1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    zou wel ultiem falen zijn van de knvb en nederlandse overheid :)

2. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Godverdomme. Daar slinken onze kansen echt gigantisch door. En dit land wil een WK binnenhalen. Een groot zooitje faalhazen is het. Damn.

ik zeg BOYCOT

Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    1 wedstrijd, in een neutraal stadion. Klaar.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Update:

De bekerfinale wordt inderdaad over twee duels gespeeld. Het eerste duel zal op 25 april worden gespeeld, terwijl het tweede op 6 mei op het programma staat. Om 14.00 uur zal de KNVB deze beslissing toelichten tijdens een persconferentie in Zeist. Dan zal ook bekend worden gemaakt waar het eerste gespeeld zal gaan worden.

Update @ 13:13

De Telegraaf meldt nu ook dat er bij beide duels geen uitpubliek aanwezig zal mogen zijn.

:emo:

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jezus wat een stelletje randebielen zijn het toch.

6. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Op Feyenoordfora wordt gesproken over een massale boycot. Mijn zegen hebben ze, ik ga hier op geen enkele manier aan meewerken. Kaartje inleveren en geld terugeisen.

7. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    degene die dat geaccepteerd heeft bij feyenoord die heeft een probleem. Dit kan je niet accepteren als feyenoord fan

8. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    idd beide teams gewoon die beker boycotten
    spelen toch allebei europees, dus die beker heeft net zo'n waarde als de JC schaal :emo:

9. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    stel... ajax wordt kampioen, feyenoord wint de beker
    krijgen we dan ook 2x een Johan Cruijff schaal wedstrijd \o/:'-(\o/

10. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Lolzz ik zie het probleem niet eigenlijk :D Ik ben een voetballiefhebber en twee wedstrijden Ajax-Feyenoord is leuker dan 1.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat een ongelofelijke FAIL.

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    mwhahaha ja inderdaad.. Echt de domste beslissing die ik de KNVB heb zien maken..

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    sjonge jonge.. wat een finale zeg:emo:

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    schandalig, echt geen woorden voor. Niet alleen worden de kansen van feyenoord verkleind wat tot daar aan toe is. Maar dan heb je ook nog eens die sfeerloze kut wedstrijden zonder uit publiek.

15. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    En de laatste wedstrijd in lege Kuip. Dit moet een massale boycot worden. Gaat ook gebeuren waarschijnlijk.

EDIT:
    Vanavond is er om 20:00 een protestactie bij het Maasgebouw.

Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou toch gewoon je ploeg aanmoedigen. Dat de finale over 2 wedstrijden gespeeld ging worden was ook wel te verwachten.

En het is niet de schuld van de KNVB, niet van het bestuur en niet van de gemeenten, het is gewoon de schuld van de hooligans die niet normaal naar een voetbalwedstrijd kunnen gaan.

Ik snap dat volk niet, ik hou van gezonde rivaliteit en niet om mensen in elkaar te timmeren, elkaar uit te schelden voor van alles en nog wat etc. etc. Zijn die mensen nou zo dom?

17. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Nou geweldig, Geen beker, en ook nog geen Wk voor nederland, Kut KNJB en ik weet zeker als het volgendjaar Fc Twente PSV word dat de regel dan word opgeheven.
    Komt die persconferentie op tv?

18. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Erg jammer weer natuurlijk, maarja, de KNVB kan je nauwelijks iets verwijten. Je kan bijna met 100% zeggen dat het 1 veldslag zou worden als het alleen in 010 gehouden zou worden. Plus het feit dat er 1 miljoen aan politiekosten betaald zou worden voor 1 wedstrijd.. Beetje triest voor de belastingbetaler.

Al met al weer een nederlaag voor het Nederlands voetbal natuurlijk, maarja, die randebielen (hooligens) die zichzelf supporters noemen kunnen dit voor hun rekening nemen imo.

19. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Dit dus! Mensen die de KNVB de schuld geven, jammer dan, maar het kan dus blijkbaar gewoon niet in Nederland. Maar toch jammer dat het zo moet, waarom niet gewoon een kleiner stadion nemen en dan gewoon beide clubs evenveel supporters? Dat moet toch te doen zijn?

20. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    ten eerste is het natuurlijk de schuld van die idioten (die sommige supporters noemen :9 )
    maar je kunt ook een groot (grootste) deel toerekenen op de Nederlandse overheid. Waar blijft die voetbalwet????????????? en de KNVB die daar ook een aandeel in heeft.

In duitsland en Engeland zitten er 60-80.000 man bij een bekerfinale. De kuip is volgens mij nog nooit uitverkocht geweest tijdens de beker. (ben er 2x geweest)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina