1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, en als je vol trots 'ons' zegt over je club niet. Nee, je moet het trainingsveld op en je spelers verrot schelden en onder druk zetten, dan ben je een echte fan. Verder vooral een teringhekel hebben aan de aartsvijand en hopen dat ze naar de kloten gaan, ongeacht of je jezelf nog kunt verbeteren of niet. En mocht de situatie zo zijn dat je een minder grote aartsrivaal een loer kunt draaien door je echte aartsrivaal te zien winnen, dan juich je toch gewoon voor die echte aartsrivaal?

Wat een lampenkap ben je toch gozer.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ook dat vind ik onzin, de kampioen is niet altijd de beste. Maarja, ga niet weer daarover beginnen want sommige mensen kennen alleen maar teletekst journalistiek.

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Me avatar is slechts een kind dat een middelvinger opsteekt. Dat is iets anders dan gaan lopen rellen en vechten en mensen van de club intimideren en zo de club in de afgrond helpen. Er is niks mis mee om voor je club te leven en fanatiek te zijn. Maar die mensen verpestten het alleen maar, terwijl ze de club toch juist moeten ondersteunen en helpen.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    precies, juist door dat soort gasten (van beide clubs) is de Klassieker geen echte Klassieker meer en is er ook dit gezeik met de beker..

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Die "rotte appels" zorgen er wel voor dat de spelers en trainer weten waar ze aan toe zijn. Wees blij dat er lui zijn die ze een schop onder kont geeft. En dan niet lettertjes in de krant of op het internet (waar ze zich toch niks van aantrekken) maar gewoon ter plekke. En 410 is in principe gewoon een sfeerclubje dus die hebben er sowieso vrij weinig mee te maken (dat zijn voor 99% niet onrust veroorzakende zangkoor jongens). F-side, youth de 4th zijn allemaal zo hoor die hadden met het liefst allemaal daar gestaan toen der tijd in discussie met van Basten en de spelers en terecht imo.

Lijkt wel alsof jullie niet begrijpen dat de spelers de club vertegenwoordigen en niet de club zijn. De club opzich zelf is al "iets". Als de spelers niet presteren op niveau van wat je vind dat nodig is voor je "club" dan vind ik het terecht als je verhaal gaat halen.

Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    nee het is lekker slim als je Suarez gaat uitschelden omdat hij 3 wedstrijden minder speelt.. Spelers zijn voor minder weggegaan bij clubs. Oerstomme acties zijn dat en hebben ook nooit een gunstig effect. Spelers krijgen het namelijk alleen maar ongemakkelijker.

Anders moet je morgen even naar de training van Vitesse gaan en Theo Bos een goede bitchslap geven, zal vast helpen.

7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Penders maakt de laatste tijd idd wel veel foutjes, maar hij is wel een leider die de rest aanstuurt en hij kopt ook veel weg. NAC heeft de laatste 5 wedstrijden maar 1 goal tegen gehad. Nu zal waarschijnlijk Kwakman weer naar achter moeten, terwijl die als middenvelder NAC's beste speler is. Als verdediger is het weinig bijzonders. Andere optie is Elshot naar het centrum, maar daarmee werd zelfs nog van de Eagles verloren. NAC heeft eigenlijk maar 3 echte centrum verdedigers: Penders, Zwaanswijk en Loran en daarvan is nu dus alleen Zwaanswijk beschikbaar.

NAC heeft het hele seizoen in het linker rijtje gestaan en Roda in het rechter rijtje, dus ze verdienen het gewoon om die play-offs te spelen maarja daar heeft Roda helaas geen boodschap aan :x

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Maar als iemand 'ons' zegt begrijp je dat niet? Het wordt steeds gekker met je. Ik ga die negeerknop maar eens uitproberen denk ik.

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat voor nut heeft het om met je capuchon en petje op een trainingsveld op te komen, lekker intimiderend doen en dan weer weg gaan. Denk je serieus dat ze daar ook maar iets van aan trekken? Dat ze dan ineens in een Messi veranderen en de Champions League gaan winnen?

Je kan best een keer een trainer of een speler aanspreken. Maar doe dat gewoon als een normaal persoon met een beetje fatsoen en niet met je capuchon en petje op alsof je iets te verbergen heb.

10. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Haha weet wel zeker dat ze zich daar wat van aantrekken. Spelers zijn ook mensen en ook niet emotieloos. Die groep van Feyenoord die die training is op gegaan heeft ze onder nadere meegedeeld dat ze niet meer Rotterdam in zouden komen als ze daar in Enschede wonnen. Zou vast niet gebeurd zijn maar laten we het erop houden dat het niet gemiddeld pet sjawl volk was dat daar de training op loopte... dus die hebben 100% een indruk achter gelaten.
    Niet opgevallen dat Feyenoord vandaag geen enkele inzet toonde?

En dat helpt dan weer niet. Dan komt de trainer/speler thuis en is het allang weer vergeten.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Neem aan dat er dus geen boze menigte naar Vitesse is gegaan. Ik zou maar snel zijn , nog maar 2 weken!

12. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    google is je vriend.
    klik

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kennelijk hebben ze het gedaan na AZ, nou ik zie dat het heeft geholpen.

Argument ontkracht, kthxbai.

14. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Maar je eigen spelers intimideren als je zo'n boven verwachting goed seizoen draait is dom. Tuurlijk zien de supporters liever dat Twente kampioen wordt. Maar dat begrijpen die spelers ook wel zonder ze met dat soort dingen te bedreigen. Je hebt nog 3 hele belangrijke wedstrijden voor de boeg, en het is zaak dat je spelersgroep die met een goed gevoel ingaan om een goed resultaat te behalen. Als je een seizoen draait waarin je nu bij wijze van spreke 9de staat en elke wedstijd ruk speelt, kan ik er meer begrip voor opbrengen wanneer je verhaal gaat halen bij je spelers als in deze context.

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja natuurlijk trekken ze zich er wat van aan, er hoorde nog iets anders achter maar dat had ik weg gelaten.

Maar zoals ik al zei, natuurlijk laat het een indruk achter maar dan in negatieve zin. Denk je dat die spelers dan ineens beter gaan spelen? In dat geval bij van Basten

En ja ze hadden weinig inzet vandaag. Maar dat was in andere wedstrijden dit seizoen ook. En wellicht heb je gelijk. Maar ervaar jij dat iets als positief?
    Vind jij echt dat dit soort mensen toegevoegde waarde zijn voor een club?
    Ik vind dat ze de club meer verpesten dan dat ze er iets aan toe voegen. En dan heb ik het niet alleen over dit incident, maar al die incidenten van de laatste jaren.

16. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Belangrijkste wat werd geëist was dat Vitesse weer buiten de gevaren zone zou moeten komen. En ze zijn nu veilig. :)

Ik ben zelf inderdaad van mening dat elke supporters groepering, van rollerside tot harde kern, van kidsclub tot "ultras" toegevoegde waarden hebben.

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar die personen kosten de club alleen maar geld, en verpesten dus de club. Ook dat geval toen Slory een kans miste tegen Ajax, kreeg hij een kogelbrief. Dat is toch niet goed te praten, dan ben je toch geen supporter meer?
    Een supporter ben je als je de club steunt, ze aanmoedigt en weet ik het wat. Als je de club geld kost support je ze niet meer maar ben je alleen maar een last.

18. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Kogelbrief vind ik inderdaad ook te ver gaan.
    Maar verhaal halen op een training oid moet gewoon kunnen.
    En als je in de anonimiteit wil bijven door capuchons/petjes en sjawltjes omdat je meteen wordt zwart gemaakt door "Nederland zonder mening" snap ik dat heel goed.

19. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals ik hierboven al zei, ligt dat volledig aan de situatie waarin de club zich bevind. Zoals nu bij Feyenoord gedaan is, is dom en onnodig. Je legt, met nog 2 (of :cool: hele belangrijke wedstrijden te gaan, extra druk op een spelersgroep die eigenlijk een boven verwachting goed seizoen draait. Kan imo geen positief effect hebben. Ik kan er meer begrip voor opbrengen dat je verhaal gaat halen (dus geen rotzooi schoppen ) als Feyenoord 13de staat, met een team wat in de top 4 kan en hoort te eindigen. Maar ook dan moet dat gaan zonder rellen etc.

20. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    True al vind ik wel dat je bij bijv. zoiets als dit weekend ook wel even mag laten blijken hoe je. En ik denk dat die op dat moment toch wel het grootste deel van de echte rasrotterdammers vertegenwoordigen. En dan heb ik het niet over dagjes mensen of tv praat mensen. Aantal keer in kuip gezeten eerste ring en je kan daar als geen ander stadion de sfeer voelen... en de haat tegen ajax.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina