1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Het beste team staat eerste, aangezien Ajax derde staat, speelt Ajax niet het beste voetbal. Het slaat dus nergens op om te zeggen dat Ajax het beste voetbal speelt, het mooiste kan, maar ook dat is zwaar subjectief.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    dat slaat ook nergens op wat jij zegt, twente staat nu dan wel eerste maar had bv van een vitesse eigenlijk gewoon moeten verliezen. Zo hebben ze wel meer wedstrijden gewonnen in wedstrijden waarin ze overduidelijk de mindere waren. Kan je wel leuk eerste zijn, maar je bent niet de beste.

Teletekstredenatie=(

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mijn god, dat slaat helemaal nergens op Orange. Dus de nummer #1 is gelijk het beste team, die het mooiste voetbal speelt en dus niet lucky is? :emo:

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Als voorbeeld zie ook: Manchester United :+

5. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    't Is heel duidelijk hoor, zo'n ranglijst. Uiteindelijk is de nummer 1 inderdaad de beste, ookal speel je lelijk voetbal, als je meer punten haalt dan een ander die wel mooi speelt doe je blijkbaar toch wel iets beter.

Ik vind het zelf belangrijker dat er gevoetbald wordt op een manier waardoor het ook nog leuk kijkt, dus ik heb liever dat Ajax zo blijft voetballen en derde wordt dan dat ze oninteressant voetbal spelen en eerste worden. Dat is niet beter, maar wel leuker.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Gezien de eerste seizoenshelft verdient Twente het imo nog altijd om boven Ajax te staan...

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Lezen? Ik zeg niet dat degene die eerste staat het mooiste voetbal speelt en niet lucky is. Het beste team pakt nou eenmaal meer punten dan andere teams, met mooi of lelijk voetbal.

Wat helemaal nergens op slaat is jullie redenatie dat alle teams altijd geluk hebben, behalve Ajax. :emo:

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    toen speelde twente ook niet goed hoor, maar mensen hadden toen nog oogkleppen op omdat ze toen nog met meer dan 1 goal wonnen.

9. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Net of Ajax wel zo'n goed voetbal speelt, heb vanmiddag de hele wedstrijd tegen Sparta gezien. Frotwedstrijd.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Twente en PSV zijn idd beter dan Ajax.
    Maar is het leuk om naar te kijken? Nee niet echt. :)

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af waarom er gelijk weer naar Ajax wordt gewezen. Iemand zegt: die en die spelen anti-voetbal. "Ja maar Ajax.." "Alsof Ajax zo goed speelt..." Slaat toch nergens op? Het gaat nu NIET over Ajax, maar over Twente en PSV. En die spelen gewoon kut. Ontken het nou maar niet.

12. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien omdat het komt van Ajax-fans die het zeggen om Ajax op te hemelen? :emo: Altijd maar negatief over PSV en Twente, en dan zeggen wij wat over de nummer 3. Maar ho, nee, dat mag natuurlijk niet! Bye.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dan gaat het toch nog steeds niet over Ajax?

14. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, in indirecte zin om Ajax op te hemelen. Dat mag ik vervolgens met mijn eigen argumenten volledig onder uit halen. :)

15. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen NAC speelde PSV inderdaad kut. Tegen HSV thuis speelden ze bijvoorbeeld wel goed.
    Dus om te zeggen dat PSV 'kut' speelt is ook een beetje kortzichtig.

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Niet helemaal mee eens, maar vooruit. Volgens mij kun je best concluderen dat een ploeg anti-voetbal speelt zonder dat aan je eigen club te linken.

Ik vind het overigens wel meevallen met dat anti-voetbal. Heb PSV best wat keren gezien dit seizoen en vind ze toch een stuk meer vooruit voetballen dan ik ze in het verleden heb zien doen. Twente zie ik amper spelen maar het is wel buitengewoon irritant dat ze steeds met een doelpuntje verschil winnen.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal niet. Alleen maar omdat Twente en PSV concurrenten zijn van Ajax, betekent het dat ik als ik commentaar heb op die clubs, dat ik daarmee mijn eigen club wil ophemelen? En dus als ik voor Willem II ofzo was, dan had ik het wel mogen zeggen?

18. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. Echter de manier waarop ze erover begonnen, je kan niet echt om Ajax heen. ;)

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    zie anders niks wat ik kan associeren met ajax? Deze reacties haddden net zo goed (behalve die van cookie) van een PSV'er kunnen zijn

20. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me ook dood aan de manier waarop Twente vooral na de winterstop speelt, maar dit is de speelstijl die McClaren er in heeft geslepen. Altijd geduldig blijven, het doelpunt komt vanzelf wel, zei hij ergens midden in het seizoen. Tot nu toe heeft het bijna altijd nog goed uitgepakt. Ik zie Twente ook veel liever mooi positie spel spelen met een hoog tempo dat na de eerste goal ook voor de tweede gaat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina