1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Tsja, het is toch een mooi seizoen, IMO (IMO, IMO) is Ajax de beste club van Nederland met de beste perspectieven aangezien bijna niemand vertrekt en de contracten de langste van de eredivisie zijn. Volgend jaar moet de Champions League behaalt worden en dan wordt het weer een seizoen waar je op een woensdag de spanning van een Champions League wedstrijd met je cluppie voelt:)
    De beker is een mooie bonus. Volgend Seizoen wordt het knallen, nu vooruit kijken naar een heel mooi WK en even respect uitspreken voor de Twente fans die er niet dit jaar bij zijn gekomen.

En kan iemand mij de adresgegevens van Aernhem PM-en alstublieft? Iemand hier moet hem wel persoonlijk kennen en ik denk dat ik met een grote schare de XBW-knockploeg weer leven in kan roepen.

Laatst bewerkt: 2 mei 2010
  2. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik begrijp het inderdaad niet. Ik wil het ook niet begrijpen geloof ik, ik ben blij dat ik over een bepaalde mate relativeringsvermogen bezit.

Ik snap heus wel dat mensen Ajax het kampioenschap niet gunnen, prima, maar dat wil toch niet gelijk zeggen dat je ook absoluut niet wil dat Ajax kampioen wordt? Net alsof het zo zwart-wit is.

En ik zeg dat ik ze het minder gunde dan eerst, op basis van het voetbal. Ik vind Twente nog steeds een sympathieke club dus wat dat betreft gun ik ze het wel. Je leest dingen een beetje vreemd hoor. :)

3. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik gun het Ajax ook absoluut niet als Feyenoord-supporter. Dus ik ben blij dat Twente landskampioen is. Liever Twente dan Ajax wat gewoon normaal is.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja, en?

5. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7

Of jij kan niet formuleren;)?

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb dat ook wel een beetje hoor, na de eerste seizoenshelft vond ik het echt heel knap wat Twente liet zien maar naarmate zij minder goed gingen spelen en Ajax steeds vaker achter elkaar ging winnen kon ik het niet meer opbrengen om zo positief over Twente te zijn :+

Is ook lastig als je totaal niet onpartijdig bent

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    derde ster :D:D

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee we hebben er maar 2.

9. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe doet vitesse het?

10. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    :eek:

Van een 2-0 achterstand naar een 2 - 2 gelijkspel hoezo? :D

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    nog altijd beter dan geen ster;)

Overigens was de kritiek op MvB gewoon terecht, Jol heeft dit seizoen alles weer goed gemaakt en ervoor gezorgd dat ajax ook op dit moment de beste ploeg van Nederland is. Dat ze geen kampioen zijn geworden is enorm kut, maar dat hoort er soms bij. Ik ben trots op wat ajax dit seizoen heeft gedaan.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Echt heel triest, echt een laag niveau als je dat soort dingen nu gaat posten Aernhem.

13. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Onzin? Dat was Marco, dit jaar was het Jol! Klinklare onzin :emo:.

Ik vind trouwens dat Jol het dit jaar fantastisch heeft gedaan en Ajax weer aan het voetballen heeft gekregen. Nu wel hopen dat ze de CL halen, want het is imo de enigste ploeg die beetje ver kan komen in de CL.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is ook moeilijk om te tellen.

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Volgens mij zijn we op XBW inmiddels niet echt anders gewend van zijn kant :+

16. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ach, je bent gewoon zielig meer niet;)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Toch wel blij dat Feyenoord op de laatste speeldag nog een voorronde EL armer is!
    O en trouwens, ik denk ook dat Ajax meer te zoeken heeft in de CL volgend jaar dan Twente, want zonder Douglas en Ruiz wordt dat echt een drama.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Twente is Kampioen en iedereen is weer bezig met zijn haat tegen Ajax.
    Heb je echt niks beters doen. Misschien kunnen we het gewoon over Twente hebben?
    De Kampioen van Nederland.

19. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    idd respect voor Feyenoord.
    Hopelijk nog stunten in de beker zou heel mooi zijn.

20. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, prachtig afscheid van Makaay en verder een goede invalbeurt van het talent van Haaren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina