1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Dat scheelde niet veel

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Klaas had 'm gemaakt (detail)

3. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    YES! Seedorf baas. Nu moet Pipo er nog twee maken :thumbs:

4. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    De gelijkmaker hangt wel in de lucht zeg.

5. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Komop pipo, aub score :D

6. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Krijgt hij rood voor wegschoppen. Hahaha:D

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Lekker slim :emo:

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Lyon! \o/\o/\o/

Too bad voor Milaan, als je de kansen niet maakt tegen United weet je dat die beunhazen er langs komen. Wel een heerlijke goal van Seedorf. _O_ Oh, en Edje was wel weer super vanavond, gewoon meenemen naar het WK als hij wilt. _O_

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Huntelaar was weer lekker onzichtbaar. Scholes heeft zijn beste tijd ook wel gehad. Al met al was het wel een vermakelijke wedstrijd. Al had Milan het in het begin op slot moeten gooien toen Man Utd fout op fout maakte.

10. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is die Rooney toch goed, echt een superspeler. Jammer genoeg had ie zijn kwaliteiten niet optimaal kunnen benutten doordat Nani hem dramatisch bediende, wat speelde die een klotepot zeg. Valencia was in ieder geval een verademing in vergelijking met Nani. Ronaldinho zie ik toch altijd graag goed spelen, ik hoop hem toch op het WK te zien, ik vind Brazilië toch wat kleurloos op het moment... wel een leuk team verder. Hmmmm, dit smaakt i.i.g. naar meer, op naar morgen!

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat een wedstrijd uiteindelijk zeg. Helaas niet de uitslag waar ik op hoopte, maar toch genoten. Seedorf showt weer zijn klasse.

Het Italiaans voetbal zit natuurlijk in de lift naar beneden, maar hebben we vanavond niet weer een voorbeeld gezien van het feit dat het Franse voetbal in de lift omhoog zit? Binnenkort Italië voorbij?!

12. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Heb alleen de samenvatting gezien van Lyon, maar daarin walste ze echt over Real Madrid heen! :eek:

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Lekker voor Real Madrid. Rooney was natuurlijk gewoon gevaarlijk en goed, maar ik vond de verdediging van Milan ook matig. Vooral ook bij die laatste goal van Rooney. Ging nergens over natuurlijk.

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Iszo, terwijl er twee geweldige verdedigers staan.

Zonde dat Antonini uitviel trouwens. Hoe oud is die gozer eigenlijk ongeveer.

15. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond dat huntelaar ontzichtbaar werd gemaakt door zijn medespelers. Hij liep genoeg vrij en werkte hard, maar ze speelde de bal gewoon niet of slecht.

Inzaghi kwam erin en meteen gingen er allerlei ballen richting de spits en hij kon er geen bal mee.

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Sorry hoor. Maar Pato(og) vond ik echt schijt spelen. Doe mij Huntelaar maar. Waarom ze die kleine debiel in't veld lieten staan snap ik echt niet.

Ach, 2-0 op Old Trafford. Moet kunnen maar dan moeten ze echt wel beter gaan spelen want dit ging nergens over. Kut United :emo:|

Het was inderdaad net alsof zijn team om Huntelaar heen voetbalde.

Laatst bewerkt: 17 feb 2010
  17. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Ze kozen inderdaad niet echt voor Huntelaar nee

maar om nou te zeggen dat Huntelaar beter is dan Pato vind ik echt niet O-)

maar een ander mag dat vinden natuurlijk :b:

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Die vergelijking mag je imo niet maken. Huntelaar is iemand die in de 16 levensgevaarlijk is, maar verder moet je niks van hem verwachten. Pato is iemand die zelf een actie kan maken.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Milan in een notendop vanavond. Als ze gemotiveerd zijn en vertrouwen hebben is het best leuk, maar niet erg effectief, en zodra ze tegenslagen te verwerken krijgen stort het volledig in elkaar. Waarna ze weer even opleven als ze scoren. Typisch... Maar uiteindelijk missen ze kwaliteit in alle linies om in de top mee te draaien.

Lyon _O_

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat heeft Pato gisteren nou gepresteerd? Eerlijk? Toen Seedorf in't spel kwam was er gelijk meer dreiging aanwezig bij de spitsen. Het gaat allemaal ERG langzaam, dat was duidelijk te zien.

Pato is overrated. Geef Huntelaar de kans ... met Seedorf / Beckham / Rhonaldino op het middenveld en het kan nog leuk worden. Wat "Leonardo" ( Turtle :+ ) gisteren liet zien was erg laf ... net zoals United.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina