1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 20 dec 2009.

?

Welke Nederlandse clubs gaan door in de Europa League?

1. Ajax, PSV en FC Twente

20,3%
  2. Ajax en PSV

7,6%
  3. Ajax en FC Twente

10,1%
  4. PSV en FC Twente

12,7%
  5. Alleen Ajax

7,6%
  6. Alleen PSV

20,3%
  7. Alleen FC Twente

2,5%
  8. Alle drie vliegen eruit

19,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat gezeik op die scheids nooit. Het is onmogelijk om 90' lang, alles van elke hoek te kunnen zien. De ene keer is dit in het voordeel van Ajax, de volgende keer in bijvoorbeeld het voordeel van Feyenoord. It's a part of the game.. Het gebeurd absoluut NIET expres.

Als ze echt alles perfect willen hebben, moeten ze maar camerabeelden toestaan als beoordeling.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.724
    Ik snap sowieso niet waarom voetbal zo achterloopt qua beoordelingen op bijvoorbeeld hockey. Helemaal als grootste sport ter wereld.

3. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Idd, bij tennis hebben ze dat hawk eye ding en bij voetbal niks:confused: Misschien maar eens tijd voor een vliegende camera net zoals in gelactix football:+

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Met camera's bepaalde situaties beoordelen blijft nog altijd een subjectieve kwestie. Vaak bij kaarten, strafschoppen, buitenspel en vrije trappen is er zelfs na eindeloos analyseren van de beelden nog geen consensus over de te nemen beslissing. Alleen voor de doellijn kan het handig zijn, maar ook daar kun je twijfel houden, zelfs met doelcamera's.

Inderdaad, ik miste elke vorm van chemie op de tribunes tussen de supportersgroepen. Geen gejuich bij een uitgoal, geen over en weer gezanik op elkaar. Er waren veel te veel momenten dat het voor Klassiekerbegrippen veel te rustig was.

Laatst bewerkt: 1 feb 2010
  5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tuurlijk, maar toch vind ik deze wedstrijd ook eindelijk weer is een echte klassieker. Het gaat niet om het publiek, maar om de wedstrijd zelf. Snap niet dat jullie dingen als het publiek belangrijker kunnen vinden dan een topwedstrijd om naar te kijken. Leuk dat er voorgaande jaren ook uitpubliek was, maar die wedstrijden waren nooit klassieker waardig.

komt bij mij over fibroid, dat jij zo iemand bent die 90 minuten lang met zijn rug naar het veld staat om het publiek op te hitsen.

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vind uitpubliek altijd wel heel belangrijk. Als ik alleen voor het voetbal naar ado ga hoef ik niet meer te gaan. Vol uitvak feyenoord, ajax of utrecht geeft toch meer sfeer. Al was het dit jaar tegen feyenoord van ons kant wel heel slecht.

Maar de klassieker was leuk, heb er sinds jaren van genoten op me bankie.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944

Vind verkeerde beslissingen ook gewoon bij het voetbal horen, als je voor alles het spel even stil gaat leggen wordt het zo klinisch. Ik ben voor doelcamera's en eventueel voor incidenten als elleboogstoten die de scheids gewoon niet kan zien maar voor de rest vind ik dat het gewoon bij de beslissing van de scheidsrechter moet blijven

8. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het wel meevallen, natuurlijk is het jammer om het uitpubliek niet te kunnen sarren etc., maar de sfeer in het stadion was zeker niet slecht of saai te noemen. Omdat er geen Ajaxpubliek was, richtten wij ons meer op de spelers zelf, wat ook best leuk was:D.

Verder ben ik tegen het gebruik van camera's om bepaalde beslissingen te herzien, bijvoorbeeld of iets een penalty is. Checken of een bal over de lijn is daarentegen is een heel ander verhaal, dat zou ik best oké vinden met behulp van camera's. Ik zou het strontvervelend vinden, hoe oneerlijk het soms ook zou zijn, als het spel telkens onderbroken wordt om te kijken of iets wel of niet een penalty of overtreding is.

Het woord dat ik zocht, precies, toch ook een beetje de charme van voetbal, de emotie bij een beslissing van een scheidsrechter die onomkeerbaar is.

Laatst bewerkt: 1 feb 2010
  9. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is tegenwoordig geen emotie meer, maar meer een veroordeling.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    [yt]9-iS11arT7o&feature=player_embedded[/yt]
    Tja..

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
  12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Haha, wat een held. :D

13. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, zulk soort 'sfeermakers' hebben we bij Feyenoord gelukkig niet. Vind de sfeer wel heel belangrijk ja, zeker bij een wedstrijd als de Klassieker. Wat maakt de Klassieker nou zo bijzonder, niet het feit dat twee topploegen tegen elkaar spelen, want dat is (jammer genoeg) al een tijdje niet meer het geval. Nee, het mooie aan de Klassieker is de rivaliteit tussen de supporters (bij de spelers is dat ook al weg, Fer stond Anita zowat te masturberen na afloop). En die rivaliteit ontbrak nu gewoon, wat de hele Klassieker voor mij tot een gaar wedstrijdje maakt. Deze wedstrijd voelt nu voor mij hetzelfde als AZ thuis ofzo.

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Na deze zin ben ik gestopt met lezen... meen je dit nou serieus? :emo:

15. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je zeggen dat wij van die mensen hebben die met hun rug naar het veld het publiek op staan te peppen? _0/

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Die heeft elke club. Zelfs NAC ;)

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    We hebben wel mensen voor sfeer zorgen. Maar meestal zijn het groepjes. En ze staan niet de hele wedstrijd met de rug naar het veld. :thumbs:

18. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, misschien niet op vak P maar op X en S staan er meerdere grote delen van de wedstrijd het publiek op te jutten/niet naar de wedstrijd te kijken.

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina