Waar the fuck heb jij het nou weer over? Of je hebt het tegen de verkeerde, of snapt heel mijn post niet. Ajax = lucky? Ik heb geen Ajax gezien vanavond hoor. Alleen AZ - FC Twente. Ik zeg alleen dat Ajax nog 4 punten achterstaat tot op heden. Als jou het sarcasme in mijn Ajax post ( KNVB fluit voor Ajax ) niet kan vinden, dan zet ik er wel speciale tags voor omheen. Jammer genoeg roepen mensen hier al dat Ajax kampioen gaat worden, wat misschien ook wel gebeurd. Geeft niet hoor, ik kijk immers ook maar naar één wedstrijd hé Ajax was lucky toen het met de 3 punten naar huis ging tegen ADO. Toen was het Lucky Ajax.
Tussen twee haakjes: Mclaren noemde het niet krijgen van de penalty gewoon pech. Hij zei zelf ook dat de beslissing bij de scheids ligt en als die het niet ziet dan heb je gewoon pech. Hij was gewoon realistisch; goede coach dus! Ajax moet trouwens ook morgen nog wel winnen van Willlem II om daadwerkelijk de druk echt op te voeren, maar goed AZ heeft iig een handje geholpen en daar ben ik blij mee. Edit: niet om het een of ander, maar alle ploegen zijn wel eens lucky. Of dat nou Ajax, Twente of PSV is. Even zo goed hebben ze allemaal ook wel eens pech. Aan het eind van rit laat je een kampioenschap als club echt niet liggen bij de scheidsrechterlijke dwalingen in een aantal wedstrijden, maar gewoon doordat je in een aantal wedstrijden niet goed genoeg was om te winnen of in ieder geval niet te verliezen. Die hele discussie over lucky, pech, scheidsrechters die niet/wel de juiste beslissingen nemen is wat mij betreft zinloos.
Jammer van Twente vandaag, maar toch worden ze wel kampioen! Moet nog maar zien of Ajax morgen wint..
Zo is het voetbal nu eenmaal (lijst komt niet van mij trouwens). En inderdaad, of het nu over Twente of Bayern gaat, altijd vind men hier wel een link met Ajax.
Kortom elke club wordt evenveel benadeeld als bevoordeeld tijdens een seizoen. Het ene nadeel kan wel meer impact hebben dan het andere voordeel, maar aan het eind van de rit is het aantal situaties met nadeel bijna altijd gelijk aan het situaties met voordeel. Wordt je geen kampioen of verlies je een aantal wedstrijden: dan is dat je eigen dikke schuld. Had je maar beter moeten voetballen over 34 wedstrijden. Natuurlijk spelen pech en geluk daarin mee. Dat is echter iets ongrijpbaars waar je toch geen invloed op hebt. Daarom praat men er ook altijd achteraf over, omdat je het dan pas kan verklaren. Give it a rest....
Die gast heeft ook echt het IQ van een krop sla. Als je al iets van 10 seizoenen actief bent in de eredivisie dan weet je dat je dit soort uitspraken voor jezelf moet houden of op zijn minst anders moet verwoorden. Twente had het gister compleet aan zichzelf te wijten. In Nederland moet je gewoon een uitwedstrijd spelen alsof je tegen 13 man speelt en als je dan een eerste helft speelt alsof je tegen de amateurs in het veld staat en in een tweede helft de kansen niet benut, dan ligt de fout toch echt bij het team en niet bij de scheids.
Vink floot ook niet in het voordeel van AZ, Douglas had 2x geel moeten krijgen, Tiendally 2x geel en in de eerste helft liet Vink wel erg veel doorspelen terwijl er duidelijk overtredingen gemaakt werden wat vooral in het nadeel was van AZ. Maar die penalty zag iedereen Luinge mag met pensioen, maar neem Vink maar mee want dit is niet de eerste wedstrijd dit seizoen die hij verneukt.
McClaren bleef weer enorm rustig tijdens het interview. Natuurlijk was er een fout van de scheidsrechter, maar het lag ook aan zijn team. I like.
Die heeft ook echt al wel spannender zaken meegemaakt dan het slot van de Eredivisie Wel een hele sypathieke kerel die ik volgens mij nog nooit naar iemand anders heb zien wijzen en altijd tegenvallende resultaten relateert aan de eigen prestatie en niet aan randzaken
haha. hoe kan dit in 1 post staan. is een beetje tegenstrijdig... een gestrekt been van de zeeuw is rood maar een gestrekt been van wuytens niet. maar om hier nog een iets nuttigere post van te maken degene die aan het einde van 34 wedstrijden de meeste punt haalt is terecht kampioen. het maakt niet uit hoe die ploeg heeft gespeeld (of het nou elke keer 1-0 of 8-0 wordt) en of dat de ploeg de scheidsrechter tegen heeft. elke ploeg heeft in het jaar wel een paar keer de scheidsrechter tegen... of mee...
Zeg dat wel , AZ heeft aardig geluk gehad . En voor iedereen die er zo zeker van is dat ajax kampioen wordt, twente staat nog 1 punt voor, en verspelen dit seizoen geen punten meer . 'Eenmaal zullen wij de kampioenen zijn' _0/
En niemand is er hier zeker van dat Ajax alles wint, volgens mij heeft Josh ook nog niet gepost sinds gister.
wat heeft Vink gister zitten falen zeg. nu blijkt dat hij het doelpunt op het formulier heeft toegekend aan El Hamdaoui ipv van een eigen doelpunt van Wisgerhof. en zoiets kan je niet meer terugdraaien...