1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Laat maar bij Suarez, die heb ik in mijn team en Vertonghen heb ik er juist een tijdje geleden voor hem uit gegooid :p

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax-Twente 2 jaar terug. Huntelaar scoorde uit een vrije trap via Douglas en werd als eigen goal aangemerkt.

3. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Moest daar ook aan denken, maar toen dacht ik ook gelijk aan het doelpunt van Amoah die er zo mooi in vloog tegen Willem II via de rug van een verdediger en jawel, die was voor Amoah.

Blijkbaar is dit dus net zo inconsequent als een scheidsrechter.

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hoe was de wedstrijd van Twente? hebben ze weer lucky gewonnen?

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als een wedstrijd 80 minuten zou duren, zou Twente - RKC een 6 punten degradatiewedstrijd zijn geweest

6. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Begin het steeds meer als kwaliteit te zien van Twente. Je ziet gewoon dat ze in de slotfase ineens aanzetten en veel kansen creeeren. Uiteindelijk valt de goal dan ja, dat is geen mazzel ofzo. Wel jammer dat Zomer(?) nog naast kopte in de laatste minuut, die had er echt wel in gemogen. Maar ja dat was toen ook met Greene.

Over Ajax: Dramatische eerste helft van beide kanten. Na de onterechte rode kaart van Utrecht bleef het zelfs nog slecht. Gelukkig viel de goal toen met een mazzeltje waarna Utrecht 'gebroken' was en we uit konden lopen(zoals het altijd gaat dit seizoen) naar een grote score. Had in de tweede helft nog wel tot meer goals kunnen leiden.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Een criterium zou kunnen zijn of de bal er ook in was gegaan of in had kunnen gaan als de bal niet van richting werd veranderd. Ik weet niet hoe dat in de situaties onderling zit.

Maargoed, lekker boeiend eigenlijk.

8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de KNVB gaat het erom of degene de bal bewust aanraakte of onbewust. Dus dan zou hij weer wel voor Vertonghen zijn. Zelf vind ik dat criterium van jou wat beter, maar goed. Boeiend idd.

9. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Mooi dat Ajax weer heeft gewonnen. Suarez was weer dramatisch in het begin maar kwam uiteindelijk redelijk terug.
    Die rode kaart had ook met geel afgedaan kunnen worden, maar persoonlijk vind ik het goed dat voor zulke overtredingen rood word getrokken. Zoiets hoort gewoon niet thuis op het voetbalveld. Hoe vaker er rood voor word getrokken hoe sneller we er van af zijn.

Jammer dat Twente weer in de 85e minuut moet scoren. Vooral op basis van de 2e helft onverdiend. NEC speelde na rust weer goed en verdiende wel een gelijkspel.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Whaha, Mclaren die valt. :D

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Commentator die Siem de Jong, Luuk de Jong noemt.:emo:

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Maar twente had ook in de 1e helft al 4 of 5-1 voor kunnen staan. Want ze speelde een goede 1e helft. Dat ze het zichzelf dan weer moeilijk maken hebben ze aan zichzelf te danken. Vind twente wel de terechte winnaar. Ruiz ronde het 2e doelpunt mooi af!

13. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    "De FC Utrecht fans schreeuwden antisemitische leuzen en werden daarop op de trein gezet"

Ironie...

14. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Daarom zei ik ook "op basis van de 2e helft". Twente speelde NEC in de eerste helft weg. Maakt ook allemaal niet zoveel uit, vind het alleen jammer dat NEC zonder punten naar huis gaat.;)

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    :lol:

16. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    1-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEDErLAND WOOOOOOOOOOOOOOOOOOJEEEEEEEYAAAAAAAH

Dirk Kuijt

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    VdVaart voor De Jong aub.

Lol, middenveld nu:

Elia - Sneijder - Kuyt
    VdVaart - Afellay

Laatst bewerkt: 3 mrt 2010
  18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Pff die comeback op het laatste, inzakking..

Wedstrijd begon top vond ik, laatste kwart was beetje minder.

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Was weer een tijdje terug dat ik zo'n kutwedstrijd zag. Maar het was dan ook alweer een tijdje terug dat Nederland een oefeninterland speelde.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina