1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Balotelli én een spits. Hijs toch spits of ben ik nou gek.

Overigens: Bye bye FC Oss, don't let the door hit you on the way out _0/

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    YES, we blijven erin!:cool:
    Heerlijke spanning en sfeer in het uitvak.
    Zal morgen ongetwijfeld geen stem meer over hebben!:+

En nu per direct de trainer eruit knikkeren, de helft van de selectie wegdoen, en eens een jupiler league waardig team bij elkaar rapen. We moeten nu eens naar boven kijken. We hebben amper een voorbereiding gehad omdat we vorig jaar zware financiële problemen hadden, plus het gezeik met Roda en een fusie. Dit jaar was de doelstelling dan ook om niet te degraderen, en die is uiteindelijk gehaald. Nu moeten we gewoon stappen maken, en niet weer in deze shit belanden.

Enfin, ik ga slapen, ben dooooooooooooooooooood.:D

Sittard till i die!

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik las dat hij binnenkort met de hoge heren van Juventus een team samen gaat stellen voor om hem heen. Als dat waar is krijg je dus je zin en vertrekt ie. Hij schijnt wel Kuyt en/of Mascherano mee te willen nemen. Torres staat ook niet te springen om te blijven geloof ik en Gerrard zou ook al wat hints gegeven hebben om elders te gaan spelen (hij zou graag onder Mourinho willen werken).

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, dat klopt. Zoiets is al heel lang te horen in de wandelgangen.

Op Kuyt naar Juventus gaat weet ik niet, lijkt me niet echt een club voor hem. Mascherano, nooit fan geweest van zijn spel. Gerrard en Torres hebben in hun contract ook opgenomen dat ALS de Champions League niet bereikt word, ze mogen vertrekken. Gerrard lijkt me niet zo handig, die heeft voor 4 seizoenen getekend ( hierna nog dus ) en kapt dan met voetballen. Torres? Ja, die had gehoopt met Villa te spelen met de start van het vorige seizoen. Hij kreeg alleen een Italiaan die 25 miljoen kostte en niks presteerde tot op heden :+

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    _O__O__O_

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik kom uit een dorp in de buurt van Haarlem en ben Ajacied.
    Daarnaast steunde ik Haarlem omdat ik er wel eens kwam en wedstrijden heb gezien. (Haarlem-Ajax o.a) en was Telstar de club naast Haarlem die ook veel spelers van mijn voetbalclub recruiteren. Nu Haarlem helaas failliet is wil ik Telstar vanwege bekende spelers wel professioneel zien spelen. En ik ben niet voor FC Utrecht, maar wil wel dat ze Europees halen want ik woon vlakbij het Galgenwaard.

7. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Geweldig dat fortuna erin blijft, leuke club en deze club hoort gewoon professioneel voetbal te spelen. Als je weet wat voor spelers deze club heeft gebracht. Jammer genoeg gingen ze naar PSV maar ach wat doe je eraan. :+ Maar het mooiste blijft toch dat ze de KNVB flink voor schut hebben gezet en TOF is een geweldig initiatief geweest om deze club met historie erin te laten. Ik weet nog dat ze in de bekerfinale speelden tegen Ajax en ze gewoon een heerlijke pot voetbal speelden.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Aah, vandaar. Ik vond alleen het aantal supporters vandaag totaal onrealistisch. Het zit de laatste jaren helemaal niet zo vol in het stadion, itt de wedstrijd van vandaag. Vroeger was dat stukken beter.

Maarja, ook al ben ik geen echte supporter, het blijft in m'n hart, puur omdat ik in de jeugd heb gespeeld, de keeper van de twee seizoenen hiervoor bij me in de klas heeft gezeten en ik zelf ook op dat veld heb gespeeld. :+

9. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Wat gebeurd er nu met de plaats van Top Oss, wie komt daar nu in dan??

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Niemand.

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    We hebben nog steeds een 4 sterren jeugd opleiding (hoogst haalbare, en we zijn volgens mij de enige jupiler league club met die beoordeling) waarin veel goede jongens rondlopen, helaas gaan ze steeds net te vroeg weg. Vorig jaar Danny Hoesen op 18 jarige leeftijd zien vertrekken naar Fulham waar hij het erg goed doet. Die krijgt binnen 2 jaar wel een plek in het eerste. Dan Brian linssen die ook vorig seizoen vertrok met 18 jaar, en die werd gezien als een supertalent. Nu speelt hij bij MVV, en maakte hij ook gisteren weer een erg mooie goal. Weet zeker dat die jongens er wel gaan komen.

Het is gewoon frustrerend dat we die jongens niet gewoon kunnen behouden. Je kunt wel een goede jeugdopleiding hebben, maar als ze nooit meer dan 10 wedstrijden in het eerste elftal spelen, heb je er uiteindelijk niet veel aan.

Je kunt dan wel Mark van Bommel, Jan van halst, Fernando Ricksen (Zenit Sint Petersburg), Kevin Hofland, Ruud Hesp, Wilfred Bouma, Patrick Paauwe, Huub Stevens, Kevin Hofland, John Linford enzo in je team hebben gehad. We zitten nu al 10 jaar in de shit dat we onderaan mee draaien in de jupiler league. Het wanbeleid van de afgelopen 10 jaar moet afgelopen zijn. Gewoon een hele frisse wind erin laten komen, en mensen die verstand ervan hebben.

Bekerfinale tegen Ajax was inderdaad echt super! Kan er nog steeds van genieten als ik eraan terugdenk. En natuurlijk ook de halve finale in de Europa cup 2, waarin we verloren van Everton. Dat zijn dingen die je nooit meer vergeet.

Benieuwd wat er de komende weken gaat gebeuren. Zal heel veel moeten veranderen....

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Die bekerfinale weet ik ook nog wel, echt een ruk wedstrijd.
    Iedereen tikte heel rustig de bal rond en bij de goals werd er niet gejuicht8) (werd 2-0..?)

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    @ Viktor, 1-3 geloof ik.

Laatst bewerkt: 24 apr 2010
  14. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nee, Ajax won de finale met 2-0 van Fortuna.
    Fortuna won wel in de halve finale uit bij psv met 1-3.

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Haha kwam deze net tegen op een ander forum. Vond hem wel leuk gedaan :9

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, geniaal. :D

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Er beknoptere manieren om te zeggen dat Aad de Mos lijdt aan grootheidswaanzin.

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hmm

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :eek: Dan hoop ik voor ze dat Kuijt, Gerrard en Torres blijven en ze nu wel een goede vervanger voor Xabi kunnen vinden. Dat is op papier in ieder geval dan toch een aanval om van te watertanden. Misschien dat Gerrard dan ook weer wat vrijer kan voetballen als er nog een creatieveling naast hem staat

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Haha, wat zijn ze toch heerlijk dom bij Madrid :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina