1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die Busquets doet ook lekker dramatisch. Hou daar echt niet van, dat soort dingetjes(en ja ook bij De Zeeuw vond ik het niet kunnen).

2. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Gewoon heel stom. Slaande beweging is rood. Of het nou een klein tikje is of een klap. Je weet dat je het niet mag.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Idd...

maar goed iemand een rode kaart aannaaien hoort er (helaas) bij dus in dat opzicht heel Busquets het gewoon slim gedaan

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Je zag Busquets opkijken, hij lag op de grond en keek eventjes normaal en ging daarna weer verder met zijn theater.. Motta had gewoon zijn hand niet in de buurt mogen houden maar toch.. kut dit.
    Inter kan het wel vergeten, willen ze een uur lang elke bal naar voren knallen? :emo:

Hele mooie redding van César :)

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Jezus, deze wedstrijd is nog saaier dan die van gisteren. =(

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jezus wat een thuisfluiter zeg die Belg. Niet normaal. 8)

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Geef ze ongelijk, als je een 3-1 voorsprong moet verdedigen in Camp Nou.
    Dan ga je toch geen 4-3-3 spelen?

Ik ga de 2e helft wat anders doen was dit is echt ongelofelijk saai voor de neutrale supporter.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Barca kan niet klagen over de scheids inderdaad. Hoop dat er snel een doelpunt valt, wordt erg saai zo

ze spelen nu 4-4-1 met sneijder in de spits en milito en eto o aan de zijkanten.. Barca moet wel heel ver doorschuiven wil je daarvandaan er langs kunnen counteren. Maar goed , hoe langer het doelpunt uitblijft hoe meer ruimte ze in de rug weg zullen gaan geven.

Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inter mocht vorige week niet klagen. Dus ze staan gelijk.

10. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Wat een smerige kutploeg is dat inter. Chivu had van mij ook rood mogen krijgen. Het spel wordt door inter helemaal doodgemaakt.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dus jij zou als trainer van Inter hier vol op de aanval spelen? Natuurlijk is de wedstrijd nu niet leuk maar Inter doet toch gewoon wat ze in zo een situatie moeten doen?

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    @ Petrucci o.a

Hahaha, geef hun serieus is ongelijk8)
    Er staat een finale in de Champions League op het spel wat miljoenen oplevert.
    Daarnaast ben je in de buurt van uitschakeling van de beste club ter wereld.

Inter speelde vorige week Barcelona weg en je mag niet verwachten dat ze nu weer voor de goal gaan. Echt jongens het is misschien kut om naar te kijken maar om te zeggen dat Inter een kutploeg is vanwege deze wedstrijd is echt :emo:

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Absoluut, maar ik mis wel de agressie en de snelle omschakeling die je vorige week zag. Nu wordt de bal vaak maar blind naar voren geknald en dus meteen weer ingeleverd.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd. Het is wel Barcelona he waar je tegenspeelt. Had je nu een beetje aanvallend gespeeld dan stond het al 2-0 voor Barca ofzo. En nu hebben ze ook nog 10 man. Kan het wel begrijpen. Maar leuk is het allemaal niet voor ons neutrale toeschouwers.

Edit: Ja hoor weer 3 man voor me ofzo 8)

15. Munnie

Munnie Guest

Wat is Inter dramatisch, in het begin hoopte ik nog wel dat inter door zou gaan... Maar nu... Alleen maar tijdrekken, verdedigen, en nog geen kans gehad. Come on Barca!!

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Als ik moet kiezen tussen met lelijk voetbal de finale bereiken, of aanvallend spel zodat het leuk is voor de toeschouwers, en kansloos ten onder gaan, dan kies ik ook voor het eerste.

17. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Het is zeker een slimme tactiek van Mourinho, had niet anders van hem verwacht. Maarja het is geen leuk voetbal om te kijken zo. Plus ik gun het Barcelona ook wel wat meer omdat we al veel mooie dingen van hen gezien hebben dit seizoen.

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Eens. Dat tijdrekken van Inter is echt super gaar.

19. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Chivu speelt gewoon de bal daar hoor.

En op de andere:
    Oh en wat erg dat ze zo spelen :): is waarschijnlijk heel slim om super aanvallend te spelen tegen Barca thuis.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ik zie nu pas het toneelspelen van Busquets. Wat een loser. :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina