1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent echt de coolste Feyenoorder die ik ken :+

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Geen idee of deze al is gepost;

- Kijken op eigen risico! -

[yt]luy1vArnsVc[/yt]

Pijnlijk!

Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Is 't weer zo ver? Die overtredingen zie je tegenwoordig te vaak voor woorden, en dat is geen goed ding.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Godverdomme wat smerig. Hoe haal je het in je hoofd om zo vol door te gaan met gestrekt been? En dan ook nog eens geel krijgen. Hopelijk wordt hij even 10 wedstrijden geschorst.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    10? Gewoon tot die gast die hij de ziekenboeg ingetrapt heeft weer op het veld staat.

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ga voor gevangenisstraf. Moet jij op straat eens iemands been breken.... Ga je ook de bak in. Dit is toch ook gewoon een aanslag? Heeft niets met voetbal te maken of een te harde overtreding. Dit is gewoon bewust iemand letsel toebrengen. Waarom mag dat op een voetbalveld zonder strafrechtelijke gevolgen?

Deze gast behoort gewoon helemaal niet meer op een voetbalveld te staan. Smerige idioot.

7. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
  8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zou nog best kunnen dat hij strafrechtelijk aansprakelijk is. Het was weliswaar tijdens het spel, maar dusdanig grof en ernstig dat het buiten de regels van het spel valt. Daarnaast is het weliswaar moeilijk vast te stellen of er opzet is, maar er is ook nog zoiets als voorwaardelijk opzet. Het lijkt me dat deze speler ook wel wist welke risico's nam toen hij die doodschop uitdeelde. Verder zal wss nog gekeken worden naar zijn ervaring(weet niet hoe oud ie al is?) en de ernst van de overtreding.

Maar goed, je weet het natuurlijk nooit he. Ik vind het in ieder geval echt een vreselijke overtreding. Bah.

9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    maar als je het nog is bekijkt .. als spits probeer je nog de bal te blokken/raken die een keeper wil wegtrappen (kan er zo maar weer invliegen natuurlijk) dus je strekt je uit (dus gestrekt been) .. denk dat het gewoon wat ongelukkig is en niet echt met opzet.

10. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie ook niet direct opzet, het laatste waar de spits naar kijkt is het gezicht van de keeper waarna hij zijn ogen dicht doet voor de botsing die gezien zijn snelheid onvermijdelijk is.

Als het wel bewust is heeft die speler een knap gevoel voor timing gezien het feit dat hij niet kijkt waar de keeper z'n been plaatst.

edit: Overtreding is trouwens wel gewoon donkerrood waard natuurlijk, bewust of niet, hij loopt wel iemand in bonken.
    Feit dat hij naast het brancard staat om zich te verontschuldigen versterkt wel mn gevoel dat het niet bewust was.

Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  11. Munnie

Munnie Guest

Tuurlijk. _0/

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    WTF aah damn zo smerig en vies :mad: :eek:

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    gadverdamme zeg.. net een rubber been.

14. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Jesus fucking christ Winterbase :'-( Daar mag wat mij betreft wel een spoilertje omheen... Bijna een halve tostie en een energydrink op me toetsenbord liggen.

Wat een schandalige overtreding. Die keeper breekt dus even zijn been (wss open botbreuk) in tweeën en speelt denk ik nooit meer... Denk idd niet dat er specifiek opzet in het spel is, maar dat het gewoon een domme strontmongool is. Je bent wel heel ziek in je hoofd als je dit met opzet doet imo.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    wat verwacht je dan met als titel 'Horrorfoul' 8)

je hoeft niet te kijken;)

16. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Persoonlijk denk ik dat er momenteel maar 1 ploeg is die recht heeft op plaats 9, en dat is Roda. NAC speeld niet top en won ook volledig onverdient van Roda. Over een heel seizoen gezien zul je mischien gelijk hebben, maar met name na de winterstop speeld Roda naar mijn gevoel gewoon beter. Het blijft in ieder geval wel lekker spannend zo. Vorig seizoen was ook spannend, maar deze spanning vind ik als Roda supporter toch wat fijner:9

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zo daar komt Barca wel even goed weg met die buitenspel situatie van Milito

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Waa Milito man !

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Milito pannekoek :+

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hehe, hoe die speler van Barca net de bal weg werkte... hooghouden en vervolgens een omhaal. :+

0 - 1 !

Laatst bewerkt: 20 apr 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina