1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258

2. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Er stond 'die' Ajax-fan. Ik had het specifiek over jou. :) Jij bent de enige die enorm aanvallend bezig is.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dan weet je meteen hoe ze dat ding naar binnen hebben gesmokkeld ;)

Nee, ik ben juist aan het verdedigen. Ik heb inderdaad een grote bek, maar zoals je het sarcasme van Aernhem wel doorzag, vergeet je te doorzien dat ik doelde op de grootspraak ('we gaan die joodjes voetballes geven', ofzoiets), en niet z'n taalgebruik oid.

Ik was overigens lang niet de enige die er geagiteerd op reageerde, dus lijkt me logisch dat ik het als een generalisering opvatte. Maar oké, point made.

Maar laten we het weer over voetbal hebben. Ik had niet moeten reageren, I know, maar ik baal van dat soort nare figuren, zeker als ze volgende keer weer staan te blèren dat wij arrogant zijn en wegblijven als hun club vernederd wordt (tot twee keer toe: 1-5 en 4-0 ;)).

Laatst bewerkt: 21 feb 2010
  4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Weer dubbel, irritant :mad: Kunnen dubbele posts niet automatisch aan elkaar worden geplakt? Is op meerdere fora wel zo => erg handig. Posts verwijderen kan niet meer, vreemd genoeg.

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    nvm, *NERAZZURRI* was me voor. Z'n gelul over 'we gaan de joodjes voetballes geven' en het stukje over begroting was imo niet echt sarcastisch.

Laatst bewerkt: 21 feb 2010
  6. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoort hier eigenlijk nooit iets van PSV, wat een rustige professionele club is dat toch. Misschien een voorbeeld voor velen ?

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik hoor hier ook nooit wat over Top Oss. Een voorbeeld voor velen _O_ PSV heeft veel minder supporters. Volgens mij is alleen Boertje PSV hier redelijk actief.

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Gek genoeg heeft psv amper fans... valt me toch tegen, altijd attractief voetbal met vele schitterende goals.

9. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    De echte voetballes krijgt Ajax pas over een klein maandje hier in Deventer! 8)

10. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wordt Ajax dan teveel bektitiseerd of hemelen jullie Ajax teveel op ?

Want echt objectief is het niet vaak...

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dikgedrukte gaat niet samen.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat was dus wel overduidelijk sarcasme. :')

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Waarom is het 'ophemelen' of 'bekritiseren'? Ajax heeft de meeste fans en Ajax heeft de meeste haters. Daarom wordt er altijd en overal over Ajax gepraat.

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Nja, stel dat bij de volgende wedstrijd van Go Ahead Eagles, GAE wint door een eigen doelpunt vlak voor tijd.
    En iedereen hier op XBW die niet voor GAE roept van lucky GAE weer, en kutclub met kut legioen of dan krijgen die mensen uit 020 (of welk nummer Deventer dan mag zijn) weer kapsones, mafkezen.
    Dan ga je jezelf als Go Ahead supporter verdedigen, en zal je zeker wat terugzeggen, daardoor blijft het elke week zo doorgaan.
    En GAE heeft 15 jaar terug de Champions League gewonnen, en daar wordt nog steeds naar verwezen omdat het een schitterende prestatie was, en daarom worden we arrogant genoemd.

Door deze ruzie met rivalen die het slechter doen (zullen we daarvoor FC Zwolle gebruiken?) krijgen mensen een slecht beeld van de club en gaan ze allemaal hetzelfde zeggen, dit geld dan voor de clubs waar de supporters er om bekend staan dat ze hun mond wel opentrekken als het niet goed gaat (Ado,Utrecht etc..)

Dus Go Ahead is gewoon een geweldige club en de mannetjes van Zwolle zijn ruk.

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dude..............

@ waarom er weinig staat over psv. Er zijn gewoon weinig fans (hier op het forum). Logisch ook.

16. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Wat probeer je hier nu te zeggen, want ik mis volledig je punt vrees ik.

Sowieso is de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles compleet anders voor Ajax, jullie zijn uiteraard torenhoog favoriet om te winnen.
    Wij moeten het hebben van onderschatting of een slechte instelling / dag van jullie kant.
    Over supporters van Go Ahead Eagles hier op het forum hoef je jezelf ook niet zo druk te maken want die zijn op één hand te tellen.

Oh, ik neem aan dat je bedoeld dat Ajax de Champions League gewonnen heeft. ;)

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jezus ik zie bij Feyenoord - Ado 3 zuivere rode kaarten maar er valt er geeneen.
    Zulke overtredingen moeten echt bestraft worden anders komt het nooit meer goed.

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hahaha, die drie verdedigers van ADO :D Dat zag er echt hilarisch uit. Niet omdat het ADO is overigens. Wel grappig dat het Bosschaart was trouwens :D

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ik probeerde de haat tegen Ajax uit te leggen maar gebruikte Go Ahead als voorbeeld ipv Ajax.

Geniaal net dat moment waar 3 Ado verdedigers elkaar uitschakelden, daar wil ik echt een youtube filmpje van zien _O_

20. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Dat verklaard een hoop, snapte er al geen zak van! 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina