1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Maar die hadden ze dan ook onterecht gewonnen :+.
    Was het ergens in de beginfase eigenlijk een penalty voor Sulejmani? Ik zat in het stadion, maar ik kon het niet goed zien.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ook in de kleine wedstrijden faalt hij. Suarez is al maanden uit vorm. Snap dat niet hoor, wat is er toch met die jongen? Hij begon zo goed dit seizoen.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Pff, zo ik ben ook weer terug uit Amsterdam. Schitterende sfeer en ambiance, maar een flinke kater. Dit had niet gehoeven. Twee identieke goals weggeven. Twee kansen slechts en voor de rest was het alleen Ajax aan de bal, omdat Juve zich constant ingroef.

4. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Djibril Cisse! 3-2 yaah! :D

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    En nu doet U nét of Athletic de bilbao niets voorstelt...

Ach ,zo kennen we U ook alweer...

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    ?

Ik vind fcdanny een van de mensen die juist wél wat toevoegd aan dit topic. Hij zit in elk geval nooit tussen een groepje scheldende idioten, post met argumenten en heeft respect voor andere forummers. Daar kunnen sommige andere members nog wat van leren.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Sulejmani maakte min of meer een schwalde, geloof ik. Of hij ging twee keer naar de grond, kan het me niet echt meer herinneren.

8. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Gisteravond laat thuis gekomen. Wat een heerlijk sfeertje hing er in het stadion. De laatste keer dat er zo'n sfeer hing was met Ajax-Olympique Marseille. En in vak 124 hing de sfeer er ook goed in.

Alleen toen de 1-2 gemaakt werd, bleek een skybox achter ons vol te zitten met Italianen. Toen liep het behoorlijk snel vol met beveiliging en stewards :{:x

Alleen de uitslag. Dat had totaal niet gehoeven. 2 kansen, 2 doelpunten welke vrijwel op dezelfde manier werden gemaakt... Jammer...

Maar die laatste 5 á 10 minuten in het stadion. Wat een sfeer hing er toen in de arena. En zo hoort het ook altijd te zijn _O_

Nu maar hopen op een wonder in Italië :eek::b:

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad, zo hoort de sfeer gewoon te zijn. Als het even niet lukt met het team, het hele publiek erachter zetten en dan gaan ze weer beter voetballen. Vond het ook zo mooi toen het door de hele Arena galmden met het lied Jalala Ajax Amsterdam ofzo. Vooral de laatste 10 minuten waren mooi, iedereen ging staan en ging achter het team staan.

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zondag zit ik gelukkig weer eens in de Arena, is een tijdje geleden :mad:

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ja je hebt gelijk Goiz, Danny's reacties zijn altijd heel erg beargumenteerd.

12. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Zo stond gister in vak 410! Vlak bij de toren, ik kon de spandoeken niet zien die ze hadden maar zag ze net op internet en zijn zekers vet. Vooral deze: :D

en deze [​IMG]
    Heb ik ook nog vast gehoud :p, ik stond er net boven en kon het met 2 handen vast houden,, super cool :+.

Jammer van de uitslag, ik was er ook bij bij Olympic Marseille sfeer en ajax waren goed maar toch ook een negatieve uitslag :mad:

JUVE JUVE F*CK F*CK JUVE!

Laatst bewerkt: 19 feb 2010
  13. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet echt wat jullie verstaan onder sfeer maar ik vond er niet echt veel aan. Het was de hele tijd stil of je hoorde ze een klein beetje brommen en dan opeens JODEN JODEN JODEN, hele tijd stil of wat gebrom en dan weer JODEN JODEN JODEN. Nou, als jullie dat sfeer noemen :emo:

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou dan moet je toch echt nodig naar de KNO arts... Juist de afgelopen 2 jaar zie je dat de sfeer in de ArenA steeds beter wordt en dat is te zien en te horen.

15. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook aan mij liggen natuurlijk maar vergeleken met andere clubs vind ik er niks aan. Bij mijn club Galatasaray (en dit doe ik niet om ze op te hemelen oid) hoor je echt 90+ minuten het hele stadion schreeuwen en zingen, net zoals bij Besiktas. Dus zoveel sfeer is er niet in de Arena. Ik doe dit niet om te haten oid maar het viel me gewoon op nadat alle ajacieden die ik ken heel blij en tof deden over de sfeer terwijl het niks voorstelt.

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Overigens zie ik Ajax zondag tegen Vitesse weer teleurstellend spelen, dat zal niet de eerste keer zijn na een goede wedstrijd.
    Ik hoop dat ik ernaast zit..

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik was er ook bij bij Olympique Marseille en de sfeer was toen inderdaad erg goed, de uitslag was echt jammer want er zat net zoals gisteren meer in.

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Was ik ook bij, toen ook genoten van de wedstrijd ongeacht het eind resultaat. Vooral geweldig toen André Rieu opkwam!

19. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik weet niet waar jij dan zat of heb gekeken, maar bij ons (vak 124) was het 1 groot feest en er gebeurde van alles. Zo maak ik het daar zelden mee qwa sfeer en wat er bij komt kijken.

Geniaal was dat. Alle vlaggetjes de lucht in en mee op de muziek die Andre speelde (slavenkoor). Heerlijk. En iedereen uit volle borst meezingen. Dat zijn de kippenvel momenten in het stadion.

Laatst bewerkt: 19 feb 2010
  20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    'T toffe is dat ze bij jullie iedere wedstrijd 90 minuten lang zingen. En niet alleen bij een belangrijk duel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina