1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wallcot/Messi/Maxwell, I don't give a fuck, ik ben FUCKING TROTS op m'n cluppie \o/ Zwaar terecht van verreweg de beste ploeg ter wereld gewonnen. Dat neemt NIEMAND ons meer af [​IMG] [​IMG]

2. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Heb je trouwens nog echte banden met die club? (Daar Geboren, of familie van daar) of gewoon zoals ik van Barca geniet, maar dan een stukje verder :9 Gewoon nieuwsgierig hoor :)

3. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, ben voor een groot deel Italiaan (Modena). Maar dat maakt voor de liefde niks uit. Helemaal gek en zo trots als een pauw \o/

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Als je geen zin hebt in een discussie met iemand die het niet met je eens is, prima. Reageer dan gewoon niet toch? Want als je als zo begint met je post kun je beter niet reageren.

Ik snap niet waarom ik niet mag vinden dat die jongen helemaal niet zo geweldig is als dat jij zegt. Ik zeg trouwens nergens dat ik twijfel aan zijn voetbalkwaliteiten. Ik zeg dat zijn gedrag zijn voetballende kwaliteiten op dit moment overvleugeld. En dat je dan als speler een probleem hebt.

Misschien heb je wel gelijk wat de transferwaarde betreft hoor, al blijf ik erbij dat het belachelijk veel geld is voor iemand die imo (lees, imo dus) nog alles te bewijzen heeft. Zeker in deze tijd is het bizar dat een talentvolle speler voor 25 miljoen verkocht gaat worden. Een speler die meer opvalt door zijn gedrag dan door zijn goede spel.

Je bent imo doorgebroken als je een basisspeler bent. Dat is hij niet, dus imo is hij nog niet doorgebroken bij Inter. Let wel, ik zeg bij Inter. Daarbij, hoeveel van die 84 wedstrijden begon hij als basisspeler en hoeveel daarvan heeft hij een volle wedstrijd gespeeld? Het is niet erg als jij dat anders ziet, daar heb ik verder respect voor.

Ik vind die gast echt een verschrikkelijke lamlul, maar wel eentje die geweldig goed kan voetballen. Als je ziet hoe die arrogante knul in een halve finale van de CL over het veld heen sjokt... Bizar gewoon. Er zijn ontzettend veel voetballers door hun gedrag en mentaliteit niet zo ver gekomen ondanks geweldige voetballende kwaliteiten. En die voetballers hadden echt niet allemaal minder potentie dan hij heeft.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Eh ik bedoel Maxwell. Lol ik heb Walcott neergezet omdat ik een snelle speler in m'n hoofd had 8)

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wat was HSV bagger zeg... Demel:emo:, komt vanaf de zijkant krijgt de bal ingespeeld, komt de eerste de beste verdediger tegen, hup speel die bal maar naar de tegenpartij |:-. En dan ook gewoon nog twee keer achter elkaar. Het kon nog ook, want Fulham viel toch niet aan.

Vanavond waren er maar weinig HSV-spelers die is met een actie voorbij een verdediger gingen... Dan moeten ze het maar in Engeland waar maken.

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zometeen met de auto naar Zwolle. Wat een spanning zeg...
    Verwacht dat het uitvak vol zal zitten, dus hopelijk slaat de sfeer in het uitvak, over op de groep, en rollen we Zwolle eventjes op.:)

Dit is gewoon de belangrijkste wedstrijd ooit van Fortuna. Nu moet het gewoon gebeuren.

Come on you yellow-green Army!\o/

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wow ik heb m'n lot alvast gekocht :p

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja lekker makkelijk he. Je geeft eigenlijk drie mogelijkheden, 0-0 of Robben maakt 1-0 of Bastos maakt 0-1. :+

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Mario heeft maar weer eens z'n excuses aangeboden. Het begint wel een beetje sneu te worden. Hoe serieus moet je zo'n excuses nog nemen? Het enige positieve dat ik er uit haal is dat ie er nog wel over nadenkt en blijkbaar nog wel iets van gevoel heeft voor z'n werkgever en haar fans.

Benieuwd hoe dit af gaat lopen deze zomer.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Bastos stond er ook nog niet in :eek:

Maar idd, was natuurlijk een achterlijke voorspelling.

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben helemaal niet van de mensen, die een mentaliteit om te huilen hebben. Echter op de een of andere manier, ben ik fan van Supermario :D.

Ik hoop echt dat hij het licht gaat zien of een trainer vind, die hem in de hand kan houden. Dan is Supermario ook echt Super :)

Laatst bewerkt: 23 apr 2010
  13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Gaat lekker he? 1-0 achter :mad:!

14. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Even een update vanuit Zwolle. Het is nu rust hier, staan 1-0 achter, maar de sfeer is top. Nog even ter duidelijkheid. Als Fortuna verliest, kan fortuna alleen degraderen bij een gelijkspel of winst van Telstar, en een overwinning van Oss.
    Het begon allemaal zo goed, mvv dat meteen met 1-0 voor kwam tegen Oss, en Telstar dat 0-1 achterkwam tegen Eindhoven. Echter nu, ziet het er niet meer zo mooi uit.

Mvv 1-1 Oss
    Telstar 1-1 Eindhoven
    Zwolle 1-0 Fortuna

Bij deze stand is Oss gedegradeerd, maar wat ik zo hoor via de radio, speelt Oss veel beter dan MVV. Word nog billenknijpen....

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Zwolle - Fortuna 2-0
    MVV - Oss 1-1
    Telstar - Eindhoven 1-2

:mad:
    Laat Oss gewoon degraderen, Telstar is na Haarlem een regioclub hierzo, het zou raar zijn als de 2 aartsrivalen allebij in hetzelfde jaar uit de JupilerLeague verdwijnen..
    Tevens voetbalt er een kennis van ons en hoort Plet minimaal in de Jupiler League thuis.
    Fortuna heeft nog een historie in de Eredivisie, 10 jaar terug of iets dergelijks, dus die gun ik de Jupiler League ook wel, en voor Ralluf:+
    Maar dit is dus kut..

Virtuele Stand:

17 Fortuna Sittard 36 30 31 - 56
    18 FC Oss 36 30 42 - 75
    19 Telstar 36 29 45 - 65

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

3-1 MVV!

Wat een vreugde hier in het uitvak!

EDIT: Penalty MVV, en een rode kaart Oss

4-1!!!!!!!! :D

17. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Top top top!!!! :thumbs:

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Heerlijk :D
    Zo help je pas een streekgenoot, (mocht Telstar nog scoren iig:+)
    Maar dit is wel lekker zeg :cool:
    Ideale scenario, al is het wel zuur voor de supporters van Oss natuurlijk..

Top Oss:

2009: 14de
    2008: 8ste
    2007: 17de
    2006: 11de

Laatste plaats:

2009: FC Omniworld
    2008: Haarlem
    2007: AGOVV
    2006: Fortuna Sittard

Er is nooit een touw aan vast te knopen, in de Jupiler League viel alleen een enige indicatie voor de kanshebbers op de titel en play-offs te verzinnen, (op Volendam na dan.. 16de :'-()

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Telstar blijft! _O__O_

En Viktortje: Utrecht <-> Telstar? Zie de connectie niet. :+

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Woef, Liverpool 1-0 verloren. Was te verwachten natuurlijk en dan komen al die bullshit verhalen weer dat ze "moe waren van de busreis". Nikste. Ze kunnen gewoon geen fuck meer. Kwa spel heeft Liverpool niks gebracht. Vorig seizoen met 4-1 winnen van United. Dat was PRACHTIG. Nu gaan ze voor gaas ... Ik hoop echt dat Benitéz er EINDELIJK eens uitvliegt, ondanks zijn "accomplishments".

Minimaal 3 nieuwe aankopen. Welke? Van der Vaart, Balotelli ( :+ ) en dan een spits? Villa misschien? Die toch vaak genoeg de hint heeft laten vallen weg te willen bij Valencia ...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina