1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    gvd kutzooi! Maakt de competitie wel spannend. Maarja psv was de weg gewoon kwijt. Lazovic had er moeten staan!

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Lekkere goal val Lens _O_

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Suk in de spits! :+

4. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    AZ moet de lat wat hoger leggen. :cool:

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    :lol:

Zal wel Mickey en Pantelic zijn, daarachter Eriksen zwervend. :b:

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wordt allemaal nog maar al te lastig morgen. Hopelijk motiveert het resultaat van vanavond:

Resultaten laatste 10 duels:
    1996-1997 Sparta Rotterdam-Ajax 2-1
    1997-1998 Sparta Rotterdam-Ajax 0-5
    1998-1999 Sparta Rotterdam-Ajax 2-0
    1999-2000 Sparta Rotterdam-Ajax 1-2
    2000-2001 Sparta Rotterdam-Ajax 3-0
    2001-2002 Sparta Rotterdam-Ajax 0-4
    2005-2006 Sparta Rotterdam-Ajax 1-2 (0-0)
    2006-2007 Sparta Rotterdam-Ajax 3-0 (1-0)
    2007-2008 Sparta Rotterdam-Ajax 2-2 (0-0)
    2008-2009 Sparta Rotterdam-Ajax 4-0 (2-0)

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, jullie zijn je wel allemaal een beetje aan het indekken alvast. 'Het wordt zwaar', 'het wordt moeilijk'. Ga eens even wat meer vertrouwen hebben! :eek:

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Komop, Ajax en uitwedstrijden :emo:

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel redenen waarom we morgen niet gaan winnen...

- Uitwedstrijd
    - Goeie periode van Ajax wordt meestal afgebroken door een dramatisch resultaat tegen een laagvlieger
    - Onderschatbare tegenstander
    - Al 4 jaar niet meer gewonnen bij Sparta
    - We kunnen inlopen op de koploper

Als we winnen, dan overwinnen we wel alle cliches. 8)

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zou ik inderdaad hebben bij het Ajax in het TDK-tijdperk, maar als je Ajax al een tijd volgt, weet je dat je altijd nog maar moet afwachten of AFC daadwerkelijk gaat profiteren van dit verlies van PSV. Dat is een aantal wedstrijden in de laatste jaren, maar al te vaak helaas niet waar gebleken. Ik juich dus nog niet ;-).

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zijn de Ajacieden eens niet arrogant en dan is het weer niet goed :+ We hebben geleerd van de laatste paar seizoenen dus realisme komt nu even voor optimisme.

12. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Even de arrogantie dan maar.:+

KAMPIOENEN!!!!

13. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Gelukkig ook PSV eens pech.:D Want PSV heeft dit jaar al veel ste veel geluk gehad...

Ik ben ook bang dat Ajax niet wint morgen!!!
    Het is iig zaak van Ajax om snel afstand te nemen. Kijk maar naar vorig jaar, lang 0-0 en dan de 1-0 tegen voor rust.

Misschien gaat het morgen ook nog eens 10-15 cm sneeuwen.:eek: En als het morgen niet door zou gaan dan kunnen we tegen PSV ook niet eens over Suarez bechikken.:eek: En als het doorgaat zijn we tegen PSV ook Enoh kwijt, want die staat op scherp. Ik hoop dat Jol Eriksen morgen aan de kant laat. Die gozer ziet nog veel dingen over het hoofd en als hij een grote schietkans krijgt schiet hij recht op de keeper. (Want niet wil zeggen dat ik hem geen groot talent vind.) Ik hoop morgen op:
    Stekelenburg
    V.d. Wiel-Aldeweireld-Vertonghen-Anita
    De Zeeuw-De Jong-Enoh
    Rommedahl-Pantelich-Emanuelson

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    VdVaart maakt zojuist de 3-2 voor Real diep in blessuretijd... echt mooi voor hem!

15. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Wtf, staat die microfoon van eredivisie live in het uitvak? 8). In het stadion hoor je ze niet zingen, maar nu op tv hoor je 10 min alleen maar psv.

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Heeeeerlijk voetbalvondje!

Roma-Milan 0-0
    NAC-PSV 2-1

Hopen dat Ajax en Inter er morgen gretig gebruik van maken! En het heerlijke avondje afgemaakt met voetbal uit de Liga. Geweldig voor Vd Vaart die ook perfect inviel.

17. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Balen van PSV, zat er een x aan te komen..
    Morgen maar even kijken wat Ajax doet, tegen Sparta altijd lastig.. Twente haalt ons wel in maar die halen we over 2 weken wel weer in:)!

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ajax en Suarez hopen dat uitduel met Sparta doorgaat
    06/03/2010 11:39

Het is voor Ajax en Luis Suarez niet te hopen dat de uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam wordt afgelast. De aanvaller zou daardoor het thuisduel met koploper PSV missen.

Volgens de weersvoorspelling van de KNMI kan er zaterdag en zondag tien tot vijftien centimeter sneeuw vallen, waardoor het doorgaan van de wedstrijd twijfelachtig is. Mocht het duel niet doorgaan, dan is Suarez automatisch de week daarop geschorst.

Ajax voetbalt dan tegen PSV in Amsterdam en hoopt dan de achterstand op de koploper te verkleinen van zeven naar vier punten. Suarez zou als aanvoerder van Ajax deze wedstrijd niet willen missen.

Weet niet of het al gepost is, maar dat zou een partij kut zijn!!

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Maar niet voor mij. :mad: En ik snapte het al niet, maar blijkbaar heeft de LFP (Spaanse voetbalbond) het in z'n harses gehaald om de regel van onderling resultaat dat zwaarder weegt dan doelsaldo, om te gooien dit seizoen. Ik weet vrijwel zeker dat het vorig seizoen nog anders was. Nu dus Real Madrid op de eerste plek... Ach, ik hoop dat dit nu echt de ogen gaat openen. Komende week knallen tegen Valencia in Camp Nou en later ook nog ff lekker Real Madrid thuis aanpakken. Moet te doen zijn.

20. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Haha, wel mooi om te zien op teletekst dat PSV 1x heeft verloren en dat NAC dus de enige is geweest die dat tot nu toe kon :D Vorige week nog klungelen tegen Sparta en dan nu dit, het blijft NAC zo onvoorspelbaar \o/

Hopen dat Roda niet wint, dan lopen ze nog wat verder weg van de nr 10 positie en dus dichterbij de play-offs :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina