1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dit is ... op z'n minst gezegd, opmerkelijk;

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=103725

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Alsof Balotelli zelf zo'n aardige spontane jongen is :emo:.
    Is een enfant terrible (is daar een Italiaanse woord voor? :p)

3. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Vind Seedorf echt een prachtige speler bij AC Milan, elke keer belangrijk als ik ze zie spelen. Echter hebben we dan 3 spelers voor die positie? (v.d. Vaart, Sneijder en Seedorf)

4. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    bambino terribile :+

5. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    hij is niet de makkelijkste nee, maar als dan die halve gare Materazzi er zich nog mee gaat bemoeien.

kan er echt niet tegen hoe zal die jongen zich wel niet voelen als hij door iedereen word uitgescholden.

misschien naar Arsenal daar weten ze teminste hoe ze ermee om moeten gaan. :)

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Baloterrible 8)

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Waarom Arsenal?

8. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    :+

9. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Hebben zovaak jonge talentjes neem ik aan?

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Balotelli is geen jong talentje hoor.
    Volgens mij wordt er gewoon lukraak een club genoemd, vind Balotelli namelijk niks voor Arsenal.

11. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    dat was het risico van m'n reactie. ik maakte niet voor niks alleen het tweede gedeelte dikker...:)

12. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Hij is 19jaar en kan toch aardig voetballen :p Maar hij zei het niet vanwege de speelstijl (waarin ik je gelijk geef, vind hem ook niks voor Arsenal hoor) Maar omdat bij Arsenal veel jonge spelers rondlopen die de kans kregen/krijgen zich te bewijzen :)

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    19 jaar? Die vind je echt overal, Liverpool en Chelsea doen precies hetzelfde. Jonge talentjes vind ik eerder 14 jarige knaapjes die overal worden weggekaapt.

14. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Okee dan heb jij een andere beleving van jong, voor mij is 19jaar aardig jong :)

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    19 jaar is jong. Vooral in de voetbalwereld.

[yt]JN9TwKMXF60[/yt]

Commentaar is Italiaans maar dat geeft niet. Balotelli word gewoon uitgefloten door z'n eigen publiek. Als het publiek, de 12e man, geen respect voor jou toont zou ik dit ook niet hebben tegenover hun.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Had hij maar geen AC Milan shirt moeten aantrekken :+

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ach, sodemieter op ( niet tegen jou :+ )... dat slaat nergens op. Als iemand in een ander shirt gaat zitten moet hij dat lekker zelf weten. Steven Gerrard heeft ook wel eens een Chelsea shirt aan. Lampard ook wel eens een Real Madrid of Barçelona shirt. Jep, na het shirtje wisselen hebben ze dat ALLEMAAL.

Who cares...

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    wel triest idd
    tijdens de wedstrijd ook, hij had de bal, in het midden liep iemand helemaal vrij maar raakte hem totaal verkeerd. Het stadion ontploft alsof ze een penalty tegen kregen =(

edit:

Balotelli aangevallen door eigen fans

21/04/2010 14:14 1 reacties
    Balotelli aangevallen door eigen fans

Inter-aanvaller Mario Balotelli is gisterenavond door zijn eigen supporters aangevallen op de parking van zijn club. Balotelli werd ook al tijdens de met 3-1 gewonnen wedstrijd tegen Barcelona uitgefloten door de tifosi.

Het is niet de eerste keer dat het misloopt tussen de Ghanese aanvaller en de Inter-supporters, maar gisteren liep het behoorlijk fout. Mario Balotelli, die na 75 minuten inviel en meteen zijn eerste kans verkwanselde, kreeg direct de hoon van het thuispubliek over zich heen.

De spits was het daar duidelijk niet mee eens en reageerde op de fluitconcerten door na de wedstrijd ostentatief zijn shirt weg te gooien. Na de wedstrijd liep het dan nog behoorlijk fout toen Balotelli op de parking werd aangevallen door zijn eigen supporters.

Inter-voorzitter Moratti leek niet onder de indruk "zulke dingen gebeuren, ik denk liever aan de zege. Het kan misschien een les zijn voor hem." Ook coach José Mourinho was trouwens allerminst tevreden met de invalbeurt van de spits.

Laatst bewerkt: 21 apr 2010
  19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Balotelli heeft gewoon geen goede instelling, daarom zie ik hem ook nooit slagen. Jammer dat zon persoon zoveel talent heeft, eeuwig zonde.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Dat is niet waar, 19 jaar is echt geen unicum in de voetbalwereld. Alsof er alleen bij Arsenal 19 jarigen spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina