1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 20 dec 2009.

?

Welke Nederlandse clubs gaan door in de Europa League?

1. Ajax, PSV en FC Twente

20,3%
  2. Ajax en PSV

7,6%
  3. Ajax en FC Twente

10,1%
  4. PSV en FC Twente

12,7%
  5. Alleen Ajax

7,6%
  6. Alleen PSV

20,3%
  7. Alleen FC Twente

2,5%
  8. Alle drie vliegen eruit

19,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Je moet dat programma dan ook kijken met een flinke korrel zout. Verstand op 0 zetten.

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Oh jij haalt die koeien weer uit de sloot? Geweldige motivatie trouwens, chapeau!

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Xaviii 0-1

Dani Alves 0-2, sloeg dit keer maar gewoon Xavi over. Fenomenaal.

Laatst bewerkt: 23 jan 2010
  4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Sport 1 gaat 'em vertraagd uitzenden (via de schotel). Weiger om een kutstream te openen dus ben nu de tussenstand bij aan het bijhouden. Maar leuk dat het vette goals zijn. :)

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wat een kut tussenstanden en uitslag. Vitesse winst, roda voor en willem II voor. Allemaal concurrenten. Echt belangrijk dat den haag wint morgen!

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    :+ Njah hij scoort toch 4x. Mag best even opgemerkt worden. Hoef er verder niet op in te gaan toch. Wat bedoel je met motivatie? Dan laat ik het daarna rusten :+

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Kijk je via Sopcast, zoja: Waar? Er is geen Nederlandse kanaal volgens mij die de wedstrijd uitzend. Want moet geen Arabische of Roemeense commentaar. :+

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gouden tip: http://www.rojadirecta.com/. ;)

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ken ik :+
    Maar zijn alleen maar 4 sopcast kanalen, heb nu die Roemeense. :cool:

Messi, 3-0

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    0-3 Messi. Goed het overzicht behouden van Zlatan.

Kijk gewoon via TV(Sport1) trouwens.

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Waarom persé sopcast eigenlijk? Ik gebruik meestal die webbased dingen waar je geen progje voor nodig hebt.

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Vroeger gebruikte ik altijd Justin, maar sinds dit seizoen is het onmogelijk om dat te gebruiken. Plus andere sites zijn ook kut en die streams zijn meestal ook kut. Sopcast is best goed eigenlijk, meestal heb je wat kanalen van Sport1 en die zien er altijd heel erg goed uit. :)

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Justin is een drama inderdaad. Misschien dan binnenkort weer Sopcast gebruiken voor de uiterste noodzaak. Maar goed, ik lees dat Ibra weer een matige wedstrijd speelt? Hoop dat hij toch binnenkort weer lekker gaat spelen en scoren.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Mwah, niet bijzonder nee. Bij de 3-0 had hij wel goed overzicht en gaf hij de bal goed aan Messi. Hopelijk zal het wat beter gaan met hem, tot nu toe nog niet heel erg overtuigend vind ik. Blijf er bij dat ik liever Villa zie bij Barcelona.

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht trouwens dat Unibet de Primera Divison gratis uitzond? Of zijn ze daarmee gekapt?

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Uiteraard, Villa is al jaren één van de topschutters in La Liga. Het was ook mijn droomvervanger voor Samu maar het mocht niet zo zijn. Desondanks begon Zlatan wel gewoon aardig aan het seizoen alleen is het de laatste tijd natuurlijk wat minder. Als ze nu Silva kopen in de zomer en hem op de plek van Henry laten spelen, dan ben ik echter ook meer dan tevreden. Ik ben er van overtuigd dat Silva daar uit de voeten kan.

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Dat vond ik ook altijd, maar nu Pedro zo goed bezig is vind ik het eigenlijk niet meer nodig om Silva te kopen. Sure, Pedro heeft zich nog lang niet bewezen en is nog niet op het niveau van Silva maar ik zie in Pedro toch de vervanger voor Henry. Met Silva erbij wordt het een beetje dubbel op denk ik, maar kan het fout hebben.

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Is toch een middenvelder eigenlijk?

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Henry mag van mij na dit seizoen wel weg en Pedro kan dan mooi nog een seizoen eerste backup zijn voor iedereen in de voorhoeden. Daarnaast kan hij natuurlijk gewoon de minder belangrijke wedstrijden en alle Copa del Rey wedstrijden spelen. Dan stagneert zijn ontwikkeling niet en hebben we een eerste keus van bewezen topniveau. Bovendien heb ik nog altijd het idee dat Pedro het best rendeert aan de rechterkant, maar Messi gaat hij er natuurlijk nooit uit spelen. Maar Pedro komt er wel, vind hem nu al geweldig.

Ja.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Download Ultrasurf en je hebt nergens last van :thumbs: Heel klein progje, aanzetten tijdens het kijken en je hebt geen gezeik meer. Speciaal voor interregionale rommel.

Ik wacht helaas NOG STEEDS (sinds begin dit seizoen) op de vent die m'n satellietschotel + dreambox komt installeren :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina