1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Lindgren schoot hem daarna wel keihard tegen zijn hoofd :9
    lag het aan mij of kwam er daarna gelijk boe-geroep van de tribunes?

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    dat bedoelde ik ook, nadat Lindgren op Suk schoot kwam hij met die opmerking, 'zo letterlijk hoeft het ook niet, alle ballen op Suk'. Kwam er toen echt droog uit zeg. :9

Ik had het ook helemaal gezien, echt geweldig om te zien. _O_

Laatst bewerkt: 3 feb 2010
  3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nee, Nijhuis floot niet echt in ons nadeel. Zwakke wedstrijd, terechte overwinning ondanks dat. Roda had wel gelijk moeten maken trouwens.

Suk :D

4. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Alles op Suk, alles op Suk, alles op Suk olé olé!
    Moet echt geweldig zijn geweest voor die jongen.
    Je kan zien dat hij nog moet wennen aan het team maar hij speelde al redelijk goed voor zijn eerste kwartier in Ajax 1. Mooi om te zien dat hij een stuk bewegelijker is als Pantelic en ook de actie heeft om een man voorbij te gaan. Nog een tijdje en we hebben weer een killer voorin.

Al met al was de eerste helft van Ajax kant weer bedroevend. Meer kan ik er gewoon niet over zeggen. Gelukkig dat in de tweede helft goed gemaakt. Lekker fel erin gaan en er voor vechten. Jammer dat die paar minuten na de 2-0 het erop leek dat de spelers al dachten dat ze gewonnen hadden. Miste toen wel even de passie.

Gelukkig door de 2e helft een topwedstrijd geworden en weer een mooi aantal goals voor Suarez.

Waar ik me nog meer aan ergerde dan de eerste helft van Ajax was Barbara Barend. Kotswijf.:x

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Den haag aardig gevoetbald. Heel behoorlijk voor den haag begrippen, helaas wel 2-0 verloren. Zaterdag tegen psv word ook niks. Dan willem II en die moeten we weer pakken!

6. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Mooie schwalbe van Suarez weer, die eerste :emo:

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Terecht???!!! Alsjeblieft. De 1e was er geen. De 2e stond Nijhuis met z'n achterhoofd naar het strafschopgebied en de grensrechter vlagt en hij doet gewoon helemaal niks. Behalve rood trekken dan. De 2e was terecht dat klopt, maar wat Nijhuis daar deed kan gewoon niet.

En terecht.

True.

Nijhuis heeft na vanavond iig weer een leuke bankrekening. Wat een volslagen idioot. Gewoon ontslaan.

Ook kut van Suarez. Dacht dat hij eindelijk een beetje van die kutschwalbes af was. Hij heeft dat ook helemaal niet nodig. Top voetballer, nog betere toneelspeler en super irritant om tegen te voetballen lijkt me.

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik dacht al dat we een avond zonder de huilies konden :emo:

Overigens getuigd het wel van kloten dat jij na afgelopen zondag hier durft aan te komen over schwalbes.

Get The Fuck Out

9. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Wat loop jij nou weer voor onzin te verkondigen? Ik heb ook gewoon toegegeven dat Tomasson een schwalbe maakte. Waarover jullie ajacieden 2 pagina's vol hebben geklaagd. Vervolgens zeg ik wat over een (de zoveelste) schwalbe van Suarez, en sta jij op je achterste benen. Met je Get The Fuck Out :emo:

10. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Haha, die doelpunt van Vitesse, hoezo gevaarlijk 8) Zieke ninja kick hahaha

11. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ach zoals de Fauw zelf al zegt raakte hij hem HEEL lichtjes. Noem een aanvaller die als hij geen mogelijkheid meer heeft om de bal te halen en dan heel lichtjes word geraakt niet gaat liggen. Elke aanvaller met ook maar een beetje verstand zou zich laten vallen. Het is op de camerabeelden al enorm lastig te zien dus zal het voor Nijhuis ook niet makkelijk zijn geweest. Tegen feyenoord kregen we een overduidelijke strafschop niet mee, nu krijgen we een twijfelgeval mee. Dat is gewoon voetbal.

* Bedoeld voor alle "schwalbe Suares" jankerds.

12. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Hou toch op man. Tel alle schwalbes van Suarez is bij elkaar op en je hebt een hele wedstrijd van duidelijkingen.

Been moet trouwens Tomasson ook gewoon flink op z'n lazer geven voor afgelopen zondag.

"Get the fuck out":emo:

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Zo lief die jongens. Je ziet ze de hele avond niet, maar nu Suarez een "schwalbe" maakt, komen ze 'm nog even bashen.

Jullie zijn overigens nog vergeten te vermelden dan Nijhuis wel heel erg in het voordeel van Ajax floot :emo:

Knappe gozert die dat gaat ontkennen idd :emo:

14. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zie pas net het sportjournaal 8)

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dan heb je misschien ook wel een goede Suk gezien? Een tweetal penalty's die er goed inzaten. Een aanvallend Ajax na de 2-0?

Maar nee, er moet even speciaal gemeld worden dat Suarez een "schwalbe" heeft gemaakt :emo:

16. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Jezus, wat ben jij een mafkees Ik kom net thuis, kijk het sportjournaal, en reageer vervolgens. En Nijhuis floot niet heel erg in het voordeel van Ajax, maar had 2 momenten die niet klopten. Schwalbe van Suarez, en die buitenspelsituatie. Waar hij overigens volkomen gelijk had, het was immers geen buitenspel. En dus was de penalty terecht. Maar wel een vreemde situatie. En hoeveel posts zijn er niet gehuild over die schwalbe van Tomasson? Maar toen zagen we jouw niet klagen over het bashen :emo:

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Maar de grensrechter had z'n vlag al omhoog, dan moet de scheidsrechter toch stoppen? Of is dat niet zo?

18. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Lezen: moeilijk. Emo smileys plaatsen bij elke post: makkelijk :)

//edit;

Nee, scheids mag hem 'overrulen'

Alleen kon hij het op dat moment niet zien, maar de vlag wel 8) Echt een aanfluiting, deze vent.

19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Denk niet dat dit nodig is :)

Twee punten:

1: Geen probleem dat je de "schwalbe" van Suarez noemt, maar noem dan direct even goede punten van het Ajax dat je in de samenvatting hebt gezien
    2: Ik denk dat ik weinig / geen woorden vuil heb gemaakt aan de schwalbe van Tomasson hier, correct me if im wrong.

Maar je pc opstarten om even aan te geven dat Suarez weer een mooie fopduik heeft gemaakt, wat te betwijfelen valt overigens, is ronduit zielig.

edit:

Kom ook is gezellig langs als Ajax een goede wedstrijd speelt (Ze zijn schaars, kost je dus niet zoveel moeite :emo:) Kun je misschien een positief bericht posten en je geloofwaardigheid vergroten (geldt natuurlijk voor alle "schwalbe Suares" jankerds, zoals Maluku-Ak zee noemt)

20. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Right, speciaal daarvoor zet ik m'n pc aan :{

En ik zeg niet dat jij hebt lopen klagen over de schwalbe van Tomasson. Ik zag jouw toen alleen niet klagen 'over het klagen'. Nu wel. En als Ajax de sterren van de hemel speelt, ben ik echt niet te beroerd om dat toe te geven hoor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina