1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Volgens mij heb jij de officiële berichten niet goed gelezen? Ze hebben echt geen 60 miljoen bijbetaald. Niet dat die 40/45 miljoen peanuts zijn, maar in vergelijking met 250 tot 300 miljoen stelt het niet zo veel voor. Daarnaast moest Samu perse weg vanwege zijn aflopende contract en zijn negatieve rol binnen het team. Voordat je weer makkelijk gaat verwijzen naar zijn (fictieve) waarde moet je daar toch ook eens goed mee rekening gaan houden. En je lult wel makkelijk over mijn opmerking over de basisspelers die voortkomen uit de jeugd. Dat toont toch wel degelijk een goed (jeugd) beleid aan. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat Barcelona na meerdere mindere jaren ook de portemonnee wagenwijd opentrekt. Voor Real Madrid was dit echter niet de eerste keer.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    ... godverdomme.

Dag nadat Liverpool 1-0 verloren heeft en Benitez zit nog steeds lekker op z'n stoel. Nondeju!

3. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Barcelona voert net zo'n goed beleid als iedere andere topclub. Er wordt bij de waan van de dag geleefd. Zie een Internazionale, al jaren het toonbeeld van rust. Alsof je niet anders weet, toch? We zullen zien hoe Barcelona gaat doen als ze een aantal jaren geen prijzen winnen. \o/

Oja, Rooney en Ribery naar Real Madrid.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Twente sinds de eerste minuut 0-1 achter trouwens.

5. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1-1 Penalty Ruiz

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    zullen wel weer winnen, al is het in de laatste minuutjes:emo: zou wel lekker zijn als twente gelijk zou spelen en ajax dan wint van psv. Stel PSV wint dan van twente de week erop (en ajax wint ook) dan staan psv en twente máár 1 punt voor op ajax met nog een zwaar schema. Dan word het errug spannend!

7. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    GVD!!!! Ik zet Ado - Twente aan en gelijk een goal :emo:. Ik was nog zo blij met Ado. Weer Ruiz.

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Twente verliest niet, weet je nu toch wel. Hoe is het wedstrijdbeeld?

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Inter staat momenteel gelijk. Als het zo blijft en Milan wint dan wordt het nog spannend in de Serie A. :p

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    maakt ook niet uit, zal wel weer gelijk opgaan of ado beter.

11. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Jeej, Twente weer een lucky goal. Voorzet van Perez die er direct in gaat :emo:. Die bal had ik er zelfs uitgehouden.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    MIJN GOD... gelukkig is het de 3-1 en niet de 2-1 maar verdomme zeg hoe veel mazzel kan je hebben met een goal. En wat een prutser ben je dan als keeper:emo:

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Muntari kwam er 3 minuten geleden in bij Inter. Kreeg na een minuut geel. Twee minuten daarna gelijk rood. Sta je dan, 3 minuten op het veld. :lol:

Nu 2-1 voor Catania.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tja.. muntari:emo:r dat is echt zo'n typisch domme afrikaanse actie. Zó onbesuisd

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Bedankt Muntari. KUTMONGOOL. Hopelijk tieft hij inclusief Mourinho een klere eind op uit Milaan en liefst Italië.

Stelletje losers met hun domme gedrag en anti-voetbal gaat ons zo nog de titel kosten. Als Milan wint is het nog één punt en we moeten nog naar Roma, Fiorentina, Lazio en thuis tegen Juve.

Die CL van dinsdag kan me geen flikker schelen als we geen kampioen worden.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Twente staat dan nog 3 punten voor toch(mits Ajax dat weekend dan ook wint)?

Anyways, Twente in ieder geval met 2 goals verschil gewonnen en bovendien niet in de laatste minuten. Heb alleen de samenvatting gezien dus heb niet een goed beeld van de wedstrijd, maar het leek erop alsof ADO kansloos was. Heb ze iig op de goal na totaal niet gezien.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    nee als twente deze gelijk had gespeeld en ajax zou 2x winnen en twente volgende week verliezen dan zou het maar 1 punt schelen;) is helaas niet gebeurd

18. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Had gehoopt dat ADO een puntje zou wegsnoepen maar helaas.. Zondag dan maar lekker knallen, bij verlies lijkt me kampioenschap verspeeld.. Dus gewoon die 3 punten meenemen uit Amsterdam en volgende week Twente thuis pakken en alles is nog in eigen hand:).

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Gaat nog zwaar worden, aangezien de Arena een haast onneembare vesting is. Het zal sowieso een leuke wedstrijd worden. Jammer dat ik dan moet werken. :mad:

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Oh shit ik lees weer eens verkeerd. :p

Nou ja was natuurlijk te verwachten dat Twente vandaag zou winnen. Misschien dat het een keer fout gaat tegen PSV uit, VVV uit of NAC uit(al is het dan mss te laat).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina