1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 20 dec 2009.

?

Welke Nederlandse clubs gaan door in de Europa League?

1. Ajax, PSV en FC Twente

20,3%
  2. Ajax en PSV

7,6%
  3. Ajax en FC Twente

10,1%
  4. PSV en FC Twente

12,7%
  5. Alleen Ajax

7,6%
  6. Alleen PSV

20,3%
  7. Alleen FC Twente

2,5%
  8. Alle drie vliegen eruit

19,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Vond het wel vermakelijk eigenlijk :+ Beter dan dat je 90 minuten zit te kijken en het blijft 0-0 :p

2. Vriendloos

Vriendloos Guest

We hebben de huidige landskampioen-thuis verslagen :confused:

Meer niet, en je mag best blij zijn met zo'n overwinning. Denk wel, zoals het gister was bij Feyenoord-Az zal het nooit worden bij Ajax. En dan heb ik het niet over het veldspel

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja woehoe, sterretjes. Zoveel stelde het ook weer niet voor. En spelers bekogelen met sneeuwballen en vuurwerk hoef ik ook totaal niet bij Ajax te zien hoor, het is maar waar je trots op bent.

Vind het hoe dan ook, ook al versla je de landskampioen(clubjes zoals Heracles en Vitesse gingen jullie voor), geen gedrag dat bij een topclub past.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Woopie! Leuke wedstrijd van Ajax, al ging het wel allemaal gemakkelijk. Van minuut 20 tot 35 heb ik werkelijk zitten genieten, wat een spel, allemaal 1x aanraken en snelle goals maken. Jammer dat Suarez geschorst is, dat is zuur.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Eindelijk doet Ajax eens wat je mag verwachten tegen zo'n zwakke tegenstander. Gewoon in hoog tempo de bal rond laten gaan en veel bewegen. Da's alles. Inzicht en techniek doen de rest, en dat is er altijd ruim voldoende.

6. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik moet het nog bij Ajax zien. Bij Feyenoord werd er 90 minuten lang gezongen, bij Ajax hoor je alleen een minuut of 2 'jalalalala ajax amsterdam'. Ik word liever geen kampioen dan dat 'ik' wel kampioen zou worden met zo'n zaad aanhang.

Het is wel gedrag dat bij een topclub past. Een topclub heeft top supporters, die de club door en door steunen door dik en door dun. Negatief reis advies van de NS, negatief reis advies van de ANWB en heb je gezien hoe vol de Kuip zat? Kunnen jullie nog een hoop van leren, geloof mij maar.

En die sneeuwballen op Romero waren inderdaad leuk aangezien heel de Kuip reageerde op die sneeuwballen.

7. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    AZ verslaan dit seizoen stelt niet zoveel voor, dit hebben erg veel clubs gedaan.
    2de helft had AZ wel een doelpuntje mogen scoren, dus het was absoluut niet zo dat ze over AZ heen liepen.

8. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je er nog serieus op ingaat joh, zij weten ook wel dat ze ons qua supporters/sfeer nooit zullen overtreffen.

9. Vriendloos

Vriendloos Guest

Nou en? Het is de huidige houder van de titel.

Ik heb ook nergens gezegd dat we over Az hebben heen gelopen. Ik heb maar weinig van de wedstrijd gezien aangezien ik meer bezig was met het aanmoedigen. Ik weet wel dat Feyenoord een aantal goede kansen hebben gehad en Az ook dus het kon beide kanten uitvallen.

Maar weer de 0 gehouden, volgens mij met de beker duels erbij zitten we op 13-14

10. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    13:)
    Kijken of we de 20 kunnen halen:)

11. IceDwight

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, de houder van de titel.
    Zoals ik zei stelt het verslaan van de kampioen nu eenmaal niet veel voor.

Maar voor Feyenoord is het uiteraard een wereldprestatie zie het juichen van gister:thumbs:
    Maak niet uit, voor ons is AZ meer een clubje uit Alkmaar voor jullie de grote kampioen:)

Ik gun het jullie van harte.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Serieus wat voor supporter ben je dan als je niet eens de wedstrijd kijkt die bezig is van je club en dat je alleen maar btje mee loopt te zingen.

13. IceDwight

Leuk Bevonden:
    0
    lol.:thumbs:

14. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik kijk wel maar ik krijg er weinig van mee, was ook niet helemaal nuchter. Ik kan me maar een paar dingen herinneren van de wedstrijd.

Inderdaad, volgens mij hebben jullie geen 1 'grote' kampioen want bij jullie wordt er nooit gejuicht en staat het publiek vaker niet dan wel achter het team. Ze kunnen net zo goed de ArenA volgieten met beton en een stadion van 5000 maken, dan komt er misschien nog wat eens wat van daar.

Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2009
  15. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rode/wite stoeltjes, de grachten dicht en het is al een stuk beter hoor. :b:

16. Vriendloos

Vriendloos Guest

Tuurlijk, het is de kleur van de stoelen wat de ajax-aanhang waardeloos mooi-weer publiek maakt :lol::lol::lol::lol::lol:

Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2009
  17. IceDwight

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker belangrijk wat betreft het publiek, schijt aan de supporters, Ik ga niet naar het voetbal voor de supporters maar voor Ajax.

De rest boeit me geen fuck.

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    wat een kansloos gejank hier
    ajax vs feyenoord blablablabla

19. Vriendloos

Vriendloos Guest

Dat bedoel ik dus :b:

Zulke supporters kent Ajax alleen maar, niet vanwege de historie, het stadion, de sfeer in het stadion, de aanhang nee alleen omdat ze een paar gouden jaartjes hebben gekent en vele landstitels hebben gewonnen.

:lol:

20. IceDwight

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je ook kunt doen is niet in dit topic kijken dan..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina