1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    C. Ronaldo. :mad:

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ga anders even populair doen. Zo te zien heb je het ':emo:' poppetje ook al gevonden. Snap je punt niet, ik zeg alleen dat het tegen een voetballende ploeg makkelijker voetballen is voor ajax, dan tegen een stugge ploeg. En al speel je tegen een 4de klasser, als hun met 11 man verdedigen, kun je het nog heel moeilijk krijgen ;)

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dit is een grap toch?8)
    Die kop van Pantelic wanneer Emanuelson de bal aan Suarez geeft is priceless_O_
    Ik hoop dat Willem II in de eredivisie blijft, ze vechten altijd, nu ook tegen Roda hadden ze bijna NAC de play-offs gegund. En ze zijn een eeuwige degradatiekandidaat die nooit degradeert:cool:

Laatst bewerkt: 2 mei 2010
  4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hou op:lol: Krijg nog een stuip van het lachen

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
  6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Pothuizen had overduidelijk rood moeten krijgen, daar kun je niet omheen. Steekt duidelijk z'n arm in de lucht en houdt de bal tegen. Helaas krijgt hij geel, zal vast de opdracht zijn geweest van dhr Kessler. Ook zo triest dat Kessler zonodig twee scheidsrechters, Vink & Blom moest schorsen omdat de één een penalty van Twente onthield en de ander een gele kaart van een speler van Ajax was vergeten op te schrijven.

Het moet niet gekker worden.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ach, mensen die zeggen dat de KNVB pro-ajax is zijn niet helemaal 100% bezig. Kijk anders ook is naar voorgaande seizoenen, Ajax is ook een paar keer flink genaaid hoor..

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ach wie neemt de knvb nou nog serieus?

Iedereen die in een eventueel hoger beroep gaat, wint het gewoon van de knvb.

9. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gezeik hier, de KNVB is pro niemand. Scheidsrechters maken nou eenmaal foutjes, punt uit. Dit gebeurd bij Ajax, AZ, Twente, Feyenoord, whatever.

Kan er nou niemand gewoon voetbal kijken, in plaats van alleen maar een beetje lopen te zeiken op de KNVB?

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Real Madrid 2-2 Osasuna. Nu rust.

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ron Jans_O_
    Een heerlijke trainer, straalt altijd positiviteit uit, nooit arrogant, (bijna) nooit zeiken op de arbitrage en heeft van een club die in 2000 naar de eredivisie promoveerde. in de 8 jaar dat hij er actie was Groningen van een degradatiekandidaat naar een sub-topper gebracht.
    Bij zijn laatste 4 seizoenen werd hij 5de,7de,8ste, 6de en nu weer 8ste.
    Alleen vind ik dat een trainer die symbool staat voor Groningen in de eredivisie niet thuis hoort bij Heerenveen.. die heeft zijn eigen symbool nodig.

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Amen :)

Anyway, dit is voor het eerst sinds tijden dat Ajax het kampioenschap niet op de cruciale momenten heeft verspeeld. Ja we hebben teveel verloren, knullig soms, maar wedstrijden als tegen ADO hebben we heel veel geluk gehad, en dat was een prettige bijkomstigheid. Ajax heeft zeker na de winter laten zien absoluut een geweldige ploeg te hebben staan, en ik ben oprecht trots op Ajax dat ze zo gevochten hebben voor dat kampioenschap. Twente heeft op rozen gezeten, en heeft op de juiste momenten de punten gepakt, ook al was het niet altijd even denderend.

Maar als ik die beelden zat te kijken vanmiddag van die zielsgelukkige boertjes in dat stadion, dan kan ik alleen maar zeggen: Gefeliciteerd FC Twente.
    Ik vind het alleen zó jammer, dat Munsterman in 't interview op Eredivisie Live zo nodig over Ajax moest beginnen.. "En niet op de manier van Ajax, meteen 3-0 ofzo, maar gewoon zoals FC Twente, 1-0 bla bla bla" DUDE! Hoe is het beter om met 1-0 te winnen dan met 3-0? Maar goed, hij is blij, dus laat hem..

En het volgende pijnlijke momentje voor FC Twente; Kunnen jullie nou echt niet genieten van een kampioenschap zonder als speler zijnde, in de kleedkamer heel hard "Helemaal niks in Amsterdam" te gaan zingen? Natuurlijk, je hebt een punt meer, en er is dus inderdaad niet zo gek veel in Amsterdam, maar kom op zeg, dat gedrag ergerde ik me vorig jaar al dood aan bij AZ, moet dat nu dan ook bij jullie gebeuren? Had ze wat hoger ingeschat..

En dat verschillende PSV fans me al smsjes gestuurd hebben met "Mwhahaha, 2e plaats" vind ik al helemaal hilarisch, want ik hoorde niks van ze toen Ajax eroverheen ging op de ranglijst, laat staan toen ze beseften vandaag dat Ajax gewoon 16 punten meer heeft verdiend na de winterstop..

Nogmaals, FC Twente is de terechte kampioen van dit jaar. Een waardig afscheid voor N'Kufo, Ruiz, Perez, Janssen, Stoch, Boschker, Rajkovic, Tiendalli, Stam, Douglas en Tioté. :+

*voorspelt leegloop*

13. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Nee, dan kun je beter Roda erin hebben met Hadouir en z'n overtreding op die NEC-speler :{

Ook met Feher had NAC verloren.

Loran had gewoon moeten starten, ik dacht dat ie geblesseerd was, dan kon Kwakman gewoon middenvelder zijn en dan had je wat creativiteit. Nu was er dus niets. Gorter is nog te wild, De Graaf is een loopwonder en vd Leegte een opruimer. De man met de goede pass is Kwakman en als verdediger is het juist een verzwakking.

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik moest lachen :D

15. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Meest verstandige post van de dag. Compleet mee eens_O_

16. Munnie

Munnie Guest

:):

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    en dan zelf ook nog is zo een emoticon neerzetten, holy fuck zeg..

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ga huilen. Twente is kampioen en gewoon beter klaar. Volgend jaar Suarez weg en iedere Ajaxied gaat weer een andere club zoeken aangezien het dan een seizoen van niks wordt. Ajax publiek is niet voor niks het zieligste publiek wat er is. Gaan jullie maar vast witte zakdoekjes inslaan voor volgend jaar want die zullen jullie nodig hebben.

Ja en Ajax wint gewoon dus...? Zag je de handsbal van Urby in de bekerwedstrijd tegen Ajax? En daarna Heubach geel geven voor een aangeschoten handbal terwijl je hem ook al geel gaf omdat de muur (ook nog eens Ajax spelers) te dichtbij staat????

Dat zijn geen fouten dat heet opzet! Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Ze willen de kleine clubs gewoon niet in Europa hebben. Beetje dezelfde opdracht die UEFA scheidsrechter mee krijgen...

Heb je trouwens ook de handsballen van AZ gezien? Daar had Twente al kampioen moeten worden. Iedereen in het stadion zag dat....behalve het arbitrage??? RIGHT!!!

Laatst bewerkt: 2 mei 2010
  19. Munnie

Munnie Guest

Zeker terecht :), En ga er maar vanuit dat het team niet minder wordt nadat het team leegloopt. Er komen waardevolle vervangers en miss nog wel beter (Twente kennende).
    Want ze hebben toch wel weer wat miljoentjes meer na dit seizoen :cool:.

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Eindelijk!

---

Gefeliciteerd Tukkers! Feyenoord prima dag gemaakt. Nu alleen voor de bekerfinale een wondertje laten gebeuren!! Ik vind het knap wat Been met deze selectie heeft gepresteerd dit seizoen. Alles d'r uit gesleept wat er mogelijk was en dat is in dit geval de 4e plek geworden. Prima gedaan en hoop dat er meer groei in gaat zitten.

Maar goed, seizoen is nog niet voorbij. Eerst de finale nog!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina