1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja, als er niet meer te halen valt. Ze stonden fucking 4e en nu 5e waardoor ze én een voorronde uefa cup meer moeten spelen én 3 weken korter vakantie hebben..

en wat jij nu komt lullen hier is ook weer sneu, fucking Ajax-hatende Vitesse supporter:emo: ga voetballes geven ofzo.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zelfs voor jou is die slecht... Voor Feyenoord viel er juist nog wel wat te halen, dus ook dat is niet bepaald juist.

5 punten van de nacompetitie en ik heb je geen één keer gehoord over je clubbie dat het gered heeft, het is alleen maar Ajax dit, Ajax dat.

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    nummer 4 doet toch ook gewoon voorronde uefa...?
    edit; verschil zit 'm in de rondes idd, maar liever ze hebben europees voetbal al binnen.

Laatst bewerkt: 18 apr 2010
  4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Typisch voorbeeld van wat ik een paar pagina's terug zij, sommige supporters van minder prominente clubs vertonen zich hier niet omdat ze niet tegen de ajax en feyenoord supporters op zouden kunnen komen terwijl we voor de echte supporters gewoon respect hebben.
    Nu ben jij dus een voorbeeld van een supportergroep die niet bezig is met zijn cluppie (die trouwens geniaal is afgestraft door Roda JC in eigen huis door 2 goals van ene Mads Junker die er 20 heeft inliggen terwijl hij vorig jaar door Vitesse als ''nutteloos'' werd weggedaan, BURN!) maar meer bezig is andere mensen op te fokken, dan ben je meer een anti-supporter dan een supporter.

5. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Voor Feyenoord heeft het niet echt veel nadelen volgens mij, die 5de plaats. Sure, je speelt een voorronde extra en korter vakantie. Maar als je dat overleeft, levert dat alleen wat extra centen op. Overleef je het tegen een of ander kutploegje niet, heb je niks in Europa te zoeken. Is jammer, natuurlijk. Maar Feyenoord kan natuurlijk nog steeds 4de worden, moet PSV ff van AZ winnen/gelijkspelen, en Feyenoord winnen. Alles is mogelijk :+

En over dat verliezen: Niks ergs aan. Voor Feyenoord is het seizoen feitelijk al gespeeld. Doelstelling behaald. Dan is het logisch dat de supporters de aartsrivaal een hak willen zetten. Tuurlijk vinden de Ajacieden van niet, want dit kan hun het kampioenschap kosten. Maar als het andersom zou zijn, durf ik te wedden dat zij er net zo over denken.

6. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    En zo is het.
    Onee Feyenoord gaat niet volluit tegen Twente... onze derde ster kansen verkleinen *huillie huillie*... "wat zijn die feyenoord supporters een nep supporters". Beetje kort door de bocht hoor... sportieve plicht leuk en aardig maar dat mag je niet verwachten van je aartsrivaal.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    sportieve plicht is het niet eens mensen, het is alleen sportief beter voor hun eigen club:emo:.

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Weet nog wel hoe lang we Aernhem hier niet hebben gezien na een bezoekje Arena.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    *ahum* afgedroogd door Roda JC in eigen huis *ahum*

DAT vond ik pas prachtig. :cool:

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    2,9 sterren en 4 Champions Leagues, thank you very much. Ik zou ze graag m'n graf in meenemen als de wereld in 2012 vergaat. Dan heeft niemand ons kunnen achterhalen namelijk.

Mooi, dus jij bent volgende week voor Ajax?

Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  11. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    haha ons ons je praat alsof je d'r zelf gestaan hebt :D

Ik ook *)
    Heerlijk dagje hoor, och als ik me zou moeten frustreren over wat die 11 zoutzakken op het veld doen waar ik toch geen invloed op heb dan zou ik wel vaak een kutdag hebben :lol:.

Valt toch niks meer voor nek te halen. Als Ajax ze zou kunnen weerhouden van kampioenschap óf een 100% zekere Europa plek dan zou ik het inderdaad mooi vinden als Ajax zou winnen.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    toont wel weer dat je hart voor je club hebt.

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben supporter van Ajax en dus onderdeel van de club. Ik mag ons zeggen.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0

Ik snap echt niet hoe mensen het kunnen goedkeuren dat er van dat tuig een training komt verzieken. Dat soort mensen zijn de reden waarom het zo slecht gesteld is met voetbal in Nederland en de reden dat de bekerfinale over 2 wedstrijden moet worden gespeeld. Want je kan erop aan dat dit dezelfde soort mensen zijn die met de ME gaan lopen rellen. Die in Frankrijk lopen te rellen waardoor we uit het toernooi werden gezet en ga zo maar door.

Natuurlijk is het normaal dat je de aartsrivaal niets gunt. Ajacieden zouden Twente ook liever kampioen zien worden in plaats van Feyenoord. Maar dat is nog geen reden om een training te verzieken en de spelers van je eigen club te intimideren. Ik hoop echt dat de voetbalwet er komt, en dat dit soort tuig wordt geweerd uit het voetbal. En ik kan er echt niet aan dat sommige mensen dit nog echte supporters durven te noemen.

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    :lol:

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dus je ziet Ajax als een grotere aartsrivaal dan NEC? Immers, anders zou je liever zien dat NEC verliest, als 'echte' supporter.

En er valt nog wel wat voor jullie te halen. Jullie kunnen namelijk nog boven NEC eindigen als Ajax wint. Maar prestige t.o.v. de aartsrivaal is ook nogal relatief blijkbaar.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    helemaal gelijk, vorig jaar kwamen er bij Ajax ook van die pipo's op het trainingsveld alle spelers uitschelden. Van mij mogen die gasten opgepakt worden, identiteiten achterhaald worden zodat ze de enige keer dat ze in de Arena te bewonderen zijn, het zal zijn bij een concert van Andre Rieu.

18. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    toont wel weer dat je een hart voor je club hebt.

Snap je gedachte, maar had een heel ander verhaal verwacht aangezien de eerste blik die op je avatar was.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    :emo:

dat zijn geen supporters gast, maar hooligans. Zijn 100% zeker dezelfde gasten die altijd gaan vechten tegen Feyenoord fans als de gelegenheid er is. Weg met die rotte appels. Zitten zat goede gasten in de F-side/410 die niet zo zijn en ook voor de sfeer zorgen.

20. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Altijd leuk om te zien dat mannen, als het om voetbal en bepaalde clubs gaat, weer zonder ingedaalde balletjes en een pikkie van 3 centimeter heel hoog een hele hoop onzin uitroepen. Heerlijk :D Over alle andere zaken worden er een hele hoop zinnige dingen gezegd, maar het gespreksonderwerk voetbal is als het kijken naar volle dikke dubbel D tieten; de hersens gaan uit en men kan alleen nog primitief poep roepen (en ja ik kan me daar soms ook toe rekenen ;) )

Heb vandaag een heerlijk pot voetbal tegen heracles gezien. Ik gun Twente de titel wel. Speelden voor zover ik gezien heb ook een mooie pot en wie na 34 wedstrijden de meeste putnen heeft is de beste. Klaar en simpel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina