1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou wat een scheidsrechterhaat opeens als hij tegen barcelona fluit. Het was overduidelijk hands, of het bewust is dat laat ik in het midden, maar als hij de bal niet had aangeraakt dan zou de bal van zn borst stuiteren, nu ging de bal via zijn hand naar beneden en hij hem gelijk onder controle. Terecht afgeloten naar mijn mening. Verder vond ik zijn optreden wel matig, geen terechte rode kaart bijvoorbeeld.

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Geniaal, nog nooit zoveel diversiteit in reacties gezien_O_
    De helft anti-Inter en de andere helft zit te kijken met een boner.

Ik vind dit wel mooi, 1 schot op goal in een hele wedstrijd.
    En tegenwoordig durft geen enkele club met zoveel verdedigers te spelen omdat het wordt afgestraft, nu werkt het gewoon *)

Nerra is zich nu in coma aan het zuipen waarschijnlijk :b:

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    O ik wel hehe wat dat betreft snap ik Inter ook wel. Alles om te winnen instelling _O_ (en dan niet doping oid maar wel binnen de grenzen).

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Inter heeft toch ook niet gewonnen :+

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, wel even een geniaal momentje. Een van de weinige van Barcelona vanavond. Een van Messi (geweldige duik van Julio Cesar), een van Pique (meesterlijk) en een van de terreinknecht.

_O_

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, Inter heeft niet verloren.

7. Remco

Remco Guest

4, waarvan in het doel. Nog steeds niet veel, maar toch ;)

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Sja, moet je hier van zeggen. Anti-voetbal. Heb me zitten verbijten de hele wedstrijd en stond te springen in de kamer bij de "goal" van Bojan. Had het Barca zo gegund, alleen om de manier van spelen van Inter. Alleen tellen de doelpunten en niet de schoonheid in voetbal.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Trouwens dat commentaar dat je Pique beter in de spits kan zetten dan wandelende stok was echt terecht. Weer zitten ergeren aan Zlatan, gaat echt niks worden.

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Messi viel wel tegen vanavond.. :'-(
    Maar de goal was wel ff briljant zeg, echt heerlijk op op zo'n belangrijk moment even je tegenstander zo te kijk te zetten. :thumbs:

11. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inter vernederde barca de hele wedstrijd in kamp Nau, ondanks dat doelpunt :D

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vernederde ze Barcelona? Vind je dat serieus? Ze vernederde zichzelf! Met enorme klasse speelde ze vorige keer, ik vond het vandaag niet om aan te zen

13. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Barcelona speelt pas vuil voetbal
    1e wedstrijd: Fouls committed 21
    2e wedstrijd: Fouls committed 20

inter:
    1e Fouls committed 18
    2e Fouls committed 15

_0/

14. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Vooral Messi weer met z'n judoworp bij Maicon. :mad:!

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hoe zit het trouwens met verlengingen enzo? Want het stond net toch gelijk, snap er geen bal meer van :+ Can somebody explain me!

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    3-1 en 1-0 maakt 3-2? :+

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Oost-Duitsland vernederde West-Duitsland inderdaad ook wel keihard door die muur ertussen te zetten en dat is precies wat Inter vandaag deed. Heeft helemaal niets met vernederen te maken maar het is enkel de angst voor de tegenstander. Dan kan Mourinho ook wel zo heel interessant gaan doen maar het geeft alleen maar aan dat ze in hun broek scheten en daarom alles maar dicht timmerden. Natuurlijk komt Barca dan niet aan voetballen toe, heeft geen ruk met vernederen te maken.

18. Remco

Remco Guest

@WB: Dan wordt er gekeken naar het aantal doelpunten, in dit geval dus 3 voor Inter en 2 voor Barca. Had Barca nog een doelpunt gescoord, was het 3-3 geweest, maar dan tellen uitgescoorde doelpunten dubbel, waardoor Barca door was geweest ;)

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is ook klasse hoor. Mentaal is dit enorm zwaar voor Inter-spelers. 94 minutenlang keihard focussen. Je mag absoluut geen fouten maken en verslapping is dodelijk. Top van die Mourinho dat hij dit in het team weet te brengen, wat hij al eerder heeft bewezen bij Chelsea en Porto. Mooi is het allemaal niet maar zeker bewonderenswaardig.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inter heeft 3 keer gescoord over 2 wedstrijden en Barca maar 2 keer. Ze hebben allebij wel evenveel punten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina