquets.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Kan me de laatste jaren niet herinneren dat we ooit winterkampioen zijn geweest, terwijl deze laatste jaren toch niet veel prijzen opleverde. :+

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vraagje aan de feyenoorders. Wie zijn er nou allemaal geschorst en geblesseerd? Gio doet niet mee maar volgens mij is de Cler ook niet fit toch? En Vlaar ook geblesseerd? En las dat el ahmadi ook niet mee doet zondag.

Hoe gaan ze dan spelen? :) Verdediging is wel aardig verzwakt zo!

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    zo dat is wel balen voor barca, zijn nog steeds klasse spelers maar een je hebt toch liever messi en ibra voorin en dan iniesta gewoon op het middenveld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina