1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 7 nov 2009.

?

Wie wordt winterkampioen?

1. FC Twente

57 stem(men)
    56,4%
  2. PSV

24 stem(men)
    23,8%
  3. Ajax

12 stem(men)
    11,9%
  4. Feyenoord

6 stem(men)
    5,9%
  5. Overig

2 stem(men)
    2,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sind wanneer boeit het niet als een spits niet scoord?:emo: Belachelijke reactie van een jaloerse Ajax-fan. Waar nog eens bij komt dat Ruiz eigenlijk niet eens als een echte buitenspeler fungeert bij Twente maar meer als 2e spits.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ruiz werd als vervanger van Elia gehaald. Nu wordt hij meer als tweede spits gebruikt volgens jou. Dan heeft Twente niet goed zijn huiswerk gedaan lijkt me. Verkeerd gescout. Wel een goeie speler maar geen buitenspeler dus.

Maar ik ben toch maar een jaloerse Ajax-fan.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind Ruiz een geweldige speler. Niet bijzonder ééntje die de hele wedstrijd schittert, maar wel op de belangrijke momenten bepalend is. Zo'n speler zou elk team wel willen hebben. Doorgaans zijn vleugelspelers erg grillig, maar gezien het feit dat Ruiz bijna elke wedstrijd scoort spreekt voor zich.

4. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Quote ik een bericht van jou? Nee, als ik het heb over een jaloerse Ajax-fan dan betekent dat niet meteen dat alle Ajax fans jaloers zijn ofwel? En Twente heeft zijn huiswerk niet goed gedaan?:{ Wat een belachelijke reactie, Ruiz staat nu op 5 doelpunten verschil van de lieveling aller Ajaxcieden "Suarez" dus hoe kan Twente in hemelsnaam zijn huiswerk niet hebben gedaan? In het begin van het seizoen was het even puzelen op welke positie al de nieuwe spelers gingen spelen, maar nu speelt Stoch op de oude positie van Elia, en niet Ruiz die nu op de positie van Arnautovic speelt. Dus kom niet aan met je domme praatjes.

5. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Net zei je nog dat ie als tweede spits speelt en nu speelt ie weer op de positie van Arnautovic(rechtsbuiten)? Dan weet ik het ook niet meer.

Ik vind het gewoon geen vleugelspeler, kan je wel aankomen dat hij veel goals maakt maar dat is daar geen argument voor. Spelers als Elia en Robben scoren niet bijzonder veel maar zijn wel echte vleugelspelers. Vind Ruiz een goeie speler hoor, zou hem ook graag bij Ajax willen zien, maar het is geen linksbuiten IMO. Waar hij wel voor gehaald is.

6. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei dat hij als een soort tweede spits FUNGEERT dat is iets heel anders, misschien staat hij op het wedstrijdformulier wel opschreven als een rechtsbuiten maar hij trekt vooral naar binnen toe tijdens een wedstrijd, en nog veel belangerijker hij pikt zijn goaltjes mee. Ik weet trouwens niet waar je vandaan haalt dat hij is gehaald als vervanger van Elia? Als vervanger van Elia was Stoch gehaald (en evt. Parker) en de vervanger van Arnautovic was toch echt Ruiz.

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Nog wat leuke wedstrijden bezig nu:

Athletic Bilbao - Valencia 1-1
    Lille - Lyon 3-3
    As Roma - Lazio Roma 1-0

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Lyon stond 1 - 3 voor... en nu 3 - 3 :mad:

//Zelfs bijna 4 - 3..

Laatst bewerkt: 6 dec 2009
  9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo ben je voor Lyon..?
    Ik heb liever dat een ploeg als Bordeaux kampioen wordt.

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Omdat ik daar me bet op heb staan :+

11. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ajax weer eens door het stof gekropen, ookal is het een directe concurrent die bij blijft het is altijd mooi als ajax verliest. En als Feyenoord dan ook nog wint maakt het me weekend compleet

12. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ok, sentimentele waarde dus... :+

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Word toch niks meer als je ziet hoe Lyon nu speelt. :'-(

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    4-3 voor Lille, pijnlijk.

YEAH

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Kut Lyon :mad:

16. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zag net dat Feyenoord op 4 punten afstand staat van Ajax, moet te doen zijn toch?;)

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, die halen ons niet meer in inderdaad.
    Maar ik kijk liever naar boven, dat ziet er minder vrolijk uit..

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    De kans dat jullie ingehaald worden is groter dan dat jullie PSV of Twente inhalen. :'-(

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Denk ik ook. Heb zelfs Feyenoord als winterkampioen gestemd.

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zie ik niet zo snel gebeuren. :+ Zie Feyenoord ook niet zo snel Ajax inhalen. Maar ik zie Ajax ook Twente en PSV niet meer inhalen.

Hoop trouwens echt dat Mario 442 gaat spelen. Volgens mij hebben we dan veel meer potentie.

Laatst bewerkt: 6 dec 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina