1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Voor 5 minuten? Ik snap de wissel ook totaal niet. De enige dreiging ging uit van Robben en een 1-0 voorsprong is toch wel enigszins mager. Ik zou hem gewoon laten staan en op zoek gaan naar de 2-0.

2. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    + Robben, wat een heerlijke wedstrijd
    + Goaltje van Robben *)
    + Scheids, heerlijk gefloten
    + Werklust van Bayern, die speelde egt super goed

- Lyon, slap voetbal (wat je normaal van Bayern verwacht)
    - Robben die gewisselt word, had dan Muller gewisselt :9

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Voor 5 minuutjes???
    Afgelopen zaterdag thuis tegen Hannover stonden ze met 3-0 voor met rust.
    binnen 15 minuten in de tweede helft stond het 5-0.
    Robben wil dan natuurlijk spelen om lekker te scoren maar dan moet je Robben sparen.
    Niet in een wedstrijd waar je Lyon onderdruk zet en ze kan uitschakelen met een mooie 2-0.
    In de 84ste minuut viel de wedstrijd dood en had Lyon zelfs nog een (schot)kans met Govou, dat was zeker niet gebeurd als Robben er nog stond, dan gingen ze doordrukken opzoek naar een 2de goal.

Laatst bewerkt: 21 apr 2010
  4. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Voor vandaag bedoelde ik ook. Lyon was niet bij machte en thuis wil je gewoon geen tegendoelpunt.

Ik vind het in ieder geval niet zo gek dat je de man of the match een wissel geef om hem nog extra aandacht te krijgen van de fans.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zidane is a legend. Inderdaad, dat kan ik beamen. Maar dat maakt hem nog niet onaantastbaar.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja maar je wilt toch nog opzoek gaan naar de 2-0 , Lyon bood toch geen weerstand meer. Die 5 minuten sparen maakt geen moer uit, dan gaat Robben straks maar een kwartier langer in het bubbelbad zitten.

7. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Gebruikte het als het nederlandse woord :) Heb ik opgenomen tot mijn nederlandse taalgebruik :p (Legend)

Tuurlijk was het dom en weet ik niet allemaal. Maar ik kan het wel waarderen dat zo iemand gewoon die gast ff liet zien wie de baas is.

8. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Alsof Robben een publiekswissel nodig heeft:emo:
    Zijn naam staat elke week weer in grote letters op de voorkant van Das Bild gedrukt.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Maar mij wel. Zanetti heb ik nog nooit bewust een smerige overtreding zie maken. Bovendien was het gewoon duidelijk een ongeluk. Dat kan ook nog weleens gebeuren namelijk, een ongelukje (zie Messi-Maicon).

Het was prima te zien en duidelijk geen buitenspel. Hij ging vanaf halverwege de helft alleen op de keeper af terwijl Piqué en Puyol op het verkeerde been stonden. Was een 100% kans, geen twijfel.

We hebben inderdaad gezien wie de baas is:

10. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Je naam in een roddelblad is natuurlijk wel hetzelfde kwa gevoel als dat 50000 man keihard voor je klapt en juicht :emo:

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Bayern is er nog niet. Die Fransen zijn ijzersterk in eigen huis en Robben blijft niet van die wondergoals maken (Fiorentina, Manchester) waardoor ze het nipt redden.

Ik ben stiekem een beetje voor Lyon, toch wel, merkte ik gaandeweg.

12. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, want dat heeft Robben in de afgelopen weken natuurlijk nog nóóit meegemaakt!!!
    Je kan toch niet ontkennen dat dit een volstrekt nutteloze wissel is! er is geen minimaal kansje meer geweest voor Bayern en Lyon kwam zelfs nog in het spel.
    En de kans dat Robben geblesseerd raakt in de resterende 7 minuten is net zo groot dat als Robben vannacht lekkerder gaat slapen door deze ''publiekswissel''.
    Hij was pissed off.

En kennelijk weet je bar weinig over de Duitse media.

13. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Wel een roddelblad met een oplage van een paar miljoen:+

14. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Je snapt natuurlijk zelf hoop ik ook wel dat de kans op spierblessures in de laatste 10 minuten groter is door vermoeidheid en zeker bij zo een mannetje als Robben is dat risico groot. Mja van Gaal zal het wel fout zitten en jij goed.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik niet, wat een kutploeg zeg. Sowieso haat ik alle Franse ploegen, belachelijk lelijk voetbal.

16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Zoals Robben net al zei: Ik voelde me fit en zag dat de rest vermoeid was en had net nog een kans gemist dus wou de wedstrijd beslissen.

Dit kan van Gaal natuurlijk niet echt zien want Robben lijkt onvermoeibaar maar dat is natuurlijk niet zo. Maar die 7 minuten.. ik vind het echt zonde.
    Tevens heeft Robben de afgelopen maanden totaal geen moment van zwakte laten zien, dit is natuurlijk veradelijk maar ik het Robben 100% zeker laten staan.
    Als de wedstrijd dood bloedde was het anders geweest maar Bayern had nog continue druk en ruimte voor een genadeslag.
    En de Champions League lijkt mij belangrijker dan de Bundesliga, maar ik weet niet hoe Bayern daar zelf over denkt.

17. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    De beste stuurlui staan aan wal, toch?

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ook, maar ik haat ook Duitse(rs) (ploegen). En Bayern is het meest Duits, en Lyon het minst Frans, dus ik vind het een lastige keuze. Voor Inter heb ik liever Lyon in de finale, als Barça het haalt doe dan maar Bayern.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Bayern Duits? Wat bedoel je daar nou mee? Bayern heeft lately echt geen Duitse speelstijl hoor.

:emo:. Bordeaux is echt een schitterende ploeg, speelt heerlijk voetbal.
    Maar blijkbaar zie jij alleen 3x per jaar een franse ploeg in de CL spelen?

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    nee hoor, ik heb vaak genoeg wedstrijden uit de franse competitie gezien en er is echt geen flikker aan. Hele competitie speelt zoals Twente/PSV speelt:emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina