1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 20 dec 2009.

?

Welke Nederlandse clubs gaan door in de Europa League?

1. Ajax, PSV en FC Twente

20,3%
  2. Ajax en PSV

7,6%
  3. Ajax en FC Twente

10,1%
  4. PSV en FC Twente

12,7%
  5. Alleen Ajax

7,6%
  6. Alleen PSV

20,3%
  7. Alleen FC Twente

2,5%
  8. Alle drie vliegen eruit

19,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    This ^

En 'ons' dan denigrerend vinden doen :):

2. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met dat zinnetje wou ik zeggen dat het hebben van een beter publiek al jaren als overwinning werd gezien, niet alleen ten tijden van sportieve malaise.

'Men'? Ik niet hoor. Ik kom uit een ajaxfamilie nota bene. Bij ons draait het wel degelijk om de sfeer, wij waren een van de weinige clubs uit Europa met zo'n immens stadion, al in de jaren '30, dus nog voor het winnen van prijzen in Europa. Zo'n groot stadion bouw je niet voor niets, en dat was dan ook niet zo destijds, want ook toen al hadden we zo'n kenmerkend legioen.

Je gaat je minderwaardig voelen? Waar heb je het over? Ik voel mij na bepaalde nederlagen juist trots, dat wij er achter blijven staan. Dat zal vast een zeker bij jullie ook het geval zijn hoor, daar niet van... maar minderwaardigheidscomplexen hebben wij niet... dat wordt eigenlijk alleen door jullie beweerd... maarja, dat is een vast onderdeel van de onderlinge pesterijen die er godzijdank zijn tussen onze clubs... anders zou het wel een verdomd saaie boel worden in Nederland.
    Vriendloos koopt wel mooi een kaartje voor een wedstrijd van Feyenoord... als hij weinig om voetbal zou geven zou ie niet zo'n 20-30 euro uitgeven voor een kaartje (+ het geld wat ie uitgeeft aan de uilenzeik die ze daar verkopen).
    Verder kan ik jammer genoeg niet zo positief zijn over Ajax als jij over Feyenoord, maar ik ben zeker geen figuur dat meer haat tegenover jullie voelt dan liefde voor zijn eigen club... dat vind ik ook trieste figuren.

Een amateurclub die enkel andere amateurclubs heeft getroffen en via overwinningen op hun door is gegaan... ik denk niet dat je daar zo gek veel respect voor moet hebben. Dit gebash begon overigens bij een opmerking van Ajax-zijde, maar het is inderdaad een beetje een triest welles-nietes dingetje dat zo nu en dan weer aan de gang is ( is ook wel zo leuk die pesterijen, zolang het onschuldig blijft ).

3. Vriendloos

Vriendloos Guest

Teletekst supporter ja, er gaan meer Feyenoorders naar de Kuip dan Ajacieden naar de ArenA gemiddeld :)

4. Vriendloos

Vriendloos Guest

Doekje nodig om op uit te huilen :'-(:'-(:'-(:'-(

Feit is gewoon dat jullie geen fatsoenlijke discussie kunnen volhouden, en dan is het nog wel 10 tegen 1. Gejank altijd hier

5. HansSpijker

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk Heerenveen - Feyenoord, want PSV - Feyenoord wordt wel erg lastig:{.

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    PSV/Heerenveen tegen Feyenoord.

Wordt een leuke wedstrijd.

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Feit is dat jij al een geschiedenis hebt m.b.t. het negeren van waarschuwingen en het provoceren van andere leden. Het feit is ook dat dit bij deze je laatste waarschuwing is.

Nogmaals, ontopic.

Ajax - NEC, ook best aardig.

8. HansSpijker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vrees dat Ajax a la Feyenoord in 2007 de bekerfinale ingaat. Wij hadden ook veel gemakkelijke thuis en uitwedstrijden (op papier dan). Vrees dat het voor ons, indien PSV doorgaat, afgelopen is... maar wie weet.

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te dromen over

16e finales Feyenoord-AZ
    kwartfinale PSV - Feyenoord
    halvefinale Twente - Feyenoord
    finale Feyenoord-Ajax en dan winnen :+

Maarja dat zal er wel niet in zitten, denk niet dat we het gaan redden in Eindhoven mocht PSV winnen van Heerenveen.

10. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, dus?

Ik zeg gewoon wat ik vind en hoe het in elkaar zit, dat je dat als provoceren opvat zal me verder een worst wezen. Jouw probleem, niet het mijne. Dat jij dan daarvan mijn probleem maakt is alleen maar een teken van zwakte.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ik vind het op die manier ook niet gek dat je jezelf vriendloos noemt. |:-

Met zo'n instelling kom je nergens.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Laten wij dan maar gewoon verstandig zijn en de discussie staken. Heeft toch geen zin en we hebben ongetwijfeld allebei deels gelijk.

NAC speelt thuis tegen een 'kleintje'!! Onvoorstelbaar! :D

13. Vriendloos

Vriendloos Guest

Je bent wel provocerend bezig zeg, jij krijgt daar zeker dan geen ban voor of wel? :)

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ik dacht dat jij graag ook zo behandeld zou willen worden. Dit was puur een voorbeeld om aan te tonen dat jij het ook niet leuk zou vinden als mensen zo over je praten of je proberen te provoceren. Weet je ook eens hoe het voelt.

Denk daar maar eens over na. En nu punt.

15. Vriendloos

Vriendloos Guest

Mij maakt het geen reet uit hoor, want zo ver gezocht was je opmerking nou ook weer niet. Echter is het dan spijtig dat ik dan weer een waarschuwing moet krijgen en dat jij vrij uit gaat. Als ik op jouw post was ingegaan had dat ongetwijfeld geresulteerd in een ban. En daarom neem ik het nooit zo nauw met de regels, zelf zijn jullie geen haar beter.

16. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod *knip* Je loopt een paar pagina's achter, iedereen heeft inmiddels hierover zijn zegje gehad. Dit is een zinloze discussie.

17. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    wtf8)
    Maarja, ik vind feyenoord- psv/Hereveen een mooie loting, hopen dat we op dat moment kunnen toppen:)

18. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een heerlijke loting zeg, wordt sowieso een mooie trip. Hopen op heerenveen, was vorige keer ook zwaar geniaal! _O_

19. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Helemaal naar Breda, klote eind rijden! 8)

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wedstrijd perfect samengevat. Ben blij dat ze dit hebben zien met gewoon een uitslag die hoort tegen een amateurclub. Gewoon prima en nu een paar weekjes rust pakken:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina