1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Dan is het de overheid die hem tegen houdt, kan ook. My bad. In ieder geval wordt er al jaren om gevraagd en blijft 'ie ergens tegengehouden worden. En je kan nu niet zeggen dat de KNVB lekker bezig is toch?

EDIT:
    Ik lees net dit. Goed nieuws:
    http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/6532590/__Snelle_invoering_voetbalwet__.html?sn=telesport

Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  2. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist hadden ze het er nog over in de DWDD, het voorstel ligt in de eerste kamer, en wordt vooral tegengewerkt door het CDA. Zal er denk ik niet komen voordat er een nieuw kabinet zit.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het zal eens niet dat die kutchristenen hun eigen belang groter achten dan dat van de rest van Nederland.

4. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    :D

Morgen de laatste thuiswedstrijd van het reguliere seizoen, tegen RBC Roosendaal.
    Hopelijk komen er weer een aantal jongens terug van blessures en komen we in vorm voor het begin van de nacompetitie.

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Almeria - Real Madrid 1-2

1-1 Ronaldo:

[yt]gA4GUW_GyGk[/yt]

1-2 Van der Vaart:

Klik bij de goal van Ronaldo in het venster op ''Van der Vaart goal HQ'

Het is natuurlijk gewoon een dieptepunt dat de finale over 2 wedstrijden moet worden gespeeld, maar ik maak me meer zorgen over een Feyenoord dat Zondag zijn protest op het vel gaat laten zien, ze spelen voor plaats 4 die hetzelfde recht geeft als plaats 5.
    Dit kan gewoon een naaiactie richting ajax worden terwijl de KNVB het heeft besloten.
    Een Finale in het Philips stadion oid zal veel beter zijn, ik zie de problemen daar persoonlijk niet van in..

Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    [yt]-Zmf2fcxxdY[/yt]

0:12, dat ziet er best verkeerd uit of ligt dat aan mij 8)

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Hahaha, liefde inspireert de spelers tot scoren momenteel8) (0:45 zie je het beter)

8. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ligt niet aan het stadion, maar aan de mensen dan moet de NS 20.000 man vervoeren naar eindhoven :lol: Ajax nam niet voor niks maar 7700 kaarten (=7 treinen) :9

die voetbalwet is in 2006 al bedacht volgens mij .. 4 jaar later is ie nog niet doorgevoerd. Dat krijg je als de mensen op pvda/cda blijven stemmen :'-(

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ach, Eindhoven stelt toch al geen zak voor dus dat kan wel afgebroken worden:+

10. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, lekker mee lullen man! :thumbs:. Sinds waneer word er naar internet gekeken? Een site met een mooi plaatje en het hele land spreek er over. Wat een drama. Wanneer is er nu voor het laatst iets mis gegaan?

Hmm, dat weten de meeste hier niet eens meer. Maarja lekker overal over meelullen. En maar gillen dat het anders moet. Zal iedereen nog vies tegen vallen mocht echt alles doorgaan. Lekker bios publiek :thumbs:.

11. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heb jij het allemaal meegemaakt, en viel het altijd ontzettend mee. Internet? Nee, daar kijken we niet naar. We gaan pas echt actie wanneer er gewonden vallen, zoals echt mannen.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Is dit een of andere persoonlijke aanval op mij? Lul toch niet zo slap man. Of het nou drie jaar geleden was of gisteren dat supporters zich misdroegen door anderen te mishandelen in het mom van een voetbalwedstrijd, het recente verleden heeft gewoon uitgewezen dat een relatief grote groep supporters zich niet kan gedragen. Of staan die ME-busjes er telkens voor de sier als ze er staan?

Oh, en het is het internet, dus ik kan net zo goed niks zeggen. Want ja, het is toch maar het internet. Wat is dit nu voor slap geneuzel?

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach Voltreffer is ook iemand die zich superieur voelt tov andere Ajax fans. Ik ben een groot Ajax fan maar heb geen sk. Soms ga ik wel naar een wedstrijd tho, dus nu ben ik bioscoop publiek :emo:

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Opzich is er al heel lang niks meer gebeurd. Ajax - feyenoord mogen niet meer naar elkaar door een paar spreekkoren, als dat alles is. En als de JC schaal de wedstrijd tussen feyenoord en ajax word dan willen ze die ook gewoon over 2 wedstrijden doen. Ze slaan wel een beetje door!

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het alleen wel achterlijk dat die Feyenoorders weer moesten gaan rellen gister. 'Bekerfinale moet over 2 wedstrijden gespeeld worden door de dreiging van mogelijke rellen, wat doen we om te protesteren? Rellen!' You lost me there.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.724
    fixed.

Ik vind dat je dat soort mensen niet eens Ajacieden of Feyenoorders mag noemen, maar gewoon achterlijke mongolen.

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Van echte rellen was geen sprake. In het begin ging de demonstratie prima, verliep rustig, af en toe werd wat vuurwerk afgestoken, meer niet. Toen kwam er opeens een grote politiemacht (ME) opdagen, die met hun busjes door de supporters heen gingen rijden etc. Niks aan de hand, alleen beetje raar. Toen wilde men een tocht naar het stadhuis maken. Dit mocht niet van de ME, waarop er enkele stenen werden gegooid en charges uitgevoerd. Mag natuurlijk niet, maar al met al viel het dus wel mee. Weer aardig opgeblazen door de media dus. Hoorde op Rijnmond dat de demonstratie prima verliep tot de ME kwam opdagen, ze snapten niet waarom ze met +10 busjes hierop afkwamen. Buiten dat, menig voetbalsupporter die regelmatig (risico) wedstrijden bezoekt, zal weten dat de ME regelmatig staat te intimideren. Is natuurlijk geen reden om met stenen te gaan gooien, maar de ME doet echt gigantisch veel rare dingen, bekerwedstrijd tegen Twente ook. Puur machtsvertoon/misbruik.

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    verwachtte ik al. Ik werd gek tegen Twente, ik liep gewoon met mijn vader (51, vorig jaar kunstheup gehad en loopt daardoor nog wat minder makkelijk) over het voorplein naar poortjes 40-50, want daar moest ik mijn kaartjes ophalen. Ging de ME uit het niets ineens een charge doen waardoor ik en mn vader moesten gaan rennen. Als ze dat dan hebben gedaan zetten ze zo'n grens van boze MEers neer met schild en knuppel in de aanslag. Nou had ik nergens mee te maken, dus ik liep gewoon naar zo'n agent toe van: Kunnen wij er niet even langs? We moeten de kaartjes halen aan de andere kant. Schreeuwt ie: ACHTERUIT!! Ik: Oh, oke dan. Toen begon mijn vader gewoon normaal: We moeten de kaartjes halen, wat moeten we nou dan? Agent: Dan loop je maar om :emo: Mijn vader wist niet wat ie meemaakte. Was zich helemaal de tering geschrokken, toen ie een kwartier later een beetje bijgekomen was zei die: op zo'n moment merk je toch wel even dat je niet zo mobiel meer bent. Als ze met die teringpaarden mijn pa hadden geraakt had ik helemaal door het lint gegaan. Sowieso liep heel het voorplein gewoon vol met normaal volk. Veel kinderen en vrouwen.

Laatst bewerkt: 16 apr 2010
  19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ME spoort niet, ik ben bij de viering van de bekerwinst op het Leidseplein geraakt door een waterkanon terwijl ik fucking langs de kant zat niks te doen, juist om niet geraakt te worden. Zie ik opeens dat kutkanon op me gericht worden en ja hoor, drijfnat in de tram gezeten toen.. tyfuslijers.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik werd ook met een knuppel bij de kant weggemept. Achterlijke idioten zijn 't. Zat daar rustig een jointje te draaien, volledig uit de meute... =(

Anyway: Inter-Juventus 2-0, met een schitterende goal van Maicon als openingstreffer:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina