1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Italianen.... Je denkt altijd dat je beter hebt gespeeld, maar uiteindelijk stap je als verliezer van het veld.

Dat is juist de kracht van topploegen. Hoewel ik Juve daar al een tijdje niet meer onder schaar hebben ze gisteren bewezen dat ze het nog altijd beheersen. Op de juiste momenten toeslaan, met alle middelen die nodig zijn. Shirtje trekken, hands maken, treiteren enz.enz. Dit is dus hoe je moet winnen. Respect voor Juve en vooral voor die ouwe gek van een Del Piero. Geweldig. Hij heeft totaal 500 meter gelopen in heel de wedstrijd, maar wel twee puntgave assist en hij dolde iedere Ajacied op de vierkante meter helemaal dol.

Vertonghen... Sorry, maar die jongen is nog lang niet klaar voor het echte werk. Niemand mag en kan zeggen dat hij een redelijke wedstrijd heeft gespeeld. Wij hebben verloren omdat Vertonghen niet begreep dat je een spits als Amouri niet moet laten koppen. Ergens vermoed ik dat Jol dat wel heeft vermeldt :D

We hebben de wedstrijd verloren enkel en alleen dankzij het optreden van Vertonghen, zo simpel is het. In zo'n wedstrijd moet je alles geven, moet je je tegenstander keihard aanpakken, geen meter geven. Juve is twee keer echt gevaarlijk geweest en hij zat er 2 keer in. Ajax is meer dan 2x zoveel gevaarlijk geweest, ze hebben er echter maar eentje ingeschoten. Dat zegt genoeg. Je kunt nog zo goed spelen, als je niet oplet in verdedigend opzicht, dan verlies je tegen een ploeg als Juve. En 1 keer niet opletten is voldoende, dat hebben we kunnen zien.

Lichtpuntje voor mij was absoluut de Jong. Wat heeft hij een geweldige pot gespeeld. Super.

Natuurlijk, Ajax had ook wel pech, maar zo gaat dat nu eenmaal. Paar goeie kansen gehad, het geluk zat niet mee. Knap van Juve om te winnen als je eigenlijk een beetje weggespeeld wordt door een fitter en vooral sneller team. Ik vond het schokkend dat een heel slecht Juve gewoon wint van een goed Ajax. Dat is toch wel een probleem.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vertonghen had net zo moeten verdedigen als Chiellini deed bij Suk toen 'ie er net inkwam toen er een vrije trap van ajax werd genomen. Als Chiellini niet zo had gebeukt , kon Suk vrij koppen.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind oprecht dat Vertonghen de schuldige hieraan is. Ik ben verder niet kwaad op die jongen persoonlijk oid, maar als voetballer heb ik hem gisteren echt vervloekt.

Hij hoeft van mij geen grote mond meer te hebben en zou meteen even een wedstrijdje op de bank mogen zitten. Als je blunders van dat kaliber maakt dan wordt het tijd om te gaan beseffen dat je plekje zo weg is als je niet optimaal presteert. Zo gaat dat in de top, niks handje boven het hoofd maar gelijk met de neus op de feiten drukken. Wordt zo een jongen alleen maar beter van.

Ik zeg niet dat je meteen zijn zelfvertrouwen moet vernietigen, maar een beetje bezinnen kan geen kwaad.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    klopt, was het dan ook gisteren voor het eerst sinds tijdens eens met Derksen. Je kan dan wel winnen en verliezen als 1 team, maar dat was nu niet het geval. Dit verlies is gewoon compleet aan vertonghen te wijten. Schold 'm ook behoorlijk uit gisteren, verdomme zeg wat zonde.

5. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ja helemaal waar! Vertonghen stond gewoon werkelijk 2x te dromen hoe mooi het stadion wel niet was en hoe vol. Gvd dit had nooit gehoeven.

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    De opening met André was inderdaad een kippenvel moment. :thumbs:

7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje nuanceren mag ookwel. Vertonghen heeft idd geen goede wedstrijd gespeeld, maar dat komt puur door die 2 dekkingsfouten. Buiten die fouten om was ik blij dat hij, en niet Anita daar stond gisteravond.

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Vind ik ook, Vertonghen heeft hard gefaald op het verdedigende vlak, maar in de opbouw was hij evenals Alderweireld fantastisch.
    Zijn 2 fouten hebben Ajax de kop gekost maar om hem meteen op de bank te zetten is overdreven.

9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Wat een klote uitslag gister zeg. Had veel meer ingezeten maar het had ook net zo goed 2-0 kunnen zijn. Toch niet geheel ontevreden met de 1-0. Donderdag pakken we ze in met 2-0:)!

10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    PSV had wel echt moeten scoren, viel me wel van ze tegen, op een gegeven moment hadden ze binnen 10 minuten 4 open kansen na voorbereidend werk van Dzudsak

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja inderdaad, normaal scoort psv die ballen altijd wel. Zowel psv als ajax pech gehad gisteren, verdiende meer. Dat terwijl twente wel wint en ook nog is compleet tegen de verhoudingen in8)

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    2-1 Everton - Man Utd. Dik verdiend hoor, Everton heeft best een leuke ploeg als ik het zo bekijk. Zo'n beetje elke middenvelder kan aardig meevoetballen.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Pienaar \o/

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Volhouden please. _O_

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
  16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
  17. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    ah 3-1
    LEuk omdat ik voor Everton ben maar tegelijkertijd hoop dat Man Utd kampioen word...

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    [yt]C67PlDgXjxc&annotation_id=annotation_971120&feature=iv[/yt]

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Nurnberg - Bayern Munchen 1-1
    HSV - Eintracht 0-0

Wolverhampton - Chelsea 0-2
    Arsenal - Sunderland 2-0

Laatst bewerkt: 20 feb 2010
  20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Robben bleef na de rust in de kleedkamer...
    Ik hoop toch niet dat ie weer geblesseerd is. :emo:

Het is echt een geweldige speler, maar hij is gewoon maar 20% van de tijd fit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina