1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Helemaal mee eens! Wat een speler is hij toch. Ik weet bijna zeker dat niemand op zijn leeftijd zo goed is als hij. En dan heb ik het over het hele voetbal verleden. Wat een acties heeft ie, zo snel kappen, die man heeft gewoon alles!!

Als je dit ziet, dan mag C.Ronaldo misschien net zijn foto's strikken. Weergaloos is hij gewoon! Hopelijk krijgt hij niet zo'n grote terugval zoals Ronnie had.

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Die zijn er vast wel, maar het verleden valt gewoon niet te vergelijken met het nu. Totaal andere omstandigheden.

Maar dat Messi een van de beste, zoniet dé beste speler van dit moment is daar valt niet over te twisten nee. _O_

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Foto's strikken?

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Net zoiets als veters schieten. Plaatselijke gewoontjes....

5. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Hahaha :+. Ik denk dat ik die dag ietwat vermoeid was. Het moest veters strikken zijn :+...

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wat zijn de ervaringen met het uitvak van NAC? Ga er vrijdag heen maar heb weinig reacties gehoord of het al een beetje beter is gemaakt!

7. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Wij zijn er weggegaan :+

Als het goed is hebben ze nu de spiegelfolie van de wanden gehaald, en er hangt geloof ik nog 1 net ipv twee. Verder blijft het een ontzettende achteruitgang met hoe het was. Echt achterin een hoekje weggestopt. Er zitten NAC supporters voor het vak.

8. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb wel gemerkt dat clubs in Nederland niet zo moeten zeuren over het zicht. Bij Everton op het thuistribune kon ik als ik stond niet eens de middellijn zien, een kaartje kostte dan ook maar 33 pond. Dus dan valt het hier allemaal nog wel mee.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2010
  9. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Als je 35 euro betaald voor een (uit) kaartje mag je verwachten dat je fatsoenlijk zicht op het veld hebt. Als je dat niet hebt, mag je zeuren. Of dat nu in Engeland is of in Nederland.

@ je edit: Dat is schandalig imo. Maar de helft van het veld kunnen zien, en daar 33 pond voor vragen :emo:

Laatst bewerkt: 23 mrt 2010
  10. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Was wel een zeer vette wedstrijd en als ik gebukt stond dan kon ik de overkant ook zien. Wel tussen de fanatieke supporters, maar als ik het geweten had dan had ik toch een andere plaats gekozen. Dit waren volgens de site niet eens de plaatsen met slecht zicht. Desondanks enorm genoten.

En over het uitvak van NAC, alleen de feyenoord supporters hebben in mijn ogen recht op klagen gehad. Daarna is het uitvak geworden zoals meer uitvakken in Nederland zijn. Jammer dat NAC hiervoor gekozen heeft, van een van de betere uitvakken, naar een van de mindere. Aan de andere kant snap ik ook wel dat ze meer plaats voor de eigen supporters wilden, want alleen bij ajax en feyenoord zat dat vak altijd vol.

11. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Voor de sfeer zou ik ook nog eens naar een Premier League wedstrijd willen. *Hoopt dat Feyenoord volgend jaar een leuk Europees uitwedstrijdje mag spelen :+

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    misschien AS nancy:+

13. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Vond het echt reuzen meevallen, mede door al die verhalen had ik het ergste verwacht.
    Was gewoon een normaal uitvak, je hebt niet heb beste zicht ooit maar je kan de wedstrijd gewoon normaal volgen. :)

14. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik vertrek vrijdag richting Liverpool om daar een wedstrijdje te kijken. Heb er echt superveel zin in :thumbs: Verwacht dat daar wel een leuk sfeertje hangt _O_

15. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Leuk stadion Anfield, heb daar zo'n stadion tour gedaan. Wist niet dat er op de Kopp stand 12,500 duizend mensen zaten, verder had ik het stadion wel groter verwacht voor zo'n club, maar daarom zijn ze natuurlijk ook bezig met een nieuw stadion.

16. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Hebben jullie de voetbalwedstrijden via bureau's geboekt of gewoon op goed geluk naar Engeland gegaan en hopen dat er nog tickets waren.

*Gaat begin Mei naar Sunderland - Manchester United. :)

17. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had e-tickets gekocht op de website van Everton en de rest daarna zelf geboekt.

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Bedankt voor alle reacties. Het kaartje voor het vak is wel het goedkoopste van alle wedstrijden die ik dit jaar uit ben geweest en dat zijn er een stuk of 8. Ze weten dus dat het niet zo n goed vak is. Vorig jaar was het een prima vak.

Ben benieuwd hoeveel bekers urine die mensen voor dat vak al in hun nek hebben gehad?! :p

19. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Zijn bijna alleen maar families met kinderen die daar zitten.

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Aha oke, ook niet echt leuk dat ze elke week van die leipe in het vak zien. Maar bij ons zit ook het kidsvak naast het uitvak!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina