De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    De overtreding op Pique bedoelde je? Of heb ik nu een ander moment voor me!? Ik dacht dat de aanname daar met de arm was.

2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Lees jij wel andere posts? Geen enkele barcafan hier zegt dat Inter niet terecht heeft gewonnen.

3. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    ja op Pique, die bodycheck!

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Heb genoten met volle teugen vanavond. Wat een prestatie, grandioos! Geluk gehad met de scheids, inderdaad, maar de overwinning is van de grond gekomen door het overwicht van Inter en is dik verdiend.

Ik kan niet geloven dat we nu nog echt mogen gaan hopen op een finale ook, al zal het een hels karwei worden om die kleine pestventjes van het goal af te houden in hun eigen stadion. Maar dit neemt NIEMAND ons meer af \o/

Edit: Het gebit van Maicon:

[yt]WsJ2OHjXh-E&feature=player_embedded[/yt]

Laatst bewerkt: 21 apr 2010
  5. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Wow, dat zo'n grote kerel door zo'n klein mannetje van het veld gebodycheckt word :9

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, als je op snelheid iemand goed raakt maakt het niet uit hoe groot hij is en/of hoe klein jij bent :9

Hoop dat Maicon er volgende week (en liefst dit weekend) weer bij is, want we hebben hem keihard nodig. Denk dat opzich een paar tanden minder niet zo'n probleem is, alleen hopen dat ie geen hersenschudding en/of een gebroken neus heeft. Ik vrees voor een flinke hersenschudding.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    O ja dat, het was dus wel een penalty.
    Van achter inkomen, wat was Sneijder denkende. Hij schrok er zelf denk ik het meeste van.
    Gewoon stom van Alves dat hij een soap ging opvoeren. Niet echt overtuigend :emo:

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ouch, daar vliegen ff twee á drie tanden.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vond 't een penalty. Hij gaat er van achter in en raakt 'm genoeg (op z'n hielen/kuiten) om Alves ten val te brengen. Bijzonder hersenloze actie van Sneijder en ik heb 'm ook hélemaal verrot staan schelden. Godzijdank hadden we de scheids mee op dat moment.

10. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De scheids was sowieso in het voordeel voor inter.

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Bijna alle aanvallend ingestelde spelers kunnen maar beter niet verdedigen in de 16. Die onbeholpen actie van Sneijder is typisch die van een aanvallend ingestelde voetballer die meeverdedigt.

Gelukkig was het geen penalty, ik ben niet zo'n Barca fan. Waarom weet ik niet, maar ik heb nooit wat met ze gehad. Ze spelen geweldig voetbal, gisteren gelukkig niet 8). Was simpelweg de verdienste van Inter. Ik ben wel bang dat als Inter gaat voetballen zoals in de laatste 25 minuten van de wedstrijd dat ze een pak slaag gaan krijgen in Camp Nou. Gewoon gaan voor die goal, zoals in de eerste helft. Zo moet het gaan, dan maken ze een kans.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat dacht ik gister op tv ook al te zien in de slowmotion .. zn halve gebit zag je door de lucht vliegen:confused: fucked up voor die jongen

13. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    hij kwam er zelf ook achter toen hij die actie inzette, daarom deed ie ineens z'n benen wijd. Zoiets vaags heb ik nog nooit gezien 8)
    Maar Sneijder was wel goed, hij was 90min lang aan het jagen *)

14. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    23 jaar en dat nog niet hebben meegemaakt!:):;)

15. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
  16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Niet iedereen heeft een vent met z'n benen wijd gezien.
    Maakt verder niet uit hoor, we respecteren je keuze.

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hey, Tyrant is ook weer terug :+

Arme Balotelli. Heb best met die knul te doen. Met goede moed het veld inkomen en dan uitgefloten worden omdat je de bal verkeerd raakt.

Italianen, racisten ... bah-bah. "There is no BLACK Italian."

18. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, wat slecht van de fans, dat hij maar ergens anders gaat spelen hij is pas 19 jaar en dan al zo behandeld te worden bah bah |:-

19. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Vond het echt nergens op slaan inderdaad, hij kwam erin en maakte een mooie actie toen klonk het nog allemaal positief van de supporters. Doet hij een foute bal meteen gezeik =(

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina