1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 7 nov 2009.

?

Wie wordt winterkampioen?

1. FC Twente

57 stem(men)
    56,4%
  2. PSV

24 stem(men)
    23,8%
  3. Ajax

12 stem(men)
    11,9%
  4. Feyenoord

6 stem(men)
    5,9%
  5. Overig

2 stem(men)
    2,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie altijd zulke goede cheerleaders trouwens? :x

2. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Je hebt helemaal gelijk!! Ik was bang voor eenzelfde scenario als tegen AZ, het lijkt wel of Feyenoord niet durft te voetballen. Been begint telkens over dat we moeten voetballen vanuit een goede opbouw van achteruit, maar ik heb haast geen goed verzorgde aanvallen gezien dit seizoen m.u.v. de wedstrijd tegen Twente.

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Denk ook dat ze niet beter kunnen, of durven. Vaak genoeg zie je een mannetje vrij lopen op het middenveld, maar in plaats van naar hem te spelen, spelen ze liever terug naar de verdediging. En zo gaat het de hele wedstrijd door eigenlijk.

4. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, wat heb ik met de meeste Feyenoorders te maken? Ik ben geboren en getogen in Den Haag, ik weet wat voor een volk die supporters zijn. De grootste neuzen op aarde totdat Den Haag promoveerde, bah bah.

Zie het symphatieke er überhaupt niet in, vuurwerk, rellen, wanna-be gedrag jegens Ajax, spreekkoren. Waar zit het 'em in?

5. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    En dat alles vind je niet bij Feyenoord?

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Bij feyenoord heb je dat ook. Vorig jaar met een vriend naar feyenoord geweest omdat ie ook vaak naar den haag meeging. Maar alsof ik geen spreekkoren heb gehoord. Rellen ook nog nooit van gehoord bij feyenoord haha. Zijn vast een aantal die van ajax naar den haag zijn gegaan. Ik ken ze niet, waarschijnlijk die gasten ook niet naar het stadion.

Denk eerder dat AZ eerder uit allemaal ex-ajacieden bestaat. Maar van mij mag je het allemaal vinden, ik weet wel beter!

En zo zijn er vast veel die in den haag wonen en voor feyenoord en ajax zijn. Kan mij allemaal geen klote schelen.

Laatst bewerkt: 29 nov 2009
  7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    DaMN, barca - real begint om 19:00, ik dacht 20:00.
    Ik wil ook nog studio sport kijken :eek:

8. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik hoef toch geen symphatie op te wekken voor mijn eigen club?

En Fc Danny, ik ken ze dus wel. Dat jij iets niet kent of weet betekent niet dat het ook niet zo is.

9. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Het ging me er meer om dat je Den Haag veroordeelt om iets wat bij Feyenoord ook regelmatig gebeurd :9

Eentje vlak naast het stadion zelfs, stond een oma ons toe te zwaaien vanaf het balkon met een Feyenoord vlag :lol:

10. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ado begint een jodenclub te worden qua publiek! bijna hele wedstrijd stil geweest!

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Utrecht - Nac was ook een leuke wedstrijd :)
    Het loopt alleen voor geen meter bij NAC voorin, terwijl Lurling, Amoah en Leonardo wel degelijke aanvallers zijn..

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26

Alles is in het nieuwe stadion uit elkaar getrokken. Fan support staat achter het goal, krijgen gratis SCC en korting op uitwedstrijden. In het begin mochten we niet in het midden staan dus stonden we in de hoek van de lange zijde. Daar zijn ook heel wat fanatieke blijven hangen. Toen werd het weer midden noord in het midden en word er weinig gezongen, meestal de 1e 10 minuten en als je voorstaat. Staan ook gewoon oude opatjes tussen en vrouwen met kinderen. Niet dat het erg is, maar het allemaal te verdeelt zodat de sfeer nooit goed word. Alle fanatieke verdeelt over een stuk of 6 vakken over het hele stadion. Vandaag was de sfeer de 2e helft niet eens zo heel slecht moet ik zeggen.

Ga daarom graag naar uitwedstrijden. Met 500 man die allemaal willen zingen. Je hoeft maar wat in te zetten en iedereen doet uit volle borst mee. Helaas is het in het forepark kut, maar in het zuiderpark was het ook vaak weinig. Hopelijk word het in de toekomst beter, maar een jodenclub word het nooit. Misschien eerder heerenveen?! :+

Ook al een paar x naar de kuip geweest en ook naar de tv gekeken en daar is het ook gewoon vaak stil. tegen den haag komen jullie ook niet verder dan haagsche joden. Het is vaak gewoon zo dat uitvakkies meer zingen dan clubs die thuis spelen!

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Dat mocht je willen :+ Zo'n gemoedelijk sfeertje zal t nooit worden

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Arsenal 0-1 Chelsea, wel een toffe goal van Drogba.

15. Vriendloos

Vriendloos Guest

Dat haags kwartiertje is de laatste tijd ook niet meer wat het is

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    0-2 Chelsea

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hehe hoop het niet hoor. Beetje een vijandelijke sfeer mag er wel hangen, maar die is er ook niet echt te bekennen!

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Messi speelt straks vanaf het begin, Zlatan niet. Ronaldo staat ook in de basis.

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik dacht dat Arsenal - Chelsea wel wat spanning zou opleveren maar er is geen ruk aan..

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Wedstrijd is niet boeiend nee. Chelsea komt er een keer langs en meteen een goal, en een eigen goal van Vermaelen. Voor de rest probeert Arsenal van alles maar Chelsea staat met een dikke muur achterin.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina