1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 7 nov 2009.

?

Wie wordt winterkampioen?

1. FC Twente

57 stem(men)
    56,4%
  2. PSV

24 stem(men)
    23,8%
  3. Ajax

12 stem(men)
    11,9%
  4. Feyenoord

6 stem(men)
    5,9%
  5. Overig

2 stem(men)
    2,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Na die koffiereclames kijk ik nergens meer van op. :+

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Stiekem is het hem ook gewoon onder een schuilnaam.

Het is over in de CL voor AZ.

3. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Tja erg jammer, maar met de vorm dit jaar was het ook niet te verwachten dat we de twee laatste wedstrijden zouden gaan winnen. Al waren de kansen er zeker vandaag. Werd toch niet verkeerd gespeeld vandaag, hoop dat het dit weekend (tegen volgens mij VVV) weer drie punten worden met aardig/goed voetbal :) Wordt het wel weer eens tijd voor.

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ach, in de competitie boeit AZ me helemaal niet, dus of ze nou winnen of verliezen maakt me niet uit. Hopelijk winnen ze de laatste wedstrijd nog wel van Standard, zodat ze naar de EL kunnen.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een dramatische avond. Barça legt met geweldig voetbal alle zwakke plekken van Inter bloot, en met name van het bedroevende tactisch vernuft van Mourinho en het niveau in Italië. Wat een beschamende kutavond. Godzijdank is dit voor ons niet de doodsteek. Als Barça niet verliest in Kiev hebben we thuis genoeg aan een 0-0 (=() tegen Rubin.

Ik ga het over de tactiek en alles wat er mis ging vanavond niet eens hebben. Je kunt alleen op basis van vanavond al twee boeken vullen. Op 'n gegeven moment heb ik maar geprobeerd over te schakelen naar genieten van Barça en m'n woede en agressie opzij te schuiven, maar dat was erg moeilijk.

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik heb niet de hele wedstrijd gezien, maar dat 2e doelpunt zag er knullig uit (die steekpass op Alves)

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Knullig uit? Prachtig was het. Xavi deed dat echt niet per ongeluk :emo:

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Is het het tijdstip soms? :emo:

Ik reageerde op Nera.....3 man die lucht dekken is gewoon knullig....

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Die tweede goal was simpelweg de verdienste van Barça. Inter werd van het kastje naar de muur gestuurd. Als ze zo het veld open trekken met hun passing is daar geen enkele ploeg tegen opgewassen. Wat me veel meer stoorde was de passiviteit bij Inter. Er straalt zoals gewoonlijk weer helemaal niks vanaf. Mourinho is een gore lafbek en moet opsodemieteren. Laat deze ploeg eens voetballen, lol hebben.

10. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Even wat erg interessant binnenlands nieuws :D:D

Laatst bewerkt: 25 nov 2009
  11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Lachwekkend. Denkt ie werkelijk dat concurrenten van Raúl naar Feyenoord komen? :lol: Misschien wat jeugd ofzo. Ik snap sowieso niet wat Nederlandse clubs (ook Ajax heeft het dikwijls geprobeerd) met dat soort gasten denken te gaan bereiken. Ze hebben topsalarissen en voegen amper wat toe.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die tweede goal was inderdaad het resultaat van een geweldig inzicht en dito bijbehorende executie. Ik heb genoten gisteren.

Over de speelstijl van Inter heb ik al eens eerder (na de eerdere wedstrijd tussen Inter en Barça) uitgeweid. Die is inderdaad ronduit passief en neigt, in ieder geval in mijn optiek, naar anti-voetbal. Geen enkele poging om de bal te onderscheppen en maar afwachten. Wachten op een fout die bij een Barcelona in - op zijn minst - goede doen zelden komt. In de Spaanse competitie zie je ook dat een dergelijke speelstijl je tegen Barcelona de kop kost. Na de wissels bij Inter kwam de wedstrijd ook meer in balans en pas toen kon Inter gaan denken aan het creëren van kansen. Het was toen echter al te laat. Het verschil met de speelstijl van Chelsea (onder Hiddink) tegen Barcelona en die van Inter tegen Barcelona zit 'em dan ook vooral in het gebrek aan druk op de bal en wilskracht om te bal bij een Barçaspeler afhandig te maken. Ook Van Basten trok die conclusie na de wedstrijd gisteren. Deze passiviteit was hun teloorgang.

13. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Heerlijke wedstrijd gisteren jah! :D En dat zonder Ibra, Yaya en Messi. Die tweede doelpunt was gewoon briljant, vooral dat steekpassje van Xavi en het stifje richting Pedro :).

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Eens dat Inter veel te afwachtend speelde uiteraard, maar dat is wederom óók de verdienste van Barça. Ten eerste is het pure zelfmoord om aan te gaan vallen tegen Barça, ten tweede is de druk (en daardoor angst) in toppers in de CL al onnavolgbaar groot bij Inter en ten derde hebben ze ook nog een keer een coach die elke vorm van voetbal er uit peurt. Je zag ook dat als er iemand instapte, hij kinderlijk eenvoudig werd uitgespeeld (logisch) en vervolgens helemaal niet meer in durfde te stappen om een volgende vernedering te ontwijken. De enige keren dat Inter een beetje gevaar wist te stichten zetten ze met meerdere mensen druk, zoals toen Valdes een fout maakte en Stankovic de bal hoog over schoot (:mad:). Dat zou toch voldoende signaal moeten zijn zou je denken, maar nee. Verder zie je echt aan alles dat Inter (en de anderen ook) in de Serie A niet worden uitgedaagd om het denk- en handeltempo op een hoger plan te krijgen. Ze zijn het tempo simpelweg niet gewend en weten niet waar ze het zoeken moeten als ze zo vroeg onder druk worden gezet. Los daarvan is het ook nog eens een stel zeer statische spelers, zonder beweging, waardoor niemand de bal kwijt kan, ze zijn technisch vaak te beperkt om dat zodoende te compenseren met alle gevolgen van dien.

En Mourinho mag maar blijven zitten.... Tsja........... =(

Overigens denk ik wel dat iedere ploeg gisteravond tegen Barça het onderspit had moeten delven, daar niet van. Maar Inter roept het zo over zichzelf af op deze manier..

Messi en Ibra zijn geweldige voetballers, maar de ware kracht van Barça is natuurlijk het middenveld met Xavi en Iniesta. Ibra en Messi zijn 'slechts' de kers op de taart in mijn ogen. En zoals Pedro gisteravond speelde is hij niet eens veel minder dan een Messi.

15. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Daarmee vind ik dat je Messi (de Messi van vorig jaar althans) wel wat tekort doet. Ben het wel met je eens dat Xavi en Iniesta beide misschien wel belangrijker zijn dan Messi (op dit moment) is.

@vanavond,

Dinho speelt, hopelijk ga ik weer eens genieten van hem_O_

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Jezus, ik snap nog steeds niet waarom Seedorf niet in het Nederlands elftal staat. Hij is gewoon beter dan al die stumperts in het middenveld van NL bij elkaar.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    1-0 Boriello, slecht voor Huntelaar maar goed voor mijn bet.

18. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    @ Modder-Eter
    So true:x
    Echt dood en doodzonde.

Ac Milan 1-0 voor btw, mooie goal van Borriello, wel slecht verdedigd had ik het idee.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hou toch op. Seedorf is een drama, al twee jaar. Je ziet weer een keer een potje in de CL waarin die ploeg het altijd beter doet en we gaan meteen weer schreeuwen om die drol in het Nederlands elftal.

Dat opgehemel van die kneuzen van de NOS over Seedorf ('hij is daar echt een grootheid', dat roepen ze werkelijk elke twee weken) is ook schromelijk overdreven. Wat een bullshit. Hij is het volledige vorige seizoen uitgefloten en men kon z'n bloed wel drinken.

Ik doe hem helemaal niet tekort. Lees eens wat ik schrijf. Ik zeg alleen dat Xavi en Iniesta de motoren van de ploeg zijn, niet dat Messi minder is. Ik zet 'slechts' nog bewust tussen aanhalingstekens nota bene.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik vind m dit seizoen, op de eerste paar wedstrijden na, anders erg goed spelen.

Het is trouwens alweer 1-1.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina