De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 20 dec 2009.

?

Welke Nederlandse clubs gaan door in de Europa League?

1. Ajax, PSV en FC Twente

20,3%
  2. Ajax en PSV

7,6%
  3. Ajax en FC Twente

10,1%
  4. PSV en FC Twente

12,7%
  5. Alleen Ajax

7,6%
  6. Alleen PSV

20,3%
  7. Alleen FC Twente

2,5%
  8. Alle drie vliegen eruit

19,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    AGOVV - Go Ahead Eagles 1 - 1.
    Twee keer de paal geraakt en één maal de lat, maar 1 - 1 scheen wel een terechte uitslag te zijn.
    Zonde, want nu staan we weer twee punten achter op de nummer twee.

Woensdag naar Breda! :cool:

2. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ultrasurf = langzaam internet maar wtf! Magggggggggggioooo!! Wat een geweldige goal zeg!

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    1 PSV 19 16 3 0 47 13 34 51
    2 FC Twente 19 15 4 0 38 15 23 49
    3 Ajax 19 13 3 3 55 16 39 42

Ik heb er nog wel vertrouwen in, vanaf het begin van de competitie kon je het verloop wel enigszins voorspellen.
    Ajax heeft na maart eigenlijk geen heel zware wedstrijden meer, PSV en Twente krijgen we nog thuis.
    Als ze een redelijke vorm aannemen zoals ze dat in de afgelopen 2 jaar 2x hebben gehad (voor 7 wedstrijden ofzo) dan is het nog te doen.
    We moeten wel het geluk hebben dat PSV geklopt gaat worden door AZ, Feyenoord en hopelijk ook Twente.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een wereldgoal zeg _O_

5. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Minder vertrouwen? Het spel is sowieso niet om over naar huis te schrijven en al stonden we zonder puntverlies bovenaan is het 9 van de 10 keer toch bagger tegen Ajax. Het is gewoon zaak voor ons om Utrecht, Heracles en AZ eronder te houden, dan is het prima.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd hoop maar dat is deze keer niet realistisch. Je weet dat als PSV van die clubs verliest dat Ajax ook nog punten gaat verspelen tegen de matige tegenstanders waar we het uit altijd lastig tegen hebben(Sparta, Heerenveen) Vertrouwen heb ik dus niet. Helemaal na de wedstrijd van vandaag.

Eerste helft werden we gewoon compleet overheerst door AZ, enige wat Ajax deed was counteren en lange ballen naar voren trappen. Hopelijk kan die Lodeiro samen met De Zeeuw daar wat verandering in brengen want die lange ballen kunnen echt niet meer. Tweede helft ging iets beter, AZ kwam er naast dat schot op de lat niet echt meer aan te pas en Ajax kreeg iets meer kansen. Maar de opbouw vanaf het middenveld was gewoon dramatisch: sterker nog, hij bestond niet.

Vermeer wel een held trouwens, dit zijn van die onmogelijke reddingen die ik bij Stekelenburg vaak mis. Zo zie je maar dat als er niets van hem verwacht wordt, dat hij weer excelleert. Als eerste keeper faalt ie dan weer helaas.

8. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Wat was Feyenoord slecht, niet om aan te zien. Maar ja, nu lekker in de bus 2 uur terug naar Rotterdam :mad: met 1 punt :mad:

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mijn hoop is puur dat we Champions League halen. Ik heb vanaf de aanstelling van Jol verwacht dat we 1x kampioen zouden worden in de eerst volgende twee jaar. We zitten nou eenmaal met een dramatische selectie voor Ajax ambities en dat heeft even tijd nodig om om te zetten. Dus als we Champions League voorronde halen dit seizoen vind ik het nog wel best. Als we het seizoen daarop Champions League inkomsten weten te bewerkstelligen en wat kwaliteitsinjecties krijgen dan zie ik het rooskleurig in.

We gaan ervan uit dat de wedstrijd bij Twente gewonnen word en dat we dus maar 4 punten hoeven in te lopen. Ik zie Twente eigenlijk wel 4 meer punten laten liggen dan Ajax de tweede seizoenshelft maar het is natuurlijk glazenbol kijken. Dus we shall see.

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Van wat ik hoorde speelde Twente echt dramatisch. Knap dan toch weer dat ze gelijkspelen. Weet niet of het verval al is ingezet, maar zoals Aad de Mos al zei: in december ging het natuurlijk ook niet geweldig. Telkens in de laatste minuten werd de winst behaald of werd er telkens met 1 goal verschil gewonnen. Oefenwedstrijdjes gingen ook niet echt goed, 5-0 verloren van Anderlecht. Dat zegt natuurlijk niet zoveel, maar toch een opvallende uitslag als je alleen Douglas mist in je basisteam.

11. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ahhh wat was het koud in de Arena 8)
    las al berichten dat Ajax heeft gezwijnd en onverdiend heeft gewonnen etc. Maar dat lijkt me beetje overtrokken. Az heeft dan wel 2x de lat geraakt, maar ajax keer of 3 echt cm's naast (het is allebei net niet in dit geval)

de jong, aisatti en lindgren op het middenveld 8) dat is eigenlijk te verschrikkelijk voor woorden. Lindgren is me eigenlijk niet echt opgevallen (dus hij deed z'n werk) aisatti was eerste helft heel matig (2e helft gelukkig wat beter) siem de jong vind ik nog steeds niks, maar was vandaag de enige die nog een beetje groot is. Anita was niet even gelukkig 1e helft, 2e helft was hij wel stuk beter .. maar het blijft geen linksback, hij is middenvelder maar niet genoeg voor Ajax. Oftewel Ajax speelde vandaag met 5 ajax-onwaardige spelers (Rommendahl natuurlijk ook). Maar soms zit het gewoon even tegen. 2e helft was Ajax veel gevaarlijker en verdiende het ook wel de overwinning :) PSV verspeelde 3 jaar na de winterstop volgens mij de meest riante voorsprong ever .. dus we moeten maar wachten tot het einde van het seizoen :b:

12. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Wtf hoe dom kan je zijn :lol:

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Exit Reis...best kut, maar ook ontzettend dom van hem. Ik vond het allemaal al vaag wat er de laatste week rond hem speelde. Volgens de VI zou hij terug gevallen zijn in z'n oude gedrag, maar geen idee wat ik me daar bij voor moest stellen. Nouja, terechte beslissing van PSV imo. Kunnen weinig anders, net als toen bij het geval van Mutu.

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Zonde zeg van zo'n speler. Vond hem dit seizoen echt goed spelen, Rutten leek hem aan de praat te hebben gekregen. En nu dit. Onbegrijpelijk van hem.

15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Godver zeg, las het net op psv.nl... Stomme vent is het ook! Had echt wel een toppertje kunnen worden! Hadden we beter v. Nistelrooij over kunnen halen:x!!

16. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over 5 minuten Inter vs Milan.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Iemand sopcast link hiervoor?

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    74175, commentaar is wel kut. Als of het commentaar live uit Giuseppe Meazza komt.

Oh, is storing qua geluid.

19. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    OEI SNEIJDER

SOPCAST LINK: 74175

woo sneijder grote kans:D

Laatst bewerkt: 24 jan 2010
  20. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden: