verwachtte ik al. Ik werd gek tegen Twente, ik liep gewoon met mijn vader (51, vorig jaar kunstheup gehad en loopt daardoor nog wat minder makkelijk) over het voorplein naar poortjes 40-50, want daar moest ik mijn kaartjes ophalen. Ging de ME uit het niets ineens een charge doen waardoor ik en mn vader moesten gaan rennen. Als ze dat dan hebben gedaan zetten ze zo'n grens van boze MEers neer met schild en knuppel in de aanslag. Nou had ik nergens mee te maken, dus ik liep gewoon naar zo'n agent toe van: Kunnen wij er niet even langs? We moeten de kaartjes halen aan de andere kant. Schreeuwt ie: ACHTERUIT!! Ik: Oh, oke dan. Toen begon mijn vader gewoon normaal: We moeten de kaartjes halen, wat moeten we nou dan? Agent: Dan loop je maar om Mijn vader wist niet wat ie meemaakte. Was zich helemaal de tering geschrokken, toen ie een kwartier later een beetje bijgekomen was zei die: op zo'n moment merk je toch wel even dat je niet zo mobiel meer bent. Als ze met die teringpaarden mijn pa hadden geraakt had ik helemaal door het lint gegaan. Sowieso liep heel het voorplein gewoon vol met normaal volk. Veel kinderen en vrouwen.
Laatst bewerkt: 16 apr 2010