1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Die man is echt crazy, bij de DWDD ook. Zijn frustratie momenten. 8)

Nog één keer genieten;
    [yt]GPdA2cKH5zs&feature=related[/yt]

Wát een pracht doelpunt. _O_

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vond die van Robben tegen Fiorentina toch net mooier :)

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ja, maar Robben had windje mee, dat telt niet. :+

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En Robben is een parg, dus ook al maakt ie een omhaal vanuit de middencirkel, dan nog is die van Urby mooier. Nu scoort ROBBEN voor BAYERN tegen FIORENTINA en een AJACIED tegen PSV. De keuze voor mij is vrij makkelijk :cool:

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Studio voetbal vind ik ook zo leuk niet meer. Ze praten een uur vol over eigenlijk maar 4 onderwerpen, waarvan in vele gevallen slechts 1 of 2 interessant. Hetzelfde eigenlijk met Voetbal International. Ik vind alleen die Rene van der Grijp een held... Hij maakt 1 of 2 leuke opmerkingen per aflevering en je kan aan zn koppie zien wanneer.

6. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een parg? wat is dat 8)

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik ken het als iemand die de hele dag door aan het vreten is, maar dat valt bij Robben toch nog wel mee?

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    parg, verkl. parrechie, dwerg, onderkruipsel, klein gedrocht, dwergje. Bij Bodrij ‘lage uitdrukking tegen een laagstaande figuur’. Misschien hetzelfde als het jiddisch parch ‘zeer hoofd, kletskop’, maar ook ‘onaangenaam individu’ (Beem, Resten van een taal, 1966). || Zoo’n muts is wat voor knap stel van een meid, maar niet voor zoo’n parrechie (Beets, 1903 ).

Volgens mij voornamelijk een in Leiden gebruikt woord :+

9. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    als je het omdraait is het grap :+

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja en als je kip omdraait krijg je pik,hihi

:+

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    :emo:

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat een heerlijk voetbal weekend. _O_ Vandaag terug uit Barcelona. Toch wel weer erg genoten. Messi de held. Ga denk nog wel ff rustig een uitgebreide samenvatting van de wedstrijd terug kijken ook. Oh, en toen nog de uitslag van Ajax. :)

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Gniffel... }:] Lekker provocatief stukje van Ajaxshowtime:

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zo nog even nagenieten van gisteren. Wat een heerlijke wedstrijd was het weer zeg:) Stond deze keer voor de verandering op 418, naast het uitvak. Machtig om al die gefrustreerde koppies te zien van onze gasten. Qua spel was PSV wat dreigender, maar Ajax ging er vol voor en toonde aan echt te geloven in de titel. Aan inzet ontbreekt het opeens niet meer, wat wel zo vaak het geval was eerder dit seizoen. Verdiende overwinning uiteindelijk en vooral blijven winnen. En dan bidden dat Twente eindelijk eens verzaakt.

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    "Sta op....Als je voor Ajax bent!!!"

;) :+

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Haha dat vind ik altijd zo triest. Gebeurd nogal vaak als ik bij een uitwedstrijd ben dat een club dit zingt omdat ze dan vaak 3-0 voor staan ofzo. Eerst je mond houden de hele wedstrijd en bij 3-0 komt altijd zoiets lomps. En dan uitdagend doen richting het uitvak. Maar ieder zijn ding om z'n club te supporten :)

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    was gisteren alleen geen sprake van, 90 minuten lang herrie van de ajax supporters ;)

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    omg!!
    Liverpool heeft 3 - 0 gewonnen zag ik net! :+

//edit

oh, het is nog bezig, zul je zien dat het 3 - 3 wordt.

//edit

oeh 4 - 0

Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die gast heeft zo'n schijthekel aan Ajax, het is ongekend. Weet niet waar die haat toch vandaan komt, al zal dat er bij de jeugdopleiding van PSV wel met de paplepel worden ingegoten. En als meneer dan verliest van Ajax, raakt ie compleet over zijn toeren. Zeker na het '4x, Amsterdam!', dat incident met Vertonghen(ff langs hem gaan en in zijn gezicht juichen) etc etc kan ik daar van genieten.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Idem voor mij. Vreselijk ventje. Dat neppe volwassen gedoe altijd voor de camera, alsof hij de heerser is bij PSV. En natuurlijk die frustratie jegens Ajax elke keer. Gewoon een vervelende knurft die omhoog geluld wordt door alles en iedereen. Wel een goede voetballer hoor, maar nog lang niet zo goed als hij zelf denkt dankzij media en supporters.

Hopen maar dat ie hier van leert, want hij kan een pareltje worden voor Neerlands toekomst.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina