1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe, daar ga ik eigenlijk wel vanuit :+

2. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Twente heeft het kampioensschap nu gewoon in eigen hand. Het is winnen of verliezen. Hoop echt dat ze NAC afmaken en kampioen worden.

3. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax heeft er zelf voor gezorgd dat hun lot in andermans handen ligt. Dat Feyenoord slecht speelde en het Ajax het kampioenschap niet gunt staat geheel buiten kijf. Je verwijt nu andere teams ervan Twente niet te kunnen verslaan en daarmee Ajax het kampioenschap bezorgen, nitram gaf nog een mooie optelsom ervan waarom Feyenoord evt. niet in staat zou zijn om van Twente te winnen.
    Er waren nog wat dingen dat ik wilde zeggen maar ik ga dineren, misschien tot zo :cool:

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik weet dat we daar zelf voor hebben gezorgd, maar deze wedstrijd staat op zich en als Feyenoord dan zo schandalig speelt na ook nog het incident met de supporters is dat toch wel tamelijk zielig.

Beetje zielig ook dat Feyenoorders meer Anti-Ajax zijn dan pro-feyenoord :emo:

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja. Ik zie Twente niet snel winnen bij NAC, dat meen ik serieus. Weliswaar mist NAC Schilder en Penders, maar goed, Penders vind ik toch een lachertje de laatste tijd. Twente mist Douglas, 1 van de sterkhouders.

Het is zaak dat Ajax bij NEC wint want ook dat zal ongelofelijk lastig worden.

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Veilig \o/

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gefeliciteerd:b:

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ajax speelt gelijk bij NEC en Twente verliest van NAC, dan hebben we tenminste écht wat aan het doelsaldo:+
    Wel klote dat Schilder niet meespeelt:mad: die had zich volledig gegeven voor Ajax.

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    eensch, al geloof ik niet het lastig word bij NEC hoor.

Overigens kijk ik momenteel de samenvattingen, wat is die Dzsudzak dom zeg, of deed hij het expres? :emo:

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zei ook dat hij gewisseld wilde worden(in de rust) en Toivonen zou er net inkomen voor hem. Pakt ie nog ff een schorsing. :emo:

11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Hoe je hem op de bank zag zitten leek het of hij een slecht geweten had:+
    Mooie goal van Labyad die eerste, ik hoop dat hij niet in alles op Afellay gaat lijken, Een arrogant irritant ventje.

Lazio Roma - AS Roma 1-2 (66ste minuut)

Laatst bewerkt: 18 apr 2010
  12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Bedankt, komt bij den haag niet zo vaak voor dat ze al veilig zijn voor de laatste wedstrijd dus erg positief :).

Over 2 weken naar Almelo en lekker een feestje er van maken wat de uitslag ook word, eindelijk eens relax een wedstrijd kijken!

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Maaskant <3

Overigens heeft Ajax dit seizoen voor het eerst virtueel op 1 gestaan in de eredivisie, tussen de goal van de Jong en de goal van Nkufo stond Ajax een aantal minuten op de eerste plaatsO-)

14. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Begin nu toch te twijfelen of ik toch wel naar de bekerfinale zal gaan. Alleen met boycot is een statement te maken. Aan de andere kant, als Feyenoord wint van Ajax vergeef ik mezelf nooit dat ik daar niet bij was. Ook is de boel door beide kampen al aardig op scherp gezet. Toch wel zin in...Dilemma:+

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als het je om de winst van Feyenoord gaat, blijf dan maar thuis. :+

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik zou gewoon gaan. Ga jij niet neemt iemand anders je plek wel over!

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Even arrogant als altijd, die Ajacieden :+

@ Danny: Dat is zo, maar als iedereen zo denkt kan je elke boycot wel opdoeken. Ik wil eigenlijk op geen enkele manier aan dit soort dingen meedoen. Maarja. Toch je cluppie hè :+

Laatst bewerkt: 18 apr 2010
  18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gewoon gaan en je club aanmoedigen. Volgens mij is het een beter statement als er in de kuip een feestje word gebouwd dan wanneer de 2e finale in een leeg stadion wordt gespeeld.

19. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat hoop ik ook:) Hopelijk wint Roda dan thuis van Willem 2 en dan spelen we gewoon play offs!

Vorig jaar bijna dood en begraven....en nu dit *)

20. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Echt lekker slim op het oog op de bekerfinale... Nu zijn de Ajax-spelers nog gemotiveerder om Feyenoord een flink pak slaag te geven...|:- Maar feyenoord-supporters noemen zich de trouwste supporters als ze willen dat hun ploeg verliest?:emo:

Ajax heeft het niet helemaal zelf gedaan. Bijvoorbeeld bij PSV en Feyenoord uit hebben ze verloren door Vink. Twente heeft juist heel veel geluk gehad, alleen tegen AZ hadden ze weining geluk.

Ik denk dat het van Ajax verstandig is als ze premies aan de spelers van NAC geven als die winnen of gelijkspelen tegen Twente. Hadden ze paar jaar geleden toch ook gedaan bij Excelsior tegen AZ, of is dat broodje aap?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina