1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 7 nov 2009.

?

Wie wordt winterkampioen?

1. FC Twente

57 stem(men)
    56,4%
  2. PSV

24 stem(men)
    23,8%
  3. Ajax

12 stem(men)
    11,9%
  4. Feyenoord

6 stem(men)
    5,9%
  5. Overig

2 stem(men)
    2,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Sorry, maar wat ben jij een triest persoontje zeg! Echt waar :emo:. Ik hoorde dat je voor Feyenoord dus ben, oke laten we maar zeggen dat jij helemaal niets moet zeggen.

Zelf ben ik Ajacied en hoop ik gewoon dat elke Nederlandse club het goed gaat doen in de EL of in de CL. Al is het Feyenoord, dan nog hoop ik dat die club het goed gaat doen in Europees verband. Waarom dan? Misschien omdat we die punten hard nodig hebben om nog die plaats te behouden voor CL ed.

Zeer triest.... :emo:

BTW: Ajax wat is dit? Dit is echt een wanvertoning zeg!

2. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, daar heb ik verder toch niks mee te maken? Van mij mag iedereen de Uefa Cup winnen behalve Ajax. En het is toch ook gewoon een wan-vertoning wat ze laten zien. Of ik nou voor Feyenoord/Ajax/Psv ben dat maakt verder niet uit, ik bepaal de uitslag niet.

Qua punten interesseert me ook allerminst. Een club naast Feyenoord/Ajax/Psv heeft toch niks in Europa te zoeken. Dan maar een Uefa plaats minder :)

3. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Waarom worden dit soort provocerende opmerkingen eigenlijk toegestaan. Krijgen we alleen maar gezeur van aangezien het niet lukt om dit te negeren blijkbaar.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Daar moet ik je wel gelijk in geven. (Maar ik wil het gewoon niet horen van een feyenoorder :+ )

5. Vriendloos

Vriendloos Guest

Omdat het de waarheid is?

Het publiek fluit de ploeg uit en ajax levert een wan-vertoning. Of ben je trots op wat je ziet?

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Donald
    V/d Wiel
    Oleguer
    Sulejmani
    De Jong

:emo:

Asjeblieft doe die baard aap van een Oleguer snel weg zeg, lompe zak.

7. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ach wat is nou belangrijker .. dat je van anderlecht wint en groepshoofd wordt
    of dat je je belangrijke spelers spaart en zondag gewoon met volle kracht wint (zie al die huil verhalen van "we moeten na elk europees duel uitspelen " )

heb liever dat ze van NAC winnen, mogen ze deze dik verliezen (heb ook een euro op Anderlecht ingezet :9*)

8. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Het is zeker de waarheid dat Ajax een bar slechte wedstrijd speelt waar ze zich diep voor moeten schamen. Ik ben ook niet trots op wat ik nu zie gebeuren. Alleen met jou opmerking dat ze maar lekker vernedert moeten worden door Ajax probeer je alleen maar te provoceren.

Ajax speelt nu in ieder geval iets beter dan voor rust.
    Alleen weer jammer van Aad en Leo dat ze toch even over PSV moeten beginnen.

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hou nou maar op, alles wat je zegt over Ajax is negatief.

10. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik kom nog wel terug dan als Ajax ook nog eens zondag verliest. Dit is natuurlijk geen garantie voor winst tegen Nac maar dat snap je zelf ook wel natuurlijk.

Ik probeer niet te provoceren, heb gewoon niks met Ajax en zie ze liever verliezen dan winnen. Niets mis mee lijkt mij. Na die arrogante uitspraken van Jol met 'zelfs op halve kracht winnen we nog gemakkelijk' of iets in die richting na de wedstrijd tegen Nec is dit niet meer dan dat ze verdienen.

En geloof mij maar, trots ben ik hier ook niet op. Ajax zet hier Nederland schandalig neer tegenover België. En wij zeggen nog wel dat wij een betere competitie hebben.

Alles wat jij zegt is positief en jij post toch ook vrolijk door?

11. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Weten we ook meteen hoe jij in het leven staat.

12. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Jochie loop nou niet hele tijd uit te halen, dan gedraag je je wat slimmer toz van de rest ;). Wij doen toch ook niet een bericht plaatsen in de zin van: 'Yes Feyenoord heeft verloren blablabla. Hoe oud ben jij? 14? Misschien 15?

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Huh, wat 8)
    Het gaat er gewoon om, dat elke keer als Ajax slecht speelt dan kom je hier Ajax 'uitlachen' maar als ze een keer goed spelen dan zie ik je hier geen eens een compliment geven. ;)

14. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik zie het verband niet tussen posten en hoe je in het leven staat?

15. Vriendloos

Vriendloos Guest

Dat is onzin, ben maar een aantal keer hier geweest. Toen Feyenoord verloor was ik hier ook. Je ziet gewoon wat je wilt zien, nu zie ik het toevallig. Toen Ajax verloor tegen Utrecht was ik hier ook niet.

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    waarom gaat het hier uberhaupt over feyenoord
    die zijn niet eens op tv 8)

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh en pantelic :emo:

18. Vriendloos

Vriendloos Guest

Het gaat ook over Ajax, dat ik Feyenoord ertussen noem betekent niet dat het over Feyenoord gaat.

19. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O-)

Laatst bewerkt: 17 dec 2009
  20. Vriendloos

Vriendloos Guest

Gebrekkig Nederlands?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina