1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoeveel geld er gemoeid is met behalen van een Champions League finale? (prijzengeld, sponsor inkomsten, tv rechten, etc)

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
  3. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dat weet ik, maar hij wordt nu waarschijnlijk niet geschorst. Omdat het geen directe rode kaart is. 2x geel is 1 wedstrijd schorsing en is bijna niet kwijt te schelden, wat het verschil dus maakt tussen de finale wel en niet spelen.

4. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    thanks, dat google ziet er best handig uit zeg

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ja echt hé, ik keek laatst ook op Google, had er nog nooit van gehoord maar er staat best veel info op :)

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Op google zelf staat weinig informatie hoor :+

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Jij draait het nu gewoon een beetje om imo. Jij zegt het volgende:

Wat had Inter dan moeten doen met 10 man tegen Barcelona uit?

Dus jij beweert hiermee eigenlijk te zeggen dat Inter met 11 man wel eventjes wat meer ging aanvallen. Nou ook niet ;).

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee Conq, niet vanwege dat.

Maar Real Madrid heeft voor 200+ miljoen aan inkopen gedaan. Het zijn niet de minste spelers die ze gekocht hebben. Uitgeschakeld worden is daarom ook gewoon lachwekkend.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Met 10 man hadden ze in ieder geval geen keuze meer, dat mag duidelijk zijn, en dat is ook waar Conquistador op doelt vermoed ik.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Al met al vind ik wat Internazionale vertoond heeft laf. Het is knap om je 90 minuten zo te concentreren en op elke bal te anticiperen, dat moet ik toegeven. Ze hebben natuurlijk geweldig verdedigend, hoewel dit niet erg moeilijk is als je met z'n allen in de 16 staat en elke bal naar voren rost.

Inter heeft verdiend gewonnen over de twee wedstrijden heen. De eerste wedstrijd waren ze klasse, erg goed. Tweede wedstrijd in mijn ogen (!) te triest voor woorden, ookal speelden ze met 10 man. Dat is nog niet reden genoeg om ook echt met z'n tienen in de 16 te blijven. Het mag dan tactiek zijn, maar ik vind het laf. Maar ja, Mourinho's tactiek werkt dus wel en het is een goede trainer. Met al zijn provocaties en uitspraken hier en daar weet hij iedereen wel een beetje op te fokken, wat wel slim is.. Maar ja, wat een arrogante klootzak is het toch ook eigenlijk.

Mooiste momenten van de avond:
    - De goal van Pique. Hier mag en kan Ibrahimovic alleen maar over dromen.
    - Het over het veld rennen van Mourinho. Ik kon er wel om lachen.
    - Het aanzetten van de sproeiers terwijl de Inter spelers er nog op stonden.

Als er iemand een schorsing verdiend is Mourinho het wel. Kwam vaak uit zijn vak en had te veel kritiek. En dat nog dit.. Een beetje provoceren heb ik geen moeite mee, maar hiermee zoekt hij wel erg de grens op hoor. In mijn ogen is dit hetzelfde als toen met Adebayor tegen Arsenal, toen hij scoorde en ging juichen voor de Arsenal fans. Mourinho 'juicht' voor de Barcelona fans nadat hij vorig jaar door hen werd uitgeschakeld in laatste minuut, met Chelsea.

Nee dus, in mijn ogen is dit zeker geen schorsing waard. Deze spelers zijn natuurlijk al emotioneel genoeg - wat ze normaal geen reden geeft om dit te doen - en dan gaat zo'n kwal zich ook nog zo gedragen. Wat Valdes doet is ook nog eens bijna niets, hij pakt hem alleen vast. Als er nou een of andere speler Mourinho een flink pak slaag had gegeven, dan zouden ze deze speler moeten schorsen.

Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Tja Inter was laf en Barca niet goed.
    Want als Barca zo geweldig was hadden ze ook niet 3-1 verloren in Milaan.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Dit is wel de slechtste woordkeuze ever ><
    Dit is gewoon winnaarsmentaliteit.
    Niet dat getrut als in Nederland of bij Barcelona met je 4-3-3. Gewoon winnen en dat is alles. Wat is daar nou laf aan.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoezo is dit de slechte woordkeuze ever? Ik (!) vind het laf om zo te spelen. Ze hadden tenminste nog wel een beetje kunnen aanvallen.

En voordat er word gezegd: 'Ja, maar ze stonden wel met 10 man op het veld. Wat hadden ze anders kunnen doen?', in de eerste paar minuten stonden ze ook al flink te verdedigen. Ze begonnen met een 6-2-2 en eindigden met 10-0-0.

Het klopt wel wat je zegt hoor, winnen is winnen. Maarja, op de manier waarop dit gebeurd. Ik had gedacht dat dit net als vorige week een geweldige wedstrijd werd maar was diep teleurgesteld en ging maar aan school werken in 2e helft.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Vorig jaar zat Mourinho al bij Inter.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ook zonder die rode kaart hadden ze zich volledig teruggetrokken hoor, dus dat hoeft echt niet als excuus te worden gebruikt.
    En er gaan 100 miljoen om in het Champions League voetbal. Denk je dan dat Mourinho risico gaat nemen om de fans een pleziertje te doen?

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Jammer hoor. Laat toch weer zien dat onze jeugdopleiding nog steeds van kwaliteit is!

Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Fortuna supporter? PSV supporter hier, of ja.. Ik durf er eigenlijk niet meer vooruit te komen, whaha.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jongens, ik hoor net 'tering brute goal van HSV'.
    Hoe, wat waar?

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Youtube, morgenochtend, 11 uur.

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Jij kijkt zeker nooit in dit topic? :+

Maar ja, ik ben inderdaad voor de mooiste club ter wereld;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina