De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 7 nov 2009.

?

Wie wordt winterkampioen?

1. FC Twente

57 stem(men)
    56,4%
  2. PSV

24 stem(men)
    23,8%
  3. Ajax

12 stem(men)
    11,9%
  4. Feyenoord

6 stem(men)
    5,9%
  5. Overig

2 stem(men)
    2,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wat een kneus

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ruiz 3-4

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    gvd...altijd

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat is mooi fucked up. Kortom, klote weekend:mad:

5. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker weekend, maar die Duitsers vergallen het wel een beetje, tjonge jonge jonge, moeten ze Twente niet op grondgebied van Duitsland plaatsen... wat een teringzooi, zie veel liever PSV op de eerste plek, maar dat zal vroeg of laat ook wel gaan gebeuren.

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    QTF

Gewoon Twente in de Bundesliga gooien en PSV mag meedoen bij de Belgische Jupiler League.

7. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    twente veel geluk gehad. Ach eigenlijk wel oke dat twente nu nog wint. Eerst ff het gat met ajax lekker groot maken. En laat PSV maar lekker de laatste dag ofzo kampioen worden

8. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Want alleen dan kan Ajax succesvol zijn _0/

9. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    De Twente-supporters krijgen hoofdstad-achtige praatjes _0/

Wees nou maar blij om die rode kaart van Vleminx, trots zou ik niet op deze overwinning. :x

10. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie je hier een Twente supporter die trots is op de overwinning dan? Nee. En hoezo krijgen wij praatjes? Zijn toch echt de PSV'ers en Ajaxcieden die erover beginnen.

11. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Nee ik zeg toch ook niet dat een Twentenaar hier trots is op die overwinning. Gelukkig niet anders is diegene ook moeilijk serieus te nemen.
    En praatjes, die zijn er zeker. Ajax kan alleen presteren als PSV en Twente er niet zijn? Kom op zeg. Twente speelt dit jaar voor het eerst echt mee om de titel en dat doen ze goed hoor, alle respect daarvoor, maar volgend jaar kan het weer helemaal anders zijn.

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zie AZ8)

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Inderdaad ;). Daar doelde ik onder andere op. Bij AZ is de vorm er dit jaar niet en dan is het allemaal een stuk minder.

Ook het verschil in budget scheelt natuurlijk wel. Met een groot budget en veel geld te besteden is in de top blijven een stuk makkelijker.
    Dit jaar pakken bijvoorbeeld huurling Stoch en aankoop Ruiz super uit. Brengen die niet wat ze nu doen heb je 5 miljoen verspild (Ruiz) en zit je met een (dure? Las 8 ton) huurling waar je niks/weinig aan hebt. Dat zit nu mee en dan gaat het heerlijk.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het sowieso niet. Ik snap ook niet dat Koeman ontslagen is. Ik vind Koeman ook niet geweldig. Maar een 6e plek voor AZ is niks mis mee of zie ik het verkeerd?
    Er is heel wat gebeurd, en vorig jaar speelden de spelers gewoon boven hun niveau. Dat kan je niet elk seizoen doen. AZ is gewoon een middenmoter en moeten zich richten op Feyenoord en Utrecht, en niet op de top 3. Clubs rekenen zichzelf nu veel te snel bij de top als ze het een aantal seizoenen goed doen.

Maar zulke clubs zijn er elke paar seizoenen. Vroeger had je Willem 2 dat heel goed meedeed bovenin, Groningen, Heerenveen etc, doen het een aantal jaar goed en zakken dan weer naar beneden. Dat gebeurd ook bij AZ en dat zie ik ook bij Twente gebeuren.

Al doet Twente het heel erg goed dit seizoen, en gun ze het kampioenschap. Ook al spelen ze niet geweldig weten ze wel de punten te pakken.

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Lijkt me duidelijk dat dit een grap is.
    Meteen die vijandige reacties van al die anti-ajax luitjes hierzo :lol:

16. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Vorig jaar speelden ze inderdaad boven niveau, maar de selectie is ook gewoon echt goed. Helaas spelen ze dit jaar zwaar onder niveau en dan is het contrast zo groot. :{

Over Koeman is niet de hele waarheid verteld denk ik. Dat ze 6e staan en niet geweldig spelen lijkt mij niet de rede van zijn ontslag. Wat het dan wel is weet ik ook niet. Klagende spelers? Matige inzet op trainingen en dergelijke? Met de vrouw van Brands gerommeld?8)

Je ziet zelf ook dat er maar 1 iemand heeft gereageerd op je 'grap'?|:-

Laatst bewerkt: 6 dec 2009
  17. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als als als, feit is dat Twente zijn huiswerk heeft gedaan en dat Stoch en Ruiz het allebei fantastisch doen. Ik zal verder niet beginnen over andere clubs maar het mag duidelijk zijn dat Twente niet dezelfde fouten heeft gemaakt.:)

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heeft Twente al 5 wedstrijden gewonnen na de 88e minuut
    wat mij verder niet boeit een wedstrijd duurt 90 + blessure tijd maar het valt me wel op dit seizoen
    Ajax wordt dan altijd als "Lucky Ajax" afgestempeld :{
    ben benieuwd hoe lang Twente die "geluk" kan blijven afdwingen (al hadden ze tegen Feyenoord natuurlijk pech in de blessure tijd ;) )

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    opzich zijn stoch en ruiz helemaal geen bijzondere voetballers. Stoch maakt altijd dezelfde acties en is echt gemakkelijk te verdedigen. Ruiz zie je als buitenspeler gewoon een hele wedstrijd niet, hij scoort alleen veel. Zou hij dit niet doen, had hij 0.0 toegevoegde waarde, iets wat voor een spits niet boeit maar voor een buitenspeler wel.

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    En ze hadden de eerste helft geluk, toen had het al 3-0 voor Feyenoord moeten zijn :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina